Gå til innhold

hater meg selv


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg hater meg selv! hva er feilen med meg? hvorfor liker ingen meg? da jeg gikk på barneskolen var jeg blandt de populære jentene, var ute med venner hver kveld og guttene var alltid etter oss! hadde alltid en kjæreste og jeg følte at folk likte meg. nå den dag i dag på vgs så er det totalt motsatt! ingen snakker til meg.. de kan si hei men går som regel videre, med andre stopper de og snakker lenge. om vi står i gangen og venter på lærern står de i gjenger og alle går de rett forbi meg og til de andre jentene i klassen.

det er en spøkehumor i klassen, og guttene spøker med jentene, dersom jeg sier noe til dem ser de bare rart på meg og ler ikke en gang! bare snakker videre om noe annet!

om noen har fått seg noe nytt, hører man ofte "åå så fin osv" men ikke med meg! meg ser de knapt nok!

det er så fælt! de ser meg ikke,snakker ikke med meg, og kommer gjerne svært så ofte med sånne hysj kommentarer om meg! jeg er da absolutt ikke annerledes er jeg? jeg har hørt t jeg er pen, jeg er ikke overvektig eller fet i det hele tatt, jeg er renslig har de siste klærne og alt det der!

men noe galt er det??

jeg hater meg selv og jeg klarer det ikke mer! hva feil er det med meg? de går rett forbi meg,aner meg ikke en liten tanke!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres vanskelig ut dette... Er ikke noen du kan spørre da, hvorfor de oppfører seg slik mot deg? Kansje vennene dine kan hjelpe deg?

Har det vært slik lenge? Kansje du klarer å spore det tilbake til noe, en hendelse, en replikk eller noe.

Må være vanskelig å føle det slik du gjør, folk kan oppføre seg utrolig rart av og til. Kan hende de ikke er klar over hvordan de oppfører seg heller. Kansje du kan snakke med en lærer eller annen voksen om dette?

Håper du finner ut av det! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt for snar der,ser det datt ut noe.. Her kommer resten:

Uansett, så er det ikke noe feil med deg. Det er ingen som fortjener en slik behandling som det du opplever nå. Da ligger heller feilen hos de som utøver handlingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste år begynner du på skole et annet sted, du kan ikke leve med slike omgivelser. Rett deg opp i ryggen, se på deg selv som noe verdifullt (for det er du), begynn med noe du liker.

Å sitte hjemme og synes synd på seg selv eller å tusle rundt og tenke på hvor bedriten man egentlig er har ingen hensikt. Jeg vet det er vanskelig, men prøv å tenk andre vei; det er folk som sliter med det samme, men ingen andre enn deg selv kan forandre på ditt liv. Det er bare du som kan ordne opp i dine problemer. Du er sterk, og du klarer deg. Man vokser på motgang. Du har faktisk mye å gi.

Start med yoga, les bøker, dra på kafe eller begynn på fritidsaktiviteter. HVa som helst, bare noe nytt, treff mennesker. Og prøv å gi faen i de på skolen din, konsentrer deg om skolearbeidet og fritida. Det er et halvt år igjen til skoleferien. Dra ut... dra på festival. Vet det er tøft, men du klarer deg!!!

Klemmer fra meg til deg. Send en pm om det skulle være noe, har vært gjennom det samme.

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære deg ....

Jeg får faktisk helt vondt inni meg når jeg leser det du skriver ......Plutselig kommer følelser som jeg i mange år har stengt inne og ikke villet tenke på, tilbake ........ :( Føler så utrolig med deg at du aner ikke! - skulle så gjerne gjort noe hvis jeg kunne slik at du ikke skulle ha det på den måten - det unner jeg ingen ...håper bare det hjelper litt å vite at andre har hatt det som du ...og at jeg tenker på deg ....sender deg gode tanker... :) Det er ikke du det er noe i veien med - men de som behandler deg så dårlig ....unge i den alderen kan være så hjerteløse mot hverandre ....det bedrer seg når mann blir voksen ...skulle bare ønske at lærerene grep fatt i det - at de såg det .....

Har det vært slik hele tiden? Kan du komme på ting du har sagt eller gjort som kan føre til at de er på den måten mot deg? Og kjære deg - ikke hat deg selv .....det hjelper ikke ......!!!........skjønner at du blir trist og oppgitt ..og også får den følelsen av at det må være noe galt med deg siden de er slik ..og at du dermed hater deg selv.....jeg har sannelig gjort det selv også noen ganger ...hatet meg selv så inderlig ...hatt lyst å skade meg .........men heldigvis ikke gjort det!!!!!!!! Og det har ikke hjulpet å hate !!!! Det blir man bare mer lei for ! !! det blir en ond sirkel .....

Du må snakke med noen kjære deg ...alle skoler har en rådgiver ....denne har taushetsplikt og er ok å lette sitt hjerte til ....eller en lærer som du liker ..føler du kan stole på ..snakke med ......eller en annen elev.....ingen du kommer godt overens med? Og dien foreldre ..vet de noe? kan du snakke med de ...får støtte og trøst derfra ..?

Regner med at dette er første året ditt på vg skole..(?) Har du reist vekk for å gå på skole eller går du i næheten av der du bor ...sammen emd andre fra ungdomsskolen? Eller bare med fremmede? Jeg reiste vekk . men det var på eget valg ....ønsket ikke å ha noe med de på skolen å gjøre videre ..ville trefe nye .....men det var ikke så lett likevel ..og når man er litt sjenert i tillegg så blir det jo ikke lettere .....husker ett år ...da laget jeg med til med nedtelling ......fra januar og frem til sommerferien ....*ler*......var deilig å se at dagene minket ....

Men det er viktig tror jeg at du får snakket med noen .....vet ikke om de da vil ta det opp med klassen ...eller om du ønsker det ..... men det er deilig å få snakket ut litt ..og KG er et bra sted også å lette sitt hjerte ..men vil jo ikke kunne gjøre noe på skolen din.

Kan aldri tro at det er noe i veien med deg !!.....kanskje du bare er usikker og så merker de det .......nei det nytter ikke å spekulere ....det er du selv som vet best det .......

Men du overlever skolen ! Konsentrer deg om å lære ..det er derfor du er der ....og gjør noe kjekt i fritiden ..ha noe å glede deg til ...se fremmover mot. jeg kjøpte hund da jeg var ferdig med siste året på videregående ..og hadde den å glede meg til hele våren ....fikk den da ferien begynte .....det hjalp utrolig mye ....det er viktig å trives .......

Vet ikke hva mer jeg kan si til deg .....skulle så gjerne hjulpet det .....unner ingen å ha det slik .......Håper at du får snakket med noen ...at det ordenr seg på et vis ......at du kan slutte å hate deg selv ...at du får føle glede istedenfor tristhet .....Det er mange som er i din situasjon og det er synd ...det skulle ikke behøvd å være slik :x !!! Det er så unødvendig ..og så grusomt for de det angår ...

*stor trøsteklem fra meg .....*Stå på kjære deg .... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...