Gjest Kristin_ Skrevet 30. januar 2007 #21 Del Skrevet 30. januar 2007 Kjøpte den i telegrafbygningen i Bergen, de har den sikkert i Trondheim også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 30. januar 2007 #22 Del Skrevet 30. januar 2007 Ok. Thanks! Vila er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 11. februar 2007 #23 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har fått nyfunnet tillit til Vila etter den nye kolleksjonen deres kom, syns ting var litt for wannabepreppy og kjedelig der en stund. Fant den nydeligste genserkjolen som jeg kjøpte der, skal få fotografert den og lagt ut bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøkule Skrevet 11. februar 2007 #24 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei Kristin! Vil se genserkjolen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 11. februar 2007 #25 Del Skrevet 11. februar 2007 Er i barndomsheimen i natt, skal være flink fotograf first thing når jeg kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 20. februar 2007 #26 Del Skrevet 20. februar 2007 til Kristin som har så mange interessante og lærerike innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 20. februar 2007 #27 Del Skrevet 20. februar 2007 Hehe, takk for det :D Lønn om en drøy uke og shopping i Oslo venter, får oppdatere da tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 10. mars 2007 #28 Del Skrevet 10. mars 2007 Ble en genser i dag. Har lite penger, så blir en større runde senere. http://i6.photobucket.com/albums/y228/more...vy/DSC00322.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå