Gå til innhold

Vet de ??

Kosejente

Anbefalte innlegg

Vet deres "bedre halvdel" at dere skriver her på KG..??

Min vet det....men det tok litt tid før jeg sa det (det var faktisk mannen min som anbefalte meg KG)..... :wink:

Har ikke fortalt ham nicket mitt...men vet at han kan finne det ut i en "håndvending"....

Jeg har sagt at dette er noe jeg vil ha for meg selv....som en "dagbok" liksom.....

Hva med dere...lar dere deres kjære lese det dere har skrevet her..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjærevvet at jeg skriver her. Han vet også nicket mitt. Jeg har egentlig ikke noe å skjule. Jeg har også hanket inn min søster, samt en god venn og en god venninne(kusine). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke d at jeg heller har noe å skjule...men noe vil jeg ha for meg selv... :wink:

Hadde jeg skrevet noe jeg absolutt ville skjult (for ham)..hadde jeg skrevet det som anonym/gjest...og det har jeg ennå ikke gjort... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke sagt. Og kommer neppe til å gjøre det heller. Det jeg har sagt er at jeg sveiver innom noen diskusjonsforaer på nettet, det får holde. Jeg ønsker ikke at han skal se det jeg skriver her, selv om jeg ikke har noe å skjule på noen som helst måte :briller:

Det er liksom meg og mitt, dette her :ler:

Jeg har ikke dårlig samvittighet, thats for sure. Og det er ikke slik at selv om man er sammen med noen så må man dele absolutt alt. Alle trenger et lite privat rom helt for seg selv, det være om det er en dagbok eller noen utblåsninger på KG eller andre diskusjonsfora. Mener jeg ihvertfal da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vet godt at jeg sitter her å skriver på KG, han ler godt av meg ofte, for jeg kan komme til han å fortelle noe som blir diskutert og spørre han hva han mener. Men han vet ikke nicket mitt, han har ikke spurt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min og vet at jeg er her inne, han vet og nicket mitt. Hender jeg og forteller han om en morsom tråd her inne og spør hva han mener, og begge får seg en god latter i ny og ne.

Men han gidder ikke gå inn på KG for å finne ut av hva jeg har skrevet her og der nei.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada - det vet han - om han vet nicket mitt eller ikke har jeg ikke tenkt så mye over... men han vet jeg er moderator og at jeg ikke heter Hege eller Marianne, og han har hilst på HMSP, så ... vil han vite det er det ikke vanskelig. Kanskje han vet det også? Who cares...

Det hender jeg refererer til tråder av en viss underholdningsverdi her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han vet at jeg leser er her, men jeg vet ikke om han vet at jeg har et nick, og om han vet hvilket. Håper egentlig ikke at han vet, men det har ingenting med at jeg har noe å skjule. Vil bare gjerne ha den lille delen for meg selv. Jeg er til tider veldig ærlig her, uten at jeg utgir min mann på noen måte.

Enkelte skriver i en negativ tone om å holde dette for seg selv, å snakker om at det er å skjule. Synes det er tull, og opp til den enkelte. Dessuten er det noen som er extremt generelle når de uttaler seg i tråder, og da er det jo ingen problem å vise det en skriver.

Diskuterer ofte tråder med min mann. Det kan ofte føre til gode diskusjoner oss i mellom, som kanskje ikke hadde kommet opp uten KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet at jeg er her, og det gjør meg ingenting. Han er ikke typen til å sjekke hva jeg driver med. Han er også på diverse forums, uten at jeg legger meg opp i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Han vet nicket mitt, men om han har vært her inne og lett etter meg, vet jeg ikke noe om.

Tviler på at han gidder det.

Men jeg har jo vært her inne via hans pc, så han har jo muligheten til å gå inn, legge to og to sammen, så er det ikke så vanskelig.

Eksen min vet det og søstra mi vet det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda
Jepp' date=' samboeren min vet nicket mitt - han er også en av debattantene her inne.[/quote']

Tipper at det er Ola, som er din samboer :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Missuganda
Missuganda' date=' hvorfor tipper du at DIN kjære er min samboer??? :sjarmor:[/quote']

Enkelt, fordi min kjære ikke vanker på kg, slik din kjære gjør. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann vet også at jeg til tider bruker mye tid på KG.

Og brukernavnet vet han siden det er ett navn som forfølger meg i all internett sammenheng.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bananmannen vet jeg er her inne (vanskelig å ikke vite det, når jeg er her inne støtt og stadig)

Jeg er ikke sikker på om han vet mitt nick, eller ikke...

Jeg tror han vet det.......

Håper han ikke har vært her inne og sett hva jeg har skrevet....

Ikke av den grunn at jeg har skrevet noe "hemmelig", men det er bare at dette er "min" greie, mens han har "sine", som jeg ikke legger meg i....

jeg tror ikke han har vært her.... Får tippe han har sagt noe om det da...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Min kjære vet at jeg er her inne, men ikke at jeg har registrert meg. Hvis han skulle vært interessert, hadde det vært en smal sak for ham å finne innleggene mine.

Lisa-Beth

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sambo vet jeg er her inne, og vet nicket mitt. Tror ikke han gidder å finne frem innleggene mine.. hender jeg forteller om et par tråder, for råd eller en felles latter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...