Gjest MIM Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 "da skal jeg i alle fall skrike om natta!" har jeg på følelsen av at min lille pode på snart 6 mnd. tenker. Vi holder nemlig på med nattavvenning, og dette går stort sett bra i uka. Far er nemlig ukependler. Men SÅ - det har ikke før blitt fredagsnatt - så blir han urolig - og gir seg ikke før far kommer tuslende med flaska... Far har nemlig ikke så stor posjon tålmod, og synes det er fælt å høre ham skrike. Jeg ligger igjen rasende - for det føles jo litt sånn at prosjektet ellers i uka er bortkastet... Og JADA - vi har pratet og pratet om dette - og vi blir ikke enige. Lillemann er så flink ellers - legger seg til å sove igjen når jeg har brett dyna over ham igjen, f.eks - men det er akuratt som han prøver seg når far er hjemme. Noen tips anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 La pappa være borte en helg. Kanskje knøttet har glemt alle "godene" som følger med når pappa er hjemme. Blir tøft for deg men belønningen betyr vel en del for deg. Synes du høres frustrert ut.................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 15. februar 2003 #3 Del Skrevet 15. februar 2003 Har dere prøvd å gi han vann når han skriker, ikke melk? Det gjorde vi med eldstemann da vi skulle venne han av med nattflaska. Han protesterte høylytt et par netter, så var det gjort. Ellers så må kanskje pappa være borte ei helg som Hilde K S foreslår...tøft, men dersom det hjelper så er vel gevinsten stor. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MIM Skrevet 18. februar 2003 #4 Del Skrevet 18. februar 2003 Takk for svar! Lillemann er nok en smule ustabil - for lørdagsnatta sov han f.eks hele natta - selv om far var hjemme... :D Det går seg nok til! Men det var uansett greit med en liten utblåsning! Når PMS- bølgen er over meg kan det ta litt av... Hvis han fortsatt til stadighet våkner og vil ha flaske, skal jeg prøve med vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 18. februar 2003 #5 Del Skrevet 18. februar 2003 Når PMS- bølgen er over meg kan det ta litt av... He, he, ja jeg kjenner til det ! Lykke til iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 19. februar 2003 #6 Del Skrevet 19. februar 2003 PMS?? Hva er det??!?! :blunke: Hva med å ha far sovende på gjesterommet når han er hjemme ei helg, sånn at det er du som tar poden om natta likevel? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå