Cata Skrevet 14. januar 2007 #21 Skrevet 14. januar 2007 Hm, minner meg om da jeg kjøpte nøttesjokolade med "tilbehør" for mange år siden. Det var noen ekle småkryp som kravla rundt inni der. Det bar i søpla med sjokoladen og ut med søpla, og så trasket jeg tilbake til butikken. Selvsagt var jeg dum som ikke tok med sjokoladen med småkrypa, men jeg hadde i grunnen ikke tenkt på å få erstattet den. (Man kan si det slik at det tok en stund før jeg fikk lyst på sjokolade igjen etter det...) Men tenkte nå å si fra i allfall, i fall de ville sjekke litt eller melde fra til produsenten. "Javel! Ja du må bare ikke tro du får noen ny sjokolade", sa den serviceinnstilte damen i kassen. Og takk for den. Jeg som bare ville si fra. Jeg handlet ikke så mye på den butikken etter det. Greit at jeg ikke fikk noen "erstatning", men damen kunne jo svart meg på normalt høflig vis og sagt at hun skulle bringe opplysningen videre i systemet.
Gjest Marie81 Skrevet 15. januar 2007 #22 Skrevet 15. januar 2007 En gang jeg spiste ute kravlet det små larver i salaten. Sa selvfølgelig i fra til servitør- måtte allikevel betale full pris for maten (som jeg naturlig nok ikke spiste opp). Fikk en kakao som "plaster på såret"....
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. januar 2007 #23 Skrevet 15. januar 2007 Nå er vel ikke litt mugg det verste som er i maten til Mækkærn... Visste det var ille, men etter Supersize Me i går kveld så kommer jeg ALDRI til å spise der igjen. Ikke på Burger King heller.
Gjest Marie81 Skrevet 15. januar 2007 #24 Skrevet 15. januar 2007 Nå er vel ikke litt mugg det verste som er i maten til Mækkærn... Visste det var ille, men etter Supersize Me i går kveld så kommer jeg ALDRI til å spise der igjen. Ikke på Burger King heller. ← Hehe, ikke jeg heller! Har sluttet med det for lenge siden, og filmen i går bekreftet det. Ble veldig overrasket over at det var SÅ mange McDonalds i USA. Æsj så mye ekkel mat (vel, mat og mat....)
Hu i Svingen Skrevet 15. januar 2007 #25 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hva var så ille på Supersize me? Endret 15. januar 2007 av Hu i Svingen
Gjest lazuli Skrevet 16. januar 2007 #26 Skrevet 16. januar 2007 En gang jeg spiste ute kravlet det små larver i salaten. Sa selvfølgelig i fra til servitør- måtte allikevel betale full pris for maten (som jeg naturlig nok ikke spiste opp). Fikk en kakao som "plaster på såret".... ← En kamerat av meg fikk en larve i salaten under hamburgeren. Han gikk tilbake til luka og spurte om han ikke hadde betalt for lite....
Gjest niomi Skrevet 16. januar 2007 #27 Skrevet 16. januar 2007 Ikke første gangen det skjer: http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/03/07/363377.html
Gjest niomi Skrevet 16. januar 2007 #28 Skrevet 16. januar 2007 Nå er vel ikke litt mugg det verste som er i maten til Mækkærn... Visste det var ille, men etter Supersize Me i går kveld så kommer jeg ALDRI til å spise der igjen. Ikke på Burger King heller. ← Hva var så ille på Supersize me? ← Det lurer jeg også på. Var på kino og så den - og fortærte en diiiiger pose godis samtidig. Filmen var jo grei, den, men verken revolusjonerende eller ekkel på noe sett og vis. Alle vet da at ferdigmat er usunt. Alle vet at frityrolja skiftes for sjelden. De fleste med huet på rett plass burde være klar over at energiinnholdet i en burgermeny langt overskrider anbefalt måltidsmengde. At fyren forfalt noe så voldsomt tror jeg ikke bare har med Mækker-dietten i seg selv, men at han gikk fra ren vegetar-diett og rett på Mækkern-dietten. Kroppen til en person som i utgangspunktet spiser både kjøtt, melkeprodukter og fett til vanlig vil få mye mindre sjokk og reagere mye mindre kraftig. Trur eg.
Gjest Kristin_ Skrevet 16. januar 2007 #29 Skrevet 16. januar 2007 Jeg så også supersize me med masse godteri Jeg synes egentlig filmen var ganske dårlig i den forstand at den omtrent fjernet all fri vilje. Det var Mac Donalds sin feil at folk var feite, og det hadde ingenting med at folk selv kan velge hvilken mat de skal spise. Samtidig tror jeg den var en fin vekker for de som spiser slik mat flere ganger i uken. For meg som spiser slik type mat en gang omtrent annenhver eller hver tredje måned, ga den meg veldig lite, jeg vet jo det er usunt. Tror de fleste vet at maten man får på MacD er junk.
GoldenGlow Skrevet 16. januar 2007 #30 Skrevet 16. januar 2007 Æsj...... Liker McDonalds noe særlig uansett, men dette var ekkelt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå