Gå til innhold

Strieskjorte eller smoking?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest i villrede

Ville du ha valgt han med strieskjorta eller han med smokingen?

Jeg har egentlig mest erfaring med de med "strieskjorte" - tilsynelatende snille og pliktoppfyllende menn, men som senere har vist seg å ha nærmest psykopatiske trekk..

Jeg har også kjent "smokingmenn" - tilsynelatende overfladiske "hurragutter", men som senere har vist seg å være både kloke med livserfaring og empatiske....

Men man skal jo ikke "skue hunden på hårene" heller...Derfor: hadde det vært morsomt å høre andres meninger og erfaringer her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Har igrunnen akkuratt omvendt erfaring jeg da.....hvis du mener betegnelsen "striskjorte eller smoking" som en slags spiss-formulering på menneske-typer.

Menn med store fakter, ugjennomførbare ideer og dype (men falske) ord om kjærlighet er for meg menn i smoking.

Mens menn i striskjorte betyr for meg menn som er gjennomført snille og omgjengelige........det er liksom de mennene man ikke legger merke til i første omgang, de er de mennene som vi kvinner kaller kjedelige, men som viser seg å være mest holdbare i lengden. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

The shoes you're wearing don't make the man.

Det finnes nok gode typer på begge sider av grensen, men hva om dere valgte en som faktisk presterer begge kategorier? Både strieskjorte OG smoking?

WildThing

"ja takk, begge deler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alltid slike "hvem skal jeg velge" er så latterlige spørsmål. Er du ikke sikker, så har du rett og slett ikke truffet den rette, mener jeg. Om du ønsker å basere ditt forhold på slik "praktisk" vurdering så er jo det din sak, men kom da ihvertfall ikke etterpå å klag på at de sterke følelsene mangler i forholdet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...