Gå til innhold

Sviktende penis?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker6

Jeg har nettopp fått ny kjæreste, og er lykkelig forelsket! Men et lite problem har dukket opp de siste dagene: Vi kan kose og ha forspill uten problemer, men når vi begynner samleiet, blir penis slapp.

Dette er selvsagt svært ubehagelig for han, og jeg føler meg ikke akkurat så topp selv.. Vi har ikke problemer med å snakke om det, men ingen av oss har opplevd dette før, og vet ikke hva det kan komme av (selv om vi tror det er psykisk).

Det jeg lurer på er om dette er et kjent problem? Noen gutter som kjenner seg igjen, kanskje? Noen som vet hva som kan være grunnen og hvilke følelser som er innblandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han har prestasjonsangst??

Opplevde dette selv en gang også,men han fikk det til etterhvert som vi ble bedre kjent.

Ta tiden til hjelp,det går seg nok til.

Husk at du ikke må bli sur eller komme med spydige komentarer,da får han den ALDRI opp!! :blunke:

Ismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooooooo!!!!!! Er det nødvendig å poengtere at det der var en veldig tåpelig kommentar??? Det burde det ikke være :blunke:

Jeg heller litt mot det Ismen sier, kanskje han rett og slett har prestasjonsangst??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usikker6

Takk for seriøse svar! :D

Han har igrunn sagt at han "freaks out" eller noe.. Altså Prestasjonsangst!? Men jeg skjønner ikke helt hvorfor han får det!

Skulle gjerne hørt noe fra gutter som har opplevd det samme, og hvordan de løste det, eller fra jenter som har vært med på å løse problemet.. :blunke:

Hva gjorde dere??

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest guttmedproblem

Hei!

Ah... da er det ikke bare meg da!

Jeg har akkurat det samme problemet. Har hatt en kjæreste i 2 måneder nå. Hun er helt fantastisk. En drømmekjæreste, og hun ser helt utrolig ut.

Allikevel... min trofaste kamerat deler ikke min begeistring tror jeg. Han tar kvelden altfor fort, og spesielt hvis hun sitter oppå meg. Hun elsker å sitte der, men det fungerer i noen sekunder før my pal is hanging!

Fanken så irriterende!

En annen ting er at jeg har begynt å komme sinnsykt tidlig. Bare etter 10 sekunder så kjenner jeg at "i dag går det ikke lenge". Dette er heeelt sinnsykt forferdelig. Jeg har brukt kondom i 10 år, og har for første gang en partner som går på p-piller. Det kan være at jeg aldri venner meg til at det er så fantastisk mye bedre - men.....ÅHHHH! Jeg blir gal! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

hadde det slik ei stønn eter xn siden hu slang endel meldinger om stanley på vei ut døra.

veit også at det kom litt av at hu jeg blei kjent med var lit vild i forhold til hva jeg var vant til , hu var ikke så mye madrass liksom , ikke det at xn var det heller men,ja dere forstår sikert.

en annen ting er at med en ny partner så konsentrerer du deg så utrolig om og holde ut men da går det fortere en om du klarer og ikke tenke på det....

bruk forspill mye lengere så hun også får sitt , da føler du kansje ikke at du må prestere hele tia..

når hun har fåt sit kan du få dit liksom , du veit at sex er utrolig mye mere en bare og få den inn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...