Arwen Skrevet 14. februar 2003 #1 Del Skrevet 14. februar 2003 Bare lurer på hvor gammel du er jeg.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 Like gammel som deg, hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 15. februar 2003 Bare fryktelig nysgjerrig. :D Trodde vi var ganske like gamle skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 15. februar 2003 #4 Del Skrevet 15. februar 2003 Okei Orket ikke skrive opp alderen bak navnet, for fikk en del småfrekke kommentarer fra en viss person som ikke orket å diskutere med "fjortiser"...Ikke at jeg tok meg nær av det,men hvis alderen min skal ha noe å si for hva jeg skriver i innleggene, så er det bedre å ikke oppgi det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 15. februar 2003 sant sant. :D synes du har mye bra å komme med jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 15. februar 2003 #6 Del Skrevet 15. februar 2003 Takk for det, og i like måte :D Koselig å høre. Ha en fin dag da Arwen22, nå skal jeg og samboeren å kjøpe sofa og lamper. Har fått ny leilighet skjønner du, og myyyye plass. Så her må det fylles opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. februar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 15. februar 2003 Ha en fin dag du også. (Vi skal se etter leilighet i dag vi. Hater det men gleder meg til å få min egen. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå