Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg er en smule nyskjerrig.. Jeg er midt første godt etablerte og bra forhold.. Jeg har det veldig bra i midt forhold ( forlover meg imorgen ! ) Men er nyskjerrig.. Hvilke egenskaper setter dere pris på i et forhold.? Og hva prater dere om ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feminine_&_sexy Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 Vil gjerne få gratulere deg med forlovelsen! Lykke til til dere begge!!! Det er utrolig masse jeg setter pris på i forholdet mitt! Alle kveldene med rødvin, stearinlys og prating, alle stundene der vi bare sitter og ser hverandre i øynene, alle de gode minnene vi har å se tilbake på, alle de planene vi skal legge i fremtiden, de gangene jeg får lov å være lei meg uten grunn og de gangene jeg kjefter og smeller og han kommer til meg og sier at "du er så skjønn, jenten min", frokostene lørdag morgen, deling av oppvasken, kjøreturene våre, diskusjonene våre, oppmuntringen jeg får når jeg gjør noe, men mest av alt setter jeg pris på at jeg kan være den jeg er og bli elsket for den jeg er - og det kan gutten min også! (...verdens beste). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. februar 2003 #3 Del Skrevet 15. februar 2003 For meg er et godt forhold rett og slett at man klarer å fungere sammen i hverdagen. At plussene er flere enn minusene. Jeg har ingen tro på at noen går rundt og er forelska hele tiden... Det er viktig for meg at vi har de samme målene og drømmene. Dessuten må det være rom for at noen drømmer og mål må legges på hylla til fordel for mer realistiske ting (det er ikke mulig å dra på jordomseiling i 2 år hvis man plutselig får barn e.l.). Hva vi prater om? Tja.. det meste. Vi krangler og ler, snakker om jobb og venner. Så prøver vi å dyrke bade felles og egne interesser. Det er viktig å ha rom for å være bare seg selv noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 15. februar 2003 #4 Del Skrevet 15. februar 2003 Gratulerer med forlovelsen...... Det jeg setter pris på i mitt forhold er samholdet. Kose oss i sengen lørdagsmorgenene ( om han ikke må på jobb da) Handleturer Godheten hans Humoren hans, som er helt lik min, ergo så ler vi av samme teite tingene ... Å se hvor glad han blir om jeg gjør noe fint for han og når han gjør noe fint for meg At han støtter meg i de mål jeg har satt meg At jeg kan vise min værste side til han At han får meg til å le når jeg er sinna for ett eller annet ( selv om det er irriterende der og da, for da har jeg kanskje lyst å være sint litt lenger... ) Det er de små tingene jeg setter pris på ... Som summerer seg opp i en stoor kjærlighet vi har for hverandre. Hva vi prater om?? Vel det kommer an på, vi er flinke til å legge planer å gjennomføre disse. Diskusjoner om aktuelle temaer har vi titt og ofte. Hvordan dagen vår har vært. Han har vært der for meg i det tøffeste året i mitt liv og jeg er utrolig takknemmelig. Ikke mange hadde klart å stille opp så 110% som han har gjort for meg i en så lang periode uten å klage EN ENESTE gang. Så jeg er utrolig takknemmelig for kjæresten min .... Det er godt å ha funnet noen man vil være sammen med resten av sitt liv, å det unner jeg alle... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 16. februar 2003 #5 Del Skrevet 16. februar 2003 Gratulerer med forlovelsen Det jeg setter pris på i forholdet vårt er at vi kan snakke sammen om ALT.Vi har kvelder der vi bare kan kose oss sammen med DVD og god mat.Morgner der vi kan ligge lenge sammen og bare nyte stillheten i huset. Vi har ikke samme form for humor,noe som til tider er ganske frustrerende,men vi ler godt når jeg endelig skjønner poenget av humoren. Så jeg er kjempe glad i mannen min og er glad for at holder ut med meg,selv de dagene jeg kjefter for ingen ting. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå