Gå til innhold

jeg red han, nå har han vondt i penis :S

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

jeg red typen min forleden, gav han en KJEMPEORGASME.

men jeg "bomma" på tissen han en gang, den traff ganske hardt utenfor før den gikk inn igjen.

han sa det gjorde vondt da, men at det gikk over da jeg fortsatte, fordi det var så deilig.

i dusjen var tuppen på forhuden blitt rød og sår.

nå får han vondt hver gang han får ereksjon.

noen som vet hva det er, eller hvordan vi skal behandle det?

takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette vedvarer så er det kanskje på tide å ta turen til legen?

Men foreløbig bør du kanskje holde deg til å ri på hest, så får penis tid til å heale seg selv. :enig:

Med mindre det kjennes ut som om noe er alvorlig galt, og den er veldig hoven el noe, så er det forhåpentligvis noe som går over av seg selv!

Men hvis han er urolig og føler at noe er feil ,så bestill en legetime til han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentegjest

Hei!

Been there, done that, og det er ikke SPESIELT morsomt å ha forårsaket sin kjære smerte, selv om det IKKE var med meningen.

Hos min kjære ga ikke smertene eller hevelsen seg, og han måtte slukøret avgårde til lege. Viste seg at han hadde fått en rift i "strengen", og det eneste vi kunne gjøre var å ta det veeeeeeldig med ro en stund sånn at det rett og slett ville gå. Vi tok rett og slett en sølibatsperiode på et par uker og da var det grodd :blunke:

Men det er jo ikke sikkert at det er det som har skjedd. Det kan være han bare har fått seg en kakk eller en liten skrubb (f.eks. av evnt skjeggstubber...), og da går dette over av seg selv ganske fort. Men la den stakkars manndommen få tid til å komme seg...

Noe alvorlig har neppe skjedd, da er det visstnok ikke noen tvil om at det er det...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...