Gjest Guest Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 Hei. Liker dere barbert eller ubarbert der nede? Liker dere lite hår med glatte pung eller masse hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 Liker begge deler jeg. Glattbarbert har jo sine fordeler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musemor Skrevet 17. februar 2003 #3 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg liker best trimmet hår rundt penis og barberte testikler! Det er ikke så kult å slikke/suge på hårete baller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 2 Skrevet 18. februar 2003 #4 Del Skrevet 18. februar 2003 Barberte kjønn minner meg litt for mye om små barn. Mulig det er greit å slippe hår i munnen men som sagt barberte kjønne minner meg veldig om barn og er det noe jeg ikke vil tenke på når jeg har sex så er barn en del av det. Er da ikke pedofil. Samtidig er hår med på å fremheve at her er det noe spesielt. Barberte kjønn glir mer i et med resten av kroppen og man får ikke den samme følelsen av at det er noe spesielt med kjønnsorganet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå