Gå til innhold

Valentinesdagen alene..

Kosejente

Anbefalte innlegg

Siden jeg skal være alene på Valentinesdagen.....mannen er i Nordsjøen.....så tenkte jeg at jeg skulle leie meg en god film..og kose meg alene..... :wink::)

Noen som har leid en god film i det siste...forslag...??? :)

(kanskje jeg skal unne meg litt sjokolade også...siden diverse brukere frister med sjokolade på Mat og drikke-forumet... :wink: ).....

Liker spesielt thrillere (gjerne grøsserthriller).....

..gode dramafilmer(gjerne sanne)....'

..komedier må være ekstremt gode for at jeg skal gidde å se de (og ikke "overdreven" komedie...Ratrace så jeg nettopp og den var knallgod!! :) )....

Tips...??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

I og med at Valentines Day forlengst er over, kommer dette svaret litt sent. Men jeg hadde allikevel lyst til å anbefale en film for deg. Jeg har nettopp sett "Panic Room" med Jodie Foster, og den anbefaler jeg på det sterkeste. Dersom du ikke allerede har sett den, da.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...da jeg ikke fikk noen tips på Valentinesdagen...leide jeg nettopp... "Panic room" :wink: ...akkurat min type film...veldig spennende...!!!!...men takker for tipset alikevel...!! :)..

....dagen etter leide jeg filmen om USAs verste seriemorder noensinne....Ted Bundy...har sett en film om ham for mange år siden....men den var mye mer rettet mot etterforskningen...denne gikk mer på Ted Bundy...og selve mordene...utrolig å se hvor ond og syk mennesker virkelig kan bli...filmen var rett over middels bra... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Hvis du har sansen for grøssere, anbefaler jeg "The Others" med Nicole Kidman. Den er råbra, og hun spiller suverent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeeh.. :oops: .....jeg leide den for noen måneder siden...da jeg også var alene....var veldig trøtt den dagen..så jeg sovnet fra hele filmen....utrolig men sant.... :-? ..skal leie den igjen...og se hele....men det er litt irriterende at noen her inne på KG avslørte hele poenget i filmen... (litt mindre spennende da)..:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kosejente.

Jeg leide også Ted Bundy. Den var grei nok, men jeg var litt skuffet. For noen år tilbake gikk det en serie i flere deler på TV, og den synes jeg var mye bedre. Men men...

Når det gjelder "The Others", Lisa-Beth, synes jeg ikke denne heller var SÅ fantastisk. Litt langtekkelig. Men jeg har nettopp leid "The Mothman Prophecies", og den var ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig Livets datter....The Mothman Prophecies.....den var veldig bra....og veldig spesiell... :)

Vi har visst lik smak vi... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser knallgod ut :) ....den skal jeg se.....men får nok ikke mannen med..han er ikke så "tøff" som meg.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte akkurat om The Ring på radioen for en time siden. OG den hørtes dritskummel ut. Tror ikke jeg tør å se den, har angst for slike filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nei... ikke angst. Jeg ELSKER slike filmer! Det er godt å bli skremt litt. Men det er selvsagt best å se sammen med noen. Skulle det bli FOR skummelt, er det ikke langt til en trygg skulder eller en god hånd å holde i :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg tror jeg har litt for livlig fantasi til å se slikt jeg. Jeg får alltid marreritt og er mørkeredd osv i lengere tid etterpå........jeg er vist en skikkelig pyse :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...