Linn3c Skrevet 2. juli 2007 #401 Del Skrevet 2. juli 2007 Åååååå, så fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 2. juli 2007 #402 Del Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer så mye!!!!! :hoppe: Guds veier er uransaklige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 4. juli 2007 #403 Del Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer! Dette var fortjent! Og du er ikkje den første eg har høyrt om som plutselig tester positivt når dei har fått time til prøverør. Merkelige greier det der. Dobbel pergo-kur var visst det som skulle til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #404 Del Skrevet 5. juli 2007 Toblerone: Så morro at vi gir dere motivasjon da Viser ihvertfall at det er håp da Leiababe: Takk for gratulasjon. Jenta27: Ja, det kan skje selv om det tar tid. Og neida, 13 pp er ikke så mye da. Vi endte på 51 vi.. Shatika: Takk for hyggelig gratulasjon Angelou: Linn3c: Blueberry: Hermione: Ja, dobbel pergo var nok det som skulle til. Og greit at vi fikk det til før det ble mer styr med prøverør da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. juli 2007 #405 Del Skrevet 8. juli 2007 Nei så morsomt da! Gratulerer så masse Håper alt går bra for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. juli 2007 #406 Del Skrevet 8. juli 2007 :legrine: Åhh så herlige nyheter! Har jo fulgt litt med deg gjennom noen år nå, så det gav meg faktisk gåshud å lese i dagboka di i dag. Når er termin da? Er du langt på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #407 Del Skrevet 8. juli 2007 Glow: Takk for gratulasjon Mrs N: Takk for gratulasjon Pondusa: Så koselig at du ble rørt av å lese dagboka mi da Foreløpig termin er rundt 7.mars. Er 5+2 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. juli 2007 #408 Del Skrevet 8. juli 2007 Da føder du vel den 11.mars da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #409 Del Skrevet 8. juli 2007 Ååå?? Hva skjer 11.mars da?? Sjefen på jobb tippa 9.mars...jada, egen bursdag... Pappa tippa 31.mars... Greit at han har bursdag den dagen, men jeg syns det var litt veeel lenge å vente da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. juli 2007 #410 Del Skrevet 8. juli 2007 Ååå?? Hva skjer 11.mars da?? Min bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #411 Del Skrevet 8. juli 2007 Ja, tenkte det var det Uansett hvilken dag det skjer i mars, tror jeg jeg skal ha flaks om jeg ikke kjenner noen med bursdag den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. juli 2007 #412 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg kjenner minst 20 stk med bursdag i mars. Det er populær måned du har valgt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 16. juli 2007 #413 Del Skrevet 16. juli 2007 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå