Gjest Ør Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 Nå blir jeg helt oppgitt av meg selv her!! Er som en fjortiss jo! Har vært i ett forhold i nesten 4 år, vi har ett barn sammen. For snart ett år siden flyttet vi fra hverandre, helt greit og gode venner. Har ikke vært på utkikk etter en ny etter bruddet for å si det sånn. Har slappet av og konstrert meg om jobb og barn. Helga før nyttårsaften treffer jeg en jeg "kjente" for mange år siden. Ble like betatt nå igjen, som da. Han virket som han var det han å. Har tenkt på han helt siden jeg traff han igjen. Problemet er at jeg er sååå totalt ute av gamet at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Han er tydeligvis like sjenert for å ta kontakt som meg. Har vært litt sms´er i ny og ne (som jeg også syns er for teit igrunn), og vi har truffet hverandre en gang siden sist. Han sa at vi fikk prøve å møtes igjen til helga (som kommer), for det ble så impulsivt og kort nå sist. Så sitter jeg her da! Og dveler, skal jeg ta kontakt eller ikke. Det er jeg som har gjort det hver eneste gang nå, og føler egentlig at han må slå til denne gangen. Vil ikke virke for ivrig, desperat. For det er jeg faktisk ikke. Og jeg grubler og jeg grubler, drømmer om han om natta. Han er så fin, så morsom, så alt! Forløpig... Og jeg VIL virkelig møte han, få han på tomannshånd, bli kjent. Selvfølgelig redd for å ikke høre fra han i det heletatt. Føler meg som en fjortiss jeg ass! Dette er skikkelig morro! Har ikke kjent denne spennninga på noen år, så jeg nyyyter hvert sekund. Men jeg trenger hjelp fra dere som ikke er så ute som meg! Har glemt alle skrevne og uskrevne regler. Hva gjør jeg?? Tips takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå