Adonia Skrevet 14. januar 2007 #21 Skrevet 14. januar 2007 jeg søker også i oslo. kanskje vi ender opp på skole sammen til høsten vi da? tror jeg har 74.25 nå. har ikke bestemt meg for om jeg skal ta opp noen fag som privatist i vår ennå.. tror dere at det holder med min poengsum? jeg tror det holder men det er bare så kjedelig å mangle 0.1 poeng eller noe for å komme inn.
Devana Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #22 Skrevet 14. januar 2007 jeg søker også i oslo. kanskje vi ender opp på skole sammen til høsten vi da? tror jeg har 74.25 nå. har ikke bestemt meg for om jeg skal ta opp noen fag som privatist i vår ennå.. tror dere at det holder med min poengsum? jeg tror det holder men det er bare så kjedelig å mangle 0.1 poeng eller noe for å komme inn. ← Jeg tror det burde holde for deg. Får du gjort poengsummen stort høyere da?
ane85 Skrevet 14. januar 2007 #23 Skrevet 14. januar 2007 Tror jeg går for Trondheimen, men søker selvsagt på alle lærestedene.
Adonia Skrevet 14. januar 2007 #24 Skrevet 14. januar 2007 Jeg tror det burde holde for deg. Får du gjort poengsummen stort høyere da? ← jeg føler ikke for å ta opp noen fag. for det blir altfor mye jobb i forhold til hvor mye poeng jeg tjener på det (gå fra 5 til 6 i ett fag f.eks). men har tenkt på å ta noen nye fag, som er lette å få 6 i. f.eks psykologi valgfag burde vare enkelt for meg siden jeg har studert psykologi på blindern. men det hadde egentlig vært veldig deilig å ikke ta noen fag ved siden av universitetet denne våren da.. hmm må nesten bestemme meg snart også!
Devana Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #25 Skrevet 14. januar 2007 jeg føler ikke for å ta opp noen fag. for det blir altfor mye jobb i forhold til hvor mye poeng jeg tjener på det (gå fra 5 til 6 i ett fag f.eks). men har tenkt på å ta noen nye fag, som er lette å få 6 i. f.eks psykologi valgfag burde vare enkelt for meg siden jeg har studert psykologi på blindern. men det hadde egentlig vært veldig deilig å ikke ta noen fag ved siden av universitetet denne våren da.. hmm må nesten bestemme meg snart også! ← Ja...fristen går vel ut imorgen mener jeg å huske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå