Malou Skrevet 19. februar 2003 #41 Del Skrevet 19. februar 2003 Samboeren min vet at jeg er her inne, men jeg har ingen interesse av at han skal vite nicket mitt, og jeg tror heller ikke at han kjenner det. Men han kunne garantert klare å finne ut av det + lese alle innleggene mine her inne hvis han ville, men jeg velger å tro at han stoler mer på meg enn det, og at han lar meg få ha tankene mine her inne i fred. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2003 #42 Del Skrevet 19. februar 2003 Sambo vet at jeg bruker dette forumet, det var han som tipset meg faktisk. Han vet nicket mitt og jeg vet hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 19. februar 2003 #43 Del Skrevet 19. februar 2003 Og nicket ditt er "gjest"? Hehe, ja med et slitt nick kan jo hvemsomhelst vite hva nicket ditt er (jeg bare småler litt, fordi jeg tipper du glemte å logge inn, men ER du en gjest, så har jo ikke dette med brukernavn noen betydning for deg da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. februar 2003 #44 Del Skrevet 19. februar 2003 Sambo vet at jeg bruker dette forumet, det var han som tipset meg faktisk. Han vet nicket mitt og jeg vet hans. JA jeg glemte å logge meg på, men nå skal det være i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå