Anglofil Skrevet 28. januar 2007 #41 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Bryllup Har ikke noe der å gjøre, er ikke gift og kommer heller ikke til å bli det på lang tid. Politikk Orker ikke å diskutere politiske saker. Driver med det hver dag og ønsker å koble helt ut når jeg kommer hjem. Seksualitet Interesserer meg ikke. Har uansett ikke mye å bidra med.(..) Hus, hage og hobby Interesser meg ikke. Mvh Yvonne Endret 28. januar 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. januar 2007 #42 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg sveiper vel innom det meste, og leser hovedsaklig, svarer kun på noen få.- Styrer unna alt som har med graviditet og fødsler å gjøre. Prøvere har jeg ikke sett på i det hele tatt. Det er totalt uaktuelt for meg, likeså bryllup, men der er jeg inne og leser en sjelden gang for moro skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2007 #43 Del Skrevet 28. januar 2007 Er det noe som heter sport og fritid? Tydeligvis et av de foraene jeg aldri er innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest graceland Skrevet 28. januar 2007 #44 Del Skrevet 28. januar 2007 Bryllup. Får hetta av hysteriske bryllupsplanleggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 29. januar 2007 #45 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Bryllup tør ikke jeg mene noe i. For mye spinnville kranglesyke bridezillas til at jeg tør. Graviditet og spedbarn Har ingen interesse eller praktisk erfaring på området, ikke ennå i hvertfall. Hus, hage, hobby Jeg liker ikke oppussing, jeg eier ikke grønne fingre, og hobbyene mine er musikk og film :-P Kjæledyr Det er så deprimerende at jeg ikke kan ha der jeg bor nå, orker ikke lese om det engang! Mat og drikke Er dog innom og LESER av og til Personlige meldinger Skjønner ikke helt greien med dette forumet for å være ærlig Prøvere og ufrivillig barnløse ingen interesse, og ikke aktuelt for meg Religion og livssyn orker ikke diskutere det (her også) Singelforumet Er ikke særlig singel Endret 29. januar 2007 av Kristin_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya Skrevet 1. februar 2007 #46 Del Skrevet 1. februar 2007 Bryllyp - ikke planer om noe bryllup enda iallfall Graviditet og spedbarn - heller ikke barn før om et par år Prøvere og ufrivillige barnløse - håper jeg ikke kommer i den situasjonen Singelforum - ikke aktuelt siden jeg har kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå