mysan Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 25. januar 2007 Tok på meg telleren før jeg gikk på jobb i dag morges. Nå har jeg kommet hjem og den står faktisk på 7501 skritt. DET hadde jeg ikke trodd, og det var jo ganske moro da. Frokost var en banan og en youghurt, lunsj var tre skiver brød med makrell og brunost. Nå har jeg spist to skiver med kaviar, og litt senere blir det middag som er kyllingsnitsler, ris og erter. hvis jeg får satt sammen stepperen igjen, så tar jeg meg en tur for å fylle opp de manglende 5000 skrittene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mata Skrevet 16. februar 2007 #22 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei, har steppern din besvimt igjen? Jeg kan ikke med skritt-tellere, har bare lyst til å ha en ergometersykkel foran tven, så jeg kan plassere gjestene på den.... Jeg kan ikke telle skritt (det er vel en stepper???) fordi jeg går fort når jeg skal noe, går av og til sakte når jeg lufter bikkja, (stopper ved hver tisseflekk i snøen), løper når jeg skal rekke toget, osv. Så hvordan skal jeg programmere en sånn en? Og hvem skal programmere den, jeg aner ikke. Tror ikke de kan finne opp en skritt-teller eller puls-måler for meg (ringer telefonen fyker pulsen min opp, osv) Men jeg driver på og øver meg til å bli et bedre og leve et litt (bare litt) sunnere liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå