Gå til innhold

Kuren eller A.Vogel rensekur...og Bio Drain

Gjest ~Alwa~

Anbefalte innlegg

Takk for svar og tips :) Vurderer dette sterkt, føler at magen min er oppblåst. Men vil jo fungere i det daglige også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!!!!

Nå ble j glad jeg har begynnt i går på tirsdag på bio Drain kuren.....

Egentlig for å komme i gang med slankinga,som er 5-6 kg som skal vekk!!!!

De har sneket seg på .........

og føler at det er lettere å spise sundt når jeg tar denne samtidig,så blir det kanskje en liten ekstra effekt!!!!!

Lizzee du har erfaring..

Hvor mye gikk du ned mens du gikk på kuren??

Og hvor lang tid tok du??? j har kjøpt for 4 uker

Hva spite drakk du ikke???kaffe,alkohol,light brus,rødt kjøtt???

Prøver å trene masse også.

J har ikke merket noe enda til mage ubehag,eller hode pine.

Hei Miss!

Jeg aner ikke hvor mye jeg går ned i vekt for jeg har ikke badevekt! For meg er det viktigste hvordan klærne sitter på kroppen og hvordan jeg selv synes jeg tar meg ut i speilet.

Jeg holder meg unna alkohol, kaffe, rødt kjøtt, sjokolade, fet mat og mat med mye kunstige tilsetningsstoffer.

Jeg spiser Ingers Rugbrød, mye grønnsaker, frukt, kylling, fisk... Dvs. sunn mat. Spiser også små måltider - men ofte.

Jeg trener ordentlig (airobic eller helstestudio - elipsemaskin ca. 1 time) 3 ganger i uke og prøver å gå meg en tur de andre dagene. Trening gjør at kuren "tar" bedre.

Jeg tar denne kuren som begynnelse på en slankekur. Er nå 2 uker inn i kuren og skal ta den i 4-5 uker. Har bestemt meg for å gå ned noen størrelser frem til sommeren. Bedre å gjøre det sakte og kontrollert ved å legge om kostholdet enn å lyn-slanke seg via pulver-dietter i et par uker synes nå jeg.

For meg så har BioDrain kuren en psykisk effekt også. Jeg føler at det er lettere å ha en sunn livsstil etter at jeg har gått på denne kuren. Det er noe med at når man har fått renset ut all "dritten" så ønsker man å behandle kroppen sin pent etterpå.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for flott svar Lizzie :)))

Jeg begynte også for at j tenkte det skulle gi meg en psykisk effekt for å komme i gang......

Jeg spiser knekke brød,med lett ost,og sunne middager prøver... og lite og ofte!!!

Og drikker masse vann,fyller opp imsedalsflaske,mange ganger i løpet av dagen!!!

Kaffe prøver j å holde meg unna ble noen kopper når j hadde besøk,men drikker ikke når jeg er alene.

Og alkohol er ikke noe problem så lenge j ikke skal på fest og har ingen planer nå.....

Ellers prøver j å kutte ut sukker og snop.

Trener 3-4 dager i uka.

Jeg er nå da bare på min 5 dag i kuren og skal prøve å holde allefall 4 uker,kanskje lengre......

og j synes j har fått mindre cellulitter på låra??? kan det stemme da??

sikkert fordi j drikker masse van og får masse ut av kroppen.

Har ikke veid meg enda jeg heller og det er helt bevisst,vil vente litt for å håpe på resultat,da blir j sikkert enda mere motivert......!!!!!!

Men jeg synes jeg har fått mye kviser altså.... hadde jo noe men det popper ut mere tror jeg.....litt irriterende,men håper det blir bedre etterhvert!!!

Jobber med 5-6 kg som skal av flr sommeren jeg også og det er greit å starte nå!!!!

tiden går så fort.....

Lykke til og takk for god hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, for en inspirerende tråd. Jeg har også kjøpt Bio Drain (på nett), og håper den virker like bra på meg også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Amused :smilbla: Jeg sliter en del med kranglete mage for tiden, så det blir spennende å se hvordan kroppen reagerer på dette. Holde oss oppdatert da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå startet opp på kuren, da jeg har hørt om flere som ble skikkelig dårlige av bio drain..

Er spent på resultatet mitt.. min andre dag nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det, jenter? Jeg har ikke startet ennå, er litt skeptisk etter å ha hørt fra flere venninner om at de ble så dårlige i magen av Bio Drain :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke dårlig i magen men vanndrivende er kuren hvertfall ;) Har også fått noen små nupper i huden i ansiktet. Det er ikke kviser og ikke synes de i speilet heller, men jeg kjenner dem godt selv. Så noe skjer hvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå har jeg gått på BioDrain i to uker, holdt meg unna usunne ting (og kaffe), drukket opp til 4 liter rent vann om dagen etc.

Konklusjonen? Tja, jeg har gått ned nesten 2 kg, men det kan like godt skyldes at jeg har kuttet ned på kaloriene (fra 2400 om dagen til 1800). Og så har jeg tisset myyyyye ;) Ellers ingen bivirkninger, ingen kviser, ingen vond lukt. Men jeg er mer energisk, noe som også kan skyldes at jeg har trent jevnt 2-3 ganger i uka siden nyttår. Ikke særlig lurt å starte med alt dette på en gang, for da vet jeg jo ikke hva resultatene skyldes :ler: Sier meg ferdig med kuren nå, så rapporterer jeg om jeg plutselig går opp i vekt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke merket noe mer jeg, hverken den ene eller den andre veien. Så jeg er litt usikker på hvor effektiv kuren egentlig er, kanskje det ikke var så mye "rask" å få ut av kroppen likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare skrive om min erfaring med Bio Drain også. Jeg har tok denne kuren for første gang for 4,5 år siden. Fikk god effekt, dvs. mistet alt overflødig vann og følte meg generelt mye bedre form :) Siden jeg sliter med vannansamlinger til tider har dette vært en bra måte for meg å kontrollere dette på. Tar kuren fast på vår og høst 4-6 uker hver gang.

Du kan oppnå akkurat det samme med enkle diett-triks, uten å kjøpe dyre piller/kurer.

Dette har vel for øvrig ikke noe med "renselse" å gjøre. Nyrene tøffer og går uansett. Dehydrering og tarmtømming kan nok få en til å føle seg passe fresh, men tungmetallene og PCB-ene ligger trygt lagret i fettvevet likevel :grine: .

CoolDuckie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jaja, da får man slanke seg for å bli kvitt slaggstoffene da :)

Prøv å kutte ned på brød/ris/pasta og spis f.eks en boks tunfisk til lunsj, sammen med grønnsaker eller lavglykemisk frukt.

Kan garantere at du vil kvitte deg med mye vann i kroppen da, pga tømming av glykogenlagre.

CoolDuckie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...