Gå til innhold

Noen her som er medlem av Somebody.no?

Lalique

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke råd til å fornye abonnementet, men er så utrolig fornøyd med at der inne finner man kaloriinnhold på det mest..

Jeg er tvangsspiser og holdes i ørene ved å kunne holde en viss kontroll over utskeielsene, kan jeg bli "venn" med noen her inne som jeg kan sende en PM til når jeg lurer på noe?

Lover å ikke mase for ofte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -eline-

Jeg er medlem, bare å sende pm det :)

Ellers så har Vektklubben til Grethe Roede endel varer liggende i deres database, men den kan ikke måle seg med somebody, men klart, den er jo gratis så man finner jo endel der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også tvangsspiser. :forvirret:

Jeg er medlem på fitday.com. Det er bare amerikanske matvarer, så man må legge inn det meste selv, men det er iallefall gratis.

Vektklubben til Grete Roede er full av feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :klem:

Har en ganske stabil periode nå så regner ikke mer ast det blir så altfor ofte at jeg maser ;)

Jeg er medlem, bare å sende pm det :)

Ellers så har Vektklubben til Grethe Roede endel varer liggende i deres database, men den kan ikke måle seg med somebody, men klart, den er jo gratis så man finner jo endel der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er tvangsspiser?

Så fint at du spør!

Tvangsspising er en spiseforstyrrelse på lik linje med Anoreksi og bulimi. Den blir ofte omtalt som den tredje spiseforstyrrelsen og det er mange mørketall ute og går på hvor mange som lider av denne sykdommen.

Du kan lese mer om den Her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem, har vært det i snart tre år, og er aktiv i forumet på somebody.no bl.a.! Send meg gjerne spørsmål hvis du lurer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem, har vært det i snart tre år, og er aktiv i forumet på somebody.no bl.a.! Send meg gjerne spørsmål hvis du lurer!

Tusen takk eriksen, har lagt deg i kontaktlisten og sender deg en PM hvis jeg må :klem:

Ha en fin dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...