Miracl3 Skrevet 16. januar 2007 #1 Del Skrevet 16. januar 2007 Bare lurte egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. januar 2007 #2 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg gjør ikke, men jeg observerer at mange gjør det. Hvis du mener sånne med innlagt pute i skrittet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 16. januar 2007 #3 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg trener ikke spinning fast men mer etter innfallsmetoden, og ser derfor ikke noe poeng i å kjøpe meg en bukse. Men de som enten trener spinning flere ganger i uken eller er instruktører o.l. skjønner jeg godt at investerer i noe sånt, så man ikke går og kjenner sykkelsetet døgnet rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 16. januar 2007 #4 Del Skrevet 16. januar 2007 JA! Noe annet ville være galskap. Ihvertfall hvis man spinner et par ganger hver uke. Ellers kan man jo bruke "pyse-sete", da... Sånn gelsete til å ha utenpå sykkelsetet. Men det er langt fra like effektivt som sykkelshorts. Og for de som lurer - nei, man bruker ikke truse under polstret sykkelshorts. Da får man garantert gnagsår på tiddeli, og det er ikke behagelig... Tips: Billige sykkelshortser på VG Shop, og de er veldig gode! Litt store i størrelsen, så lønner seg å kjøpe en str. mindre enn man bruker til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 16. januar 2007 Og for de som lurer - nei, man bruker ikke truse under polstret sykkelshorts. Da får man garantert gnagsår på tiddeli, og det er ikke behagelig... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 17. januar 2007 #6 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg bruker ALLTID sykkelbukse med sånn padding. Og jeg bruker også alltid truse under (inni) sykkelbuksen, og har ikke hatt det problemeet som niomi nevnte. Kan det være individuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lirypa Skrevet 17. januar 2007 #7 Del Skrevet 17. januar 2007 Jepp - sykkelbukse er et must for meg Jeg har prøvd både med og uten truse under - merker ingen forskjell, så da blir trusa beholdt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2007 #8 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg bruker ALLTID sykkelbukse med sånn padding. Og jeg bruker også alltid truse under (inni) sykkelbuksen, og har ikke hatt det problemeet som niomi nevnte. Kan det være individuelt? ← Meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 17. januar 2007 #9 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har merket forskjell, bare så det er sagt. Og til og med mora mi (mmmm - skeptisk...) har kastet trusa etter lang tenkeperiode. Men vi sykler mye ute, da, ikke sikkert det spiller så stor rolle for en time til halvannen på spinningsykkel. Men etter et par hele dager på sykkelsetet vil man merke forskjellen. Btw er det sømmene i trusa som gnager, spesielt de i kilen. Så sømløse hipstere eller boksere funker fint. Er en grunn til at sykkelproffer ikke bruker undertøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinemor Skrevet 17. januar 2007 #10 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg bruker sykkelshorts. Har en med og en uten polstrling. Bruker den uten mest, for jeg får gnagsår på fram-innsiden av låra av den med hvis timen er mer enn 45 min. Det er liksom polstringen som ikke sitter så tett som den skal i skrittet på meg. står litt ut foran liksom. Hmmm.... Men liker det best med shorts, blir så himla varmt med lang bukse. Er ikke noen av shortsene rene må jeg brette opp en vanlig lang bukse....(litt bulkete men...man blir vant til det) Kristin_: Kjenner ikke sykkelsetet døgnet rundt selvom jeg spinner 3 - 4 ganger i uka. Rompa blir herdet Spinning er forøvrig fantastisk morsomt. Digger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 17. januar 2007 #11 Del Skrevet 17. januar 2007 Niomi: når det er snakk om litt lengre turer kan jeg være enig med deg i at trusesømmene kan begynne å gnage. Til tider ganske mye også! Jeg er klar over faren, så når jeg har utetreninger/distansetreninger passer jeg på hvilken truse jeg bruker, og vrenger den slik at sømmen kommer ut. Jeg har prøvd uten truse også, men føler meg rett og slett litt "avkledd". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 17. januar 2007 #12 Del Skrevet 17. januar 2007 Niomi: når det er snakk om litt lengre turer kan jeg være enig med deg i at trusesømmene kan begynne å gnage. Til tider ganske mye også! Jeg er klar over faren, så når jeg har utetreninger/distansetreninger passer jeg på hvilken truse jeg bruker, og vrenger den slik at sømmen kommer ut. Jeg har prøvd uten truse også, men føler meg rett og slett litt "avkledd". ← Gjorde jeg også i begynnelsen. Og derfor insisterte jeg på bruke undertøy. Men når det resulterte i at jeg måtte avlyse turer to påfølgende dager, var undertøy uaktuelt, ja. Føler meg uansett litt "avkledd" i sykkeltøy, jeg, da. Var begrenset hvor elegant jeg følte meg i svett trang singlett og "bleiebukse" i Paris i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyInRed Skrevet 17. januar 2007 #13 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg bruker ALLTID sykkelbukse med sånn padding. Og jeg bruker også alltid truse under (inni) sykkelbuksen, og har ikke hatt det problemeet som niomi nevnte. ← samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyInRed Skrevet 17. januar 2007 #14 Del Skrevet 17. januar 2007 Tips: Billige sykkelshortser på VG Shop, og de er veldig gode! Litt store i størrelsen, så lønner seg å kjøpe en str. mindre enn man bruker til vanlig. ← er det denen du mener: http://vgshop.by.com/intrade.shop?ViewID=10&ProID=V04120- ?? Isåfall står det at de er SMÅ i str................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 17. januar 2007 #15 Del Skrevet 17. januar 2007 Jepp, det er den. Og tro meg - dersom du handler klær på HM og dess like, er den ikke liten i størrelsen. Jeg har en i large, og den er i største laget nå (bruker str. 42 i klær). Treningstøy jeg har kjøpt på SATS, derimot, må jeg ha large i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tittitt Skrevet 17. januar 2007 #16 Del Skrevet 17. januar 2007 Nei. Vanlig joggebukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 17. januar 2007 #17 Del Skrevet 17. januar 2007 Det er alltid vondt i starten, men blir bedre etter hvert Så jeg bruker ikke spinningbukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 18. januar 2007 #18 Del Skrevet 18. januar 2007 Nei, finner ikke noe bukser jeg liker. Jeg vil ha en 3/4 lang, ikke shorts. Har vurdert å kjøpe "med innlegg" da jeg spinner en del. Noen nettsider som selger slike? Evnt også sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 18. januar 2007 #19 Del Skrevet 18. januar 2007 Prøv Eurotex, Lene. Har en ok trekvart lengdes spinningbukse derfra. Billig var den også. Eurotex har butikk ihvertfall på Lillehammer. Også har de nettbutikk på eurotex.no (tror jeg det var...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 18. januar 2007 #20 Del Skrevet 18. januar 2007 Bruker vanlig joggebukse og gelesete, og blir like forbannet sliten i sitteknokene uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå