Skusla Skrevet 17. februar 2003 #21 Skrevet 17. februar 2003 Enig med noen av de andre her, elsker det body butteret de selger der.... å så lukter det sååå godt... Kjæresten min elsker lukten også... Fikk en dusj såpe i gave og den føles utrolig ekkel syntes jeg... Ellers kjøper jeg massasje olje der, hvor de tilsetter den duften du vil ha.. Jeg har lagt meg på peach lukten som dufter deilig og friskt.... Å en sånn skrubbe hanske som man bruker i dusjen. Kjøper ikke sminke og andre produkter der , han funnet de merkene som jeg liker og er bra for huden min på parfymeri så jeg holder meg til det.....
lidia Skrevet 17. februar 2003 #22 Skrevet 17. februar 2003 jeg må bare spørre da, body butter, hva er det? Hørtes ut som om det var noe alle likte...så dette må jeg vel prøve??
Skusla Skrevet 18. februar 2003 #23 Skrevet 18. februar 2003 Det føles som smør, som du smører inn i huden on den er tørr... Den jeg har er mango og det lukter utrolig deilig.. Det trekker seg godt og raskt inn i kroppen og huden føles deilig. Jeg bruker det om ikke huden er tørr også jeg da, fordi det gjør huden så myk og god. Så den bør du absolutt prøve!!! :D Klem
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2003 #24 Skrevet 18. februar 2003 bruker hempoljen og håndkremen i hempserien, og er meget fornøyd md disse. *ravna*
Malou Skrevet 19. februar 2003 Forfatter #25 Skrevet 19. februar 2003 100% sikkert at jeg skal kjøpe meg Bodybutter i allefall. Var innom i forrige uke og kikket, men er så fornuftig at jeg venter med å kjøpe til jeg får lønn, så jeg unngår å få så alt for mye minus på kontoen. Tror det blir oliven versjonen på meg. *Gleder seg* Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #26 Skrevet 21. februar 2003 Jeg husker når jeg var 15 og slet med kviser... damene på body shop anbefalte det ene produktet bedre enn det andre. Rensekrem, rensemelk, fuktighetskrem, japansk skrubb, tea tree... Disse produktene har ingen som helst virkning! Sminken brukte jeg endel når jeg var yngre/student, den er veldig god. Men nå som jeg har råd velger jeg heller mer anerkjente merker. Kroppsprodukter som bodylotion o.l er sikkert helt greie.
Malou Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #27 Skrevet 21. februar 2003 Kjøpte meg sånn derre "øyebryn-fikser-ligner-på-en-maskara-men-er- blank-stæsj-sak" jeg... (Hva det nå enn egentlig kalles???) på BodyShop... Funker ikke særlig godt spør du meg... Da "friserer" jeg heller øyebryna med en øyebrynsbørste uten noe på i løpet av dagen jeg... Jennifer (men body butter det skal jeg fortsatt ha, og kanskje et par øyenskygger)
Malou Skrevet 23. februar 2003 Forfatter #28 Skrevet 23. februar 2003 Så har det blitt bodybutter på med, valgte oliven utgaven, så nå gleder jeg meg bare til å prøve det. Håper det er like deilig som jeg tror... Forøvrig kan jeg jo aldri gå ut av sånne butikker uten å raske med meg et eller annet... Denne gangen ble det en sånn concealer blyant... Jennifer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå