Gjest gjesta Skrevet 20. januar 2007 #21 Del Skrevet 20. januar 2007 Det eneste jeg bevisst styrer unna er ordleker. Ellers er det jo flere jeg sjelden eller aldri er innom fordi jeg rett og slett har lite å bidra med, sport og fritid, prøvere, vi som sørger, for å nevne noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 20. januar 2007 #22 Del Skrevet 20. januar 2007 Ordleker Dagbøker, shoppingdagbøker og andre dagbøker gravide og prøvere økonomi bryllup guttas rom reiseliv vi som sørger byttebørsen SUPERMEDLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 20. januar 2007 #23 Del Skrevet 20. januar 2007 Ordleker Dagbøker, shoppingdagbøker og andre dagbøker gravide og prøvere økonomi bryllup guttas rom reiseliv vi som sørger byttebørsen SUPERMEDLEM ← Reinspikka løgn! Du er da innom både Bula og andre dagbøker rett som det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget J Skrevet 20. januar 2007 #24 Del Skrevet 20. januar 2007 Bryllup - det virker så fjernt. Dagbøker - Jeg klarer såvidt å holde liv i min egen. Reiseliv - Så lenge jeg ikke skal noen steder selv, og lurer på noe ang. det. Supermedlem - Ingen adgang. Vi som sørger - For trist Kosthold og trening - For trist. Prøvere og barnløse - Interesserer meg ikke. Forbrukere og økonomi - Interesserer meg ikke. Kjæledyr - Det blir en stund til jeg får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. januar 2007 #25 Del Skrevet 21. januar 2007 Tja - hva har vi da? Bryllupsforumet er jeg sjelden innom. Det er ikke mitt interessefelt for å si det sånn. Alt som angår prøving og graviditet ligger jeg også unna. Høyst uaktuelt tema for meg. Sport og fritid gidder jeg ikke. Det nærmeste jeg kommer er å gå tur og det fikser jeg uten spørsmål Politikk er heller ikke min greie. Den bare er der, men jeg klarer ikke diskutere den for mitt inntrykk er at folk setter seg på sin politiske lille tue og forblir der uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 21. januar 2007 #26 Del Skrevet 21. januar 2007 Reinspikka løgn! Du er da innom både Bula og andre dagbøker rett som det er? ← Det er ikke i den kategorien, for jeg er der for å se på planta di, og poste bilder av mannen i min dal! Det er noe HELT annet! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 21. januar 2007 #27 Del Skrevet 21. januar 2007 Det er ikke i den kategorien, for jeg er der for å se på planta di, og poste bilder av mannen i min dal! Det er noe HELT annet! :O ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Tara* Skrevet 21. januar 2007 #28 Del Skrevet 21. januar 2007 Ordleker - f.eks. Hvor mye er klokken NÅ? Hva spiser du akkurat NÅ? osv. osv. osv .... Er det ikke bedre å legge seg hvis man kjeder seg så voldsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 21. januar 2007 #29 Del Skrevet 21. januar 2007 Singelforumet - har ikke vært singel siden jeg var 17, så har lite å bidra med der, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 21. januar 2007 #30 Del Skrevet 21. januar 2007 Nærmer meg ALDRI? Hm. Guttas rom - noen hemmeligheter må de da få ha... Kjæledyr - har ingen Kosthold og trening - ordnes uten eget forum Reiseliv - koster masse penger Religion og livssyn - har prøvd, men næh. Seksualitet - hvor ble KG´s gode seksualitetsforum av..? Velvære, klær osv. - har vært innom, men uhyre sjelden. Vi som sørger - vondt Øvelsesrom - øvelse har gjort mester, kanskje..? Ordleker - DET er lenge siden, det... Dagbøker - glemmer at de finnes Shoppingdagbøker, er det sånne her?!? - trøste og bære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 22. januar 2007 #31 Del Skrevet 22. januar 2007 Aldri inne på: Ordleker, shoppingdagbøker (finns det?),prøvere, terminklubben(eller hva det heter), kosthold og trening, reiseliv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. januar 2007 #32 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Shoppingdagbøkene! (Help me God!) Den om å bli gravid Sørging (Leste en tråd der om en hund, etter nært dødsfall, og det funka dårlig) Sex Ellers er jeg nok veggflue på flere... Endret 23. januar 2007 av glamourgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 23. januar 2007 #33 Del Skrevet 23. januar 2007 Sikkert lettere å si hvilke jeg er innom, for det er egentlig bare noen få. De jeg derimot aldri beveger meg inn i er Vi som sørger, Øvelsesrom, Prøvere og ufrivillig barnløse, Ordleker mm, Bryllup og Graviditet og spedbarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 23. januar 2007 #34 Del Skrevet 23. januar 2007 Og Shoppingdagbøker. Vært der en gang, men aldri mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 26. januar 2007 #35 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå er guttas rom historie, så nå slipper jeg å unngå det forumet - har mann og vet hva han liker. Bryllup, gravide eller prøvere-forumet unngår jeg også - har hatt mine graviditeter og gifte meg kommer jeg nok aldri til å gjøre. Andre forum som hoppes over: Analforumet ordleker mat velvære vi som sørger reiseliv Har ennå ikke vært innom en eneste dagbok, og shoppingdagbøker hørtes forferdelig kjedelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamle Alex Skrevet 26. januar 2007 #36 Del Skrevet 26. januar 2007 Finnes det shopping dagbøker Gud bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 26. januar 2007 #37 Del Skrevet 26. januar 2007 Religion. Sport og fritid. Shoppingdagbøker. Politikk. Graviditet. Guttas rom. Seksualitet. .......Og det er sikkert flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2007 #38 Del Skrevet 26. januar 2007 Shoppingdagbøker (gidder ikke trykke på ørti linker med ukjente menneskers innkjøp) Graviditet og prøvere Ordleker Politikk - glemmer at det forumet er der, dessuten liker jeg ikke å diskutere politikk på nettet, blir udynamisk. Ellers er jeg svært sjelden inne på sport/fritid og kosthold/trening, mest fordi de er halvdøde. Kune kanskje vært slått sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkersøta Skrevet 26. januar 2007 #39 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Er innom: Kropp og helse Vi som sørger Singel seksualitet Velvære, klær og kosmetikk SAmliv og relasjoner Personlige meldinger Kultur tv osv. Generell debatt Resten holder jeg meg sånn tålig unna. Mange forum jeg ikke har tittet på i det hele tatt Endret 26. januar 2007 av Sukkersøta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. januar 2007 #40 Del Skrevet 27. januar 2007 Forum som Hus, Hjem og Hage, Prøvere, Singel og Bryllup er jeg sjelden innom, da de ikke er relevant for min livssituasjon. Ellers er jeg ikke spesielt interesert i Forbruker og Økonomi, Kropp og Helse (hvilken dagkrem/nattkrem/skjule-dårlig-hud-pga-bruk-av-krem-hele-livet-krem bruker du?) eller Ordleker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå