treningsjenta Skrevet 19. januar 2007 #1 Del Skrevet 19. januar 2007 endelig!!! det ser faktisk ut som jeg har klart å legge om matvanene mine totalt denne gangen!! jeg har flere ganger prøvd å "slanke" meg, og spise sunt, men det varer kun en et par dagers tid! så gir jeg opp den testen! nå ser det faktisk ut som jeg klarer dette, jeg har ikke vært så streng mot meg selv denne gangen, men allikevell... jeg har ikke dte behovet for brus og godteri om dagen slik som før. dessuten(imotsetning til tidligere) tenker jeg ikke konstant på det heller.... vel, jeg har kuttet ut all form for kaker,kjeks, frokostblandinger, godteri, potetgull og brus i hverdagene! jeg unner meg selv litte granne på fredagene og lørdagene, men langt i fra i de samme mengder som tidligere. da kunne jeg tømme ne flaske brus og potetgull pose, samt en stor sjokolade.. nå tar jeg meg et glass brus, og litt av hvert. moderate mengder! i hverdagen spiser jeg grovbrød, fiberbrød, fiberknekkebrød, minsker ned på middagen, og spiser lite og ofte, og prøver å ha grønnsaker og salat i store mengder på middagstallerkenen! og det funker! jeg føler at jeg ikke sulter meg selv, men at jeg får i meg litt ofte. og dette "litt" er sunt! ved siden av dette har jeg også trent en god del, og det er absolutt ikkke et ork slik som det var før!!! jeg trives med det og koser meg.. nå går jeg inn på 3. uken og det er et stooort fremskritt for meg selv! men lurer litt på (ja nå kom den dårlige tolmodigheten min frem) når jeg eventuelt kan se noe resultater? hver gang jeg trener er jeg super støl i musklene sånn like etterpå, samt under treningen..men...synes ikke jeg ser noe resultater verken i forhold til å spise sunt eller trene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2007 #2 Del Skrevet 19. januar 2007 Så flink du er Høres ut som det jeg har gjort etter nyttår. Moro å føle seg så flink. (Istedetfor svak som jeg vanligvis er...) Men ingen resultater... Det var rart. (Det har jeg merket, i hvert fall på vekten...) Sikker på at du spiser nok da? Kanskje kroppen din prøver å spare litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 19. januar 2007 hmmmm jeg føler selv at jeg spiser nok. spiser så fort jeg er sulten om morran spiser jeg enten en grov brødskive, eller en grov brødskive og et fiberknekkebrød eller to skiver alt ettersom hvor sulten jeg er så i 12 tia igjen tar jeg et knekkebrød igjen så i 2 tia tar jeg en yoghurt eller frukt så spiser jeg en middag i 16 tiden så spiser jeg igjen i 21 tiden. drikker rikelig med vann i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 19. januar 2007 #4 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Ett knekkebrød er for lite til lunch. Spis minst to. Du bør få i deg litt mer enn en brødskive til frokost også. Det er frokosten som er det viktigste måltidet. Det er ikke alltid man får kjemperesultater i forhold til vekten når man endrer kosthold i tillegg til å trene mye. Dette fordi det man tar av i vekt, legger man på i muskler. Og muskler veier som kjent mer enn fett. Det er av denne grunn Grete Rhode og andre også måler fettprosent og tar mål av rompe, mage ++. Det kan derfor være en idé å bruke vekten mindre og heller kjenne etter hvordan klærne dine sitter nå i forhold til tidligere. Ikke heng deg opp i vekten. Det kommer etterhvert. Fokuser heller på hvordan formen din er og hvordan du føler deg Endret 19. januar 2007 av Prinsesse på erten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 19. januar 2007 #5 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg ville valgt en større lunsj. litt senere middag, og bare en frukt eller grønnsak på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 19. januar 2007 #6 Del Skrevet 19. januar 2007 Ikke spis frukt som siste måltid, men noe som er mer eller mindre rent protein. Dette sørger for at man får en frisk og fin forbrenning over natten :-D Når det gjelder resultater, pleier de å dukke opp etter 3-4 uker, man må bare bite tennene sammen og fortsette. I tillegg vil det å være "av" sukker og raske karbs gjøre at du vil gå ned en del vann de første ukene også, så vekttapet får et ekstra spark der. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie81 Skrevet 19. januar 2007 #7 Del Skrevet 19. januar 2007 Kjempebra, så flink du er ! Keep up the good work ! Kjenn på følelsen av hvor flink du er som har klart det. Men ikke bli altfor streng, husk å kose deg av og til! Viktig når man skal leve med nytt kosthold, meningen er at det skal vare. Resultatene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå