Gå til innhold

Hva betyr din SIGNATUR for deg?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Tror denne kommer innunder snikk-snakk .......

Ble litt inspirert av en annen tråd som omhandlet avatarer. jeg lurer litt på hvordan dere har valgt signatur........Hva betyr nettopp den teksten for deg ...hvorfor valgte du den? (Har du nicket ditt så er jo den grei å forstå da *ler*...)

jeg har hatt tre ulike signaturer. bl.a om trist kjærlighet ...og denne jeg har nå ...fra "skyfri himmel" av Eidsvåg. Den fallt bare helt naturlig en periode i vinter da jeg var fyktelig nedtrykt og tenkte (altfor) masse på fortid og fremtid og mye annet trist .....hørte den sangen på repeat ......om igjen og om igjen....

Men nå føler jeg at det er på tide med noe mer opptimistisk til en forandring ...så jeg leter etter noe nå ....vil at det skal bety noe for meg. :P Så det er ikke lett da ...

Men at det skal være i mørk blå skrift - det er helt sikkert ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

til nå har jeg ikke hatt noen signatur, men nå tror jeg sannelig jeg skal gjøre noe med saken. takk for inspirasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajaja. nå er signaturen i boks, men en liten forklaring får følge - det er tross alt ikke så vanlig med latin som studieretningsfag (men veldig greit - grammatikken er så regelmessig at det nærmer seg matte, og ingen kan ta deg på at du har dårlig uttale).

omne ignotum pro magnifico betyr 'alt man ikke vet noe om innbiller man seg at er så storartet' omtrent. det er et sitat av sir arthur conan doyle, som la det i munnen på sherlock holmes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg også skiftet signatur :D .......Satt og lette etter noe brukende på nettet men fant ikke noe ....derfor vred jeg mine små grå ...og det ble et lite kjærlighetsdikt utav det ....*ler*.....så får jeg nå se hvor lang tid det går før jeg føler for en annen signatur igjen ....lurer på hva det blir neste gang .. :roll:

Og sånn i tilfelle skrivefeil og gramatiske feil .... det er noen år siden jeg hadde engelsk på skolen altså ...og jeg HAR prøvd å få det riktig ...men man vet jo aldri ...hehe......Og skulle det være noen grove feil der - så send meg en pm så jeg får en sjanse til å rette på det .... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes betydningen sier seg selv...den er så åpenbar....synes forøvrig at den passet godt som signatur her inne på KG..... :wink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den betyr utrolig mye!!.

Har ikke hatt en eneste komentar på den.. Så jeg tror ingen har lagt merke til sammenhengen mellom nick og signatur. hehe, det er vel kanskje litt trist også...

Exodus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den betyr utrolig mye!!.

Har ikke hatt en eneste komentar på den.. Så jeg tror ingen har lagt merke til sammenhengen mellom nick og signatur. hehe, det er vel kanskje litt trist også...

Exodus

????? Er det jeg som er helt dum nå?????

Exodus ....hm .....et utested i Bergen - er det ikke? ....men ellers så ringer det ingen bjeller her....burde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Exodus 18:11 = 2. Mosebok kapittel 18 vers 11

(No veit eg at Herren er større enn alle gudar. Det synte han då egyptarane bar seg hovmodig mot Israel.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min byline er en enkel og grei leveregel som jeg selv prøver å leve etter. ingen andre kan gjøre noe med ditt liv, men selv kan du gjøre det utroligste.... hvis du tør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første beskriver signaturen avataren.

Dernest beskriver den meg. Jeg liker faktisk å surfe med surfebrettt, jeg surfer på internett og jeg surfer rundt i livet!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...