Gå til innhold

Jeg vil så gjerne begynne å danse...


Devana

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 år...Før pleide jeg å danse street-jazz og trivdes med det, men sluttet da jeg fikk kyssesyken (dette er maaaange år siden..)

Nå har jeg egentlig lyst til å begynne igjen, men kunne tenkt meg par-dans isteden...Noe latino-greier f.eks. Problemet er at kjæresten min nekter å danse..han liker det ikke, så enkelt er det :ler: Jeg vil jo helst ikke melde meg på alene...synes det blir så flaut. Noen forslag? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

njaa..tviler på du klarer å overtale typen til å bli med. Jeg liker selv ikke å danse, og ikke ti ville okser kunne dradd meg ut på dansegulvet .

Men du kan jo kanskje lokke med en kompis som dansepartner, eller ha med ei venninne som også vil lære seg å danse. Blir sikkert morsomt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Å bruke vetorett for å tvinge kjæresten med på dansekurs er ikke lurt ;) Du har heller ikke lyst til å gjøre noe du syns er gøy sammen med noen som hater hvert sekund, ikke sant? Det tar jo litt av gleden utav det. Jeg løste "problemet" med å ta med bestekompisen i stedet. Vi har kjærester på hver vår kant så det er ikke noe sjalusigrunn heller ;) Heller to motiverte på kurs enn en som er giret og en som klager. Blir mye morsommere for de andre på kurset og, det er ganske festbrems når det er folk der som veldig tydelig helst skulle vært et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skrevet litt i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=241679

Asså om passende pardanser som gutter ikke får angst av.

Men om han er fullstendig nei-nei kan du jo bare dra med en kompis.

Men før du gjør det kan du jo si til typen at det er ganske kult å kunne danse sammen ute og sånn. Andre jenter kommer til å bli dritmisunnelig, hehehe.

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva du mener.. :) Vil så danse jeg også! Har venninner som vil bli med, men har ikke blitt noe av enda. Og samboeren er vel ikke den som har mest lyst nei... :) Salsa er jo så gøy men da må jo han bli med syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg begynner på salsa om halvannen uke, drar sammen med ei eller to venninder og regner ikke med at det blir noe problem at vi ikke har med menn, så om du ikke vil reise alene og ikke finner noen kompiser, ta med ei venninde.

dans er kjempegøy uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Jeg er 21 år...Før pleide jeg å danse street-jazz og trivdes med det, men sluttet da jeg fikk kyssesyken (dette er maaaange år siden..)

Nå har jeg egentlig lyst til å begynne igjen, men kunne tenkt meg par-dans isteden...Noe latino-greier f.eks. Problemet er at kjæresten min nekter å danse..han liker det ikke, så enkelt er det :ler: Jeg vil jo helst ikke melde meg på alene...synes det blir så flaut. Noen forslag? :sjenert:

Jeg synes du skal gjøre det samme som meg, prøve tango kurs hos Tango Argentino, som jeg fant på kursguiden for et halvt år siden =)

Det beste her er at menn uten partnere oppfordres til å melde seg på kurs ;) Se selv; http://www.kursguiden.no/kurs/kultur/dans_...9_Tango_i_Oslo/

Når du viser lenken til kjæresten din, og snakker i retoriske bilder som gir han en følelse av en argentinsk kjekkas riste løs til I´m lost in a tango, kanskje han endrer mening? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Jeg synes du skal gjøre det samme som meg, prøve tango kurs hos Tango Argentino, som jeg fant på kursguiden for et halvt år siden =)

Det beste her er at menn uten partnere oppfordres til å melde seg på kurs ;) Se selv; http://www.kursguiden.no/kurs/kultur/dans_...9_Tango_i_Oslo/

Når du viser lenken til kjæresten din, og snakker i retoriske bilder som gir han en følelse av en argentinsk kjekkas riste løs til I´m lost in a tango, kanskje han endrer mening? :P

Hjelp! Tangopartner..

Er 38 år og vil gå på Tangokurs, noen som har en dansepartner til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...