Gå til innhold

Muggen burger på Mc Donalds


Amanlis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Marie81

Går vel litt fort da....

Sjelden de putter oppi det jeg skal ha når jeg har vært der på Mcdrive.

Mine McDonalds dager er uansett over, men av helt andre grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal folk på død og liv gå ut i avisene med sånt? Alle kan vel gjøre feil, sånt skjer selv om det egentlig ikke skal det. Det er ekkelt og guffent når det skjer, ja, men er det egentlig avismateriale? Sånne ting skjer vel for de fleste, at man finner noe ekkelt ved maten en sjelden gang. Jeg har nylig opplevd å finne mark i Twist fra Freia, muggent pølsebrød hos Narvesen og for noen år siden fant jeg en larve i O'Boy sjokoladepulver. Jeg sa i fra til Freia, vel Kraft foods om marken men jeg gadd jo ikke å gjøre noen stor sak ut av det. (Det tror jeg de satte pris på også, for jeg fikk tilsendt en stor eske med melkesjokolade :) )

Redigert: forandret litt på en setning

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81
Hvorfor skal folk på død og liv gå ut i avisene med sånt? Alle kan vel gjøre feil, sånt skjer selv om det egentlig ikke skal det. Det er ekkelt og guffent når det skjer, ja, men er det egentlig avismateriale? Sånne ting skjer vel for de fleste, at man finner noe ekkelt ved maten en sjelden gang. Jeg har nylig opplevd å finne mark i Twist fra Freia, muggent pølsebrød hos Narvesen og for noen år siden fant jeg en larve i O'Boy sjokoladepulver. Jeg sa i fra til Freia, vel Kraft foods om marken men jeg gadd jo ikke å gjøre noen stor sak ut av det. (Det tror jeg de satte pris på også, for jeg fikk tilsendt en stor eske med melkesjokolade  :) )

Redigert: forandret litt på en setning

Helt enig! Er alltid noen som ønsker ansiktet i avisa. Eller har stort behov for å kritisere.

Klart det kan skje feil av og til, har sikkert skjedd mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd mye rart på Mc Donald og ble ikke overrasket over avisoppslaget. De bruker ofte bare unge jenter/gutter som bryr seg filla om hygiene og fornøyde kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Hvorfor skal folk på død og liv gå ut i avisene med sånt? Alle kan vel gjøre feil, sånt skjer selv om det egentlig ikke skal det. Det er ekkelt og guffent når det skjer, ja, men er det egentlig avismateriale? Sånne ting skjer vel for de fleste, at man finner noe ekkelt ved maten en sjelden gang. Jeg har nylig opplevd å finne mark i Twist fra Freia, muggent pølsebrød hos Narvesen og for noen år siden fant jeg en larve i O'Boy sjokoladepulver. Jeg sa i fra til Freia, vel Kraft foods om marken men jeg gadd jo ikke å gjøre noen stor sak ut av det. (Det tror jeg de satte pris på også, for jeg fikk tilsendt en stor eske med melkesjokolade  :) )

Redigert: forandret litt på en setning

Den "morsomste" rare-ting-i-maten-må-i-avisen-historien jeg har hørt var da Avisa Nordland hadde et kjempeoppslag om en som hadde funnet en stilk i yoghurten. :ler: En stilk fra frukten!

I dette tilfellet så er det vel kanskje for å advare folk mot MCDonalds.

Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "morsomste" rare-ting-i-maten-må-i-avisen-historien jeg har hørt var da Avisa Nordland hadde et kjempeoppslag om en som hadde funnet en stilk i yoghurten.  :ler: En stilk fra frukten!

I dette tilfellet så er det vel kanskje for å advare folk mot MCDonalds.

Det må vel ha vært det året det var så usedvanlig stille på nyhetsfronten!

Jeg kom plutselig på noe, en gang fant jeg faktisk en REKE i rekesalaten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel ha vært det året det var så usedvanlig stille på nyhetsfronten!

Jeg kom plutselig på noe, en gang fant jeg faktisk en REKE i rekesalaten...

:legrine::legrine::legrine::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Det må vel ha vært det året det var så usedvanlig stille på nyhetsfronten!

Jeg kom plutselig på noe, en gang fant jeg faktisk en REKE i rekesalaten...

:overrasket: Dette er en sak for TV2, minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa i fra til Freia, vel Kraft foods om marken men jeg gadd jo ikke å gjøre noen stor sak ut av det. (Det tror jeg de satte pris på også, for jeg fikk tilsendt en stor eske med melkesjokolade  :) )

Nja, det er nå rimelig vanlig at man får litt plaster på såret etter å ha meldt fra om feil på produkter. Jeg klager om jeg finner noe som ikke skal være der (eller noe som skal være der mangler), og har fra ulike produsenter mottatt tørrvarer/hermetikk, sjokolade, Dent, søppelsekker, kondomer og gavekort på iskrem. Endret av Orestes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Ser at damen har pleid å spise lunsj på Mac Donalds hver fredag. Kanskje greit at hun fant mugg på burgeren igrunn, kanskje hun går over til matpakke ;)

Ser ikke grunnen til å gjøre så big deal utav det og gå til avisene. Om hun hadde spist denne burgeren og blitt syk og havnet på sykehus kanskje...

Endret av Kristin_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at damen har pleid å spise lunsj på Mac Donalds hver fredag. Kanskje greit at hun fant mugg på burgeren igrunn, kanskje hun går over til matpakke ;)

Ser ikke grunnen til å gjøre så big deal utav det og gå til avisene. Om hun hadde spist denne burgeren og blitt syk og havnet på sykehus kanskje...

Åh neida, hun skulle begynne å spise lunchen sin hos konkurrenten til Mc Donald, stod det i avisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Argh, sånn går det når man ikke leser alt =/ Jaja, så lenge hun ikke går ut i avisen og kjefter på Burger King for å gjøre henne feit og å tette igjen blodårene hennes også senere så skal jeg vel ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, det er nå rimelig vanlig at man får litt plaster på såret etter å ha meldt fra om feil på produkter. Jeg klager om jeg finner noe som ikke skal være der (eller noe som skal være der mangler), og har fra ulike produsenter mottatt tørrvarer/hermetikk, sjokolade, Dent, søppelsekker, kondomer og gavekort på iskrem.

Hvordan klarte du å få kondomer? Sprakk den? Og så fikk du nye som plaster på såret? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En av pakkene inneholdt bare luft og ingen kondom. Heldigvis kjente jeg det før jeg rev hull på den, dermed fikk de den i retur. Ble litt jordbær og lakris og slikt som trøst.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine::legrine::legrine::legrine:

Gøyal og nyttig tråd! Tror nok noen hyler opp litt for ofte, motivet er ikke alltid like synlig. Skal jammen begynne å sende inn produkter som ikke holder mål, eller inneholder alt for mye mål jeg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...