Gjest ~Alwa~ Skrevet 13. januar 2007 #1 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Er det noen her som har erfaring fra Kuren eller A. Vogels rensepakke?? Og også andre rensekurer for den del.. Fungerer de, og i tilfelle på hvilken måte? Endret 14. januar 2007 av Coco Chanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 13. januar 2007 #2 Del Skrevet 13. januar 2007 Typiske "rensekurer" er ofte vanndrivende og får folk til å skille ut slaggstoffer i kroppen. Det som er vanlige effekter er at man gjerne går en del ned i vekt (men dette er stort sett bare vann) og man kan risikere å få kviser og å lukte litt rart Det skal visst hjelpe for å fjerne opphopninger av avfallsstoffer i kroppen, som gjerne kan føre til at du føler deg vel etterpå, blant annet fordi man ikke føler at kroppen holder på vann og man gjerne er mindre "oppblåst" enn vanlig. De fleste slike kurer anbefaler jo også mosjon, drikke masse vann og spise sunt parallellt. Jeg tror nok for å være helt ærlig at det alene kan gi ganske gode resultater i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Alwa~ Skrevet 13. januar 2007 #3 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg spiser sunt og trener så det er ikke noe problem.Ikke har jeg noe prekært behov for å gå ned i vekt heller. Men jeg føler meg ofte oppblåst etter måltider og småuggen i kroppen til tross for sunt kosthold og trening. Har virkelig tro på at en rensekur i blandt kan gjøre godt på kroppen. Det er jo mer enn bevist at kroppen holder på mange typer slaggstoffer som blir liggende i tarmsystemet til tross for sunn levestil, så jeg er interessert i å forsøke Men jeg har aldri forsøkt noen form for rensekur tidligere og er derfor interessert i erfaringer. Endret 13. januar 2007 av Coco Chanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 13. januar 2007 #4 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) BioDrain fungerer utmerket! Kuren skal ta i minimum 2 uker - eller helst opptil 6 uker. Kuren er super som en utrensing - eller som start på en slankekur. Du kan også rense kroppen ved en kontrollert faste. Men du får ikke renset kroppen for avfallstoffer på samme måte ved å spise sunt, drikke vann og trene. Jeg spiser sunt, drikker mye vann og trener ellers også. Men merker stor forskjell når jeg en gang i året bruker BioDrain. Endret 13. januar 2007 av Lizzee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Alwa~ Skrevet 13. januar 2007 #5 Del Skrevet 13. januar 2007 Er denne kuren i tablett eller flytende form Lizzee? Jeg er litt pysete når det gjelder fastekurer. Har man en uke man skal gå hjemme og gjøre lite går det sikkert bra, men når kroppen trenger faste måltider og riktig kost for å fungere i en stressende hverdag tror jeg det fort kan bli slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 13. januar 2007 #6 Del Skrevet 13. januar 2007 Er denne kuren i tablett eller flytende form Lizzee? Jeg er litt pysete når det gjelder fastekurer. Har man en uke man skal gå hjemme og gjøre lite går det sikkert bra, men når kroppen trenger faste måltider og riktig kost for å fungere i en stressende hverdag tror jeg det fort kan bli slitsomt. ← Med BioDrain skal du ta to tabletter 3 ganger om dagen med et stort glass vann. Se forøvrig her: http://www.helseogkost.no/nettbutikk/utren...campaign=google Jeg har nå gått på kuren i en uke. Jeg har jobbet fullt (t.o.m. overtid), spist sunt (du skal ikke faste!) og gått en lang tur annenhverdag. Det går helt fint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Alwa~ Skrevet 13. januar 2007 #7 Del Skrevet 13. januar 2007 Interessant, tusen takk for tipset Kan jeg spørre hva slags forandringer du har merket på kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 13. januar 2007 #8 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg er også nysgjerrig på effektene av Bio Drain, det virker som en av de få seriøse rensekurene på markedet og er i tillegg brukt av mange så jeg antar at det er mye erfaringer man kan hente. Fastekurer skjønner jeg ikke at noen kan opprettholde med et normalt liv, begynnelsen av en faste er jo et rent helvete med vondt i hodet og mangel på energi og det som verre er.... Da er det kanskje greit å fyre på med naturens "rensere" i tillegg. Grunnen til at jeg nevnte det med fysisk aktivitet og sunt kosthold er bare fordi man kan hente veldig mye på det alene når det gjelder avfallsstoffer i kroppen, men gjerne ikke for å hente ut "det lille ekstra" som du gjerne etterlyser Jeg ser at Bio Drain ikke anbefales gravide og barn under 1 år (?!?!) tror de at moren i huset plutselig sier til sin 5 år gamle sønn "nei nå er du full i avfallsstoffer, på tide med en rensekur". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 13. januar 2007 #9 Del Skrevet 13. januar 2007 Interessant, tusen takk for tipset Kan jeg spørre hva slags forandringer du har merket på kroppen? ← Jeg tar denne BioDrain kuren nå i januar fordi jeg synes det er nødvendig og godt etter en hektisk julebordsesong i desember og julefeiring med mye fet mat og alkohol. Det første jeg merker er at magen reagerer. Det blir litt liv i magen kan du si. Men litt ut i kuren er jo belønningen at magen blir flatere! Det er forresten veldig viktig å drikke mye vann. Ettersom så mye skilles ut av kroppen er det viktig å opprettholde veskebalansen slik at man bl.a. ikke får vondt i hodet. Ellers opplever jeg at huden min blir mye renere og glattere. Dvs. først kan den bli litt uren, men det er kun fordi at avfallstoffene i kroppen skal ut. Jeg føler meg friskere og mer våken og at jeg får mer overskudd. Jeg sover bedre. BioDrain har en god effekt på balansen i mage og tarm, og dette igjen har stor påvirking når det gjelder generelt velvære. Jeg passer samtidig på å spise sunt og godt. God frokost (med Ingers Rugbrød), lunch (igjen en skive Ingers Rugbrød) sammen med en god salat. Frukt som mellommåltid og en sunn middag (fisk, kylling, svinefilet med gode grønnsaker til). Jeg føler at denne kuren både er trygg og seriøs - og har ikke opplevd noen bivirkninger. Og slik kroppen min reagerer føles det som om den sier tusen takk når jeg har gått på kuren. Det fine med en slik kur er at du etterpå blir veldig bevisst på å behandle deg selv pent! Jeg har ihvertfall ikke veldig lyst til å spise usunt eller drikke masse alkohol etter en slik kur. Jeg føler at jeg blir mer bevisst på å leve sunt og passe på meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 14. januar 2007 #10 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvor lenge varer den urene huden? Er det snakk om dager eller uker? Hvordan er det med kroppslukt? (enkelte renseprodukter får deg til å lukte grusomt, og det er uaktuelt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 14. januar 2007 #11 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvor lenge varer den urene huden? Er det snakk om dager eller uker? Hvordan er det med kroppslukt? (enkelte renseprodukter får deg til å lukte grusomt, og det er uaktuelt) ← Det varierer vel litt fra person til person. Selv har jeg fått minimalt med urenheter (har ellers aldri kviser heller). Og lukt... føler bare at jeg i noen dager svetter litt ekstra. Det blir ikke noen ekkel eller grusom lukt bortsett fra ren svette. Men dette går vel litt på livsførselen man har (hatt) og hva som skal ut av kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Alwa~ Skrevet 14. januar 2007 #12 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg er en sucker for god reklame så dette virker meget lovende for nærmeste helsekost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 14. januar 2007 #13 Del Skrevet 14. januar 2007 Du får si fra hvordan det går da!!! Er nå 7 dager inn i min kur og det går strålende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 14. januar 2007 #14 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg må bare skrive om min erfaring med Bio Drain også. Jeg har tok denne kuren for første gang for 4,5 år siden. Fikk god effekt, dvs. mistet alt overflødig vann og følte meg generelt mye bedre form Siden jeg sliter med vannansamlinger til tider har dette vært en bra måte for meg å kontrollere dette på. Tar kuren fast på vår og høst 4-6 uker hver gang. Jeg pleier å få lett hodepine første dagene, flyr selvsagt mye på toalettet, noen småkviser kommer frem og generelt mer energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Alwa~ Skrevet 14. januar 2007 #15 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg stikker nok innom helsekosten på mandag og kjøper en pakke. Har lest litt rundt på nettet om Bio Drain nå, og har funnet mye positivt om den så det er værdt et forsøk om nattesøvnen blir bedre og magen slutter å krangle for hver minste matbit den får. Takk for svar Kristin, Lizzee og Lykkelig eks-frue :bukke: Noen flere med erfaringer også kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 16. januar 2007 #16 Del Skrevet 16. januar 2007 Men er dette en diaré-kur som omtrent krever at man oppholder seg max ett minutt unna toalettet til enhver tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 16. januar 2007 #17 Del Skrevet 16. januar 2007 Men er dette en diaré-kur som omtrent krever at man oppholder seg max ett minutt unna toalettet til enhver tid? ← Tenker du på Bio Drain så er svaret nei. I starten, dvs. de første dagene vil en gå noe oftere på toalettet, men ikke slik at man ikke kan gå mer enn 1 meter unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 17. januar 2007 #18 Del Skrevet 17. januar 2007 Men er dette en diaré-kur som omtrent krever at man oppholder seg max ett minutt unna toalettet til enhver tid? ← Fordi man kanskje drikker litt mer vann enn vanlig så må man oftere tisse. Men magen er helt normal - dvs. jeg merker jo at fordøyelsen fungerer BEDRE, men det er ikke noe unormalt med do-besøkene fordet! Jeg har ikke hørt om noen som får løs mage / diarè, og har selv aldri hatt noe i nærheten de gangene jeg har brukt Bio-Drain. NB! Smart å kjøpe Bio-Drain på Vita nå! Satt ned fra 399,- til 299,- for 180 tabletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 17. januar 2007 #19 Del Skrevet 17. januar 2007 Så bra!!!! Nå ble j glad jeg har begynnt i går på tirsdag på bio Drain kuren..... Egentlig for å komme i gang med slankinga,som er 5-6 kg som skal vekk!!!! De har sneket seg på ......... og føler at det er lettere å spise sundt når jeg tar denne samtidig,så blir det kanskje en liten ekstra effekt!!!!! Lizzee du har erfaring.. Hvor mye gikk du ned mens du gikk på kuren?? Og hvor lang tid tok du??? j har kjøpt for 4 uker Hva spite drakk du ikke???kaffe,alkohol,light brus,rødt kjøtt??? Prøver å trene masse også. J har ikke merket noe enda til mage ubehag,eller hode pine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 17. januar 2007 #20 Del Skrevet 17. januar 2007 NB! Smart å kjøpe Bio-Drain på Vita nå! Satt ned fra 399,- til 299,- for 180 tabletter. ← Tusen takk for tipset tror jeg skal gi det et forsøk :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå