Gå til innhold

Yme! Denne er kun for dine øyne!

Boyah

Anbefalte innlegg

Er rett før jeg blir reddigert åsså, hehe..

er nettopp registrert, skal jeg bryte non regler.. ?  :sjarmor:

Det kommer an på om moderatorne liker deg eller ikke. Hvos de syns du er kul, kan du gjøre som du vil ;)

Edit øøøh... Jeg mente hvis istedenfor hvos, men det er så stress å fikse det, så jeg tar det seinere.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nedfall
Det kommer an på om moderatorne liker deg eller ikke. Hvos de syns du er kul, kan du gjøre som du vil  ;)

Edit øøøh... Jeg mente hvis istedenfor hvos, men det er så stress å fikse det, så jeg tar det seinere.

Hææ ?? hvos..

er kuul jeg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ ?? hvos..

er kuul jeg hehe

Mja, hvos er bra! Det er nesten som hvis, bare mye bedre. Skjønte du ikke det, hmm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all værden kan det innleget ha brutt reglene??

Vi er litt strenge m.h.p. navn i innlegg ;).

Identifisering av deg selv eller andre gjennom for eksempel fullt navn, adresse, eller telefonnummer.

Mvh

Leo (mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er litt strenge m.h.p. navn i innlegg ;).

Mvh

Leo (mod.)

Ja, men jeg har ikke brukt noen sitt navn i det innlegget da :forvirret:

Jeg går å skifter det tilbake nuh!!! Jeg har kun brukt tilfeldige navn i posten min... Jeg kan ikkeno for om enleraan bruker her inne kansje heter Hans Erik ass... Hærregud :legrine:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo galskap?

Hvordan identifiserte han seg selv, eller andre? Det hele var jo et innlegg adressert til kallenavnet mitt på det idiotiske forumet her?

Og bare så det er sagt så var Hans-Erik et tilfeldig valgt navn fra Ymes side, mitt navn kan jeg selvsagt ikke si uten å bli moderert tydeligvis, men det er heldigvis betraktelig mye finere og mer orginalt enn det der!

Så moderatorer.. please.. huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det tydeligvis full enighet om at dette var et fiktivt navn og da er det selvfølgelig ingenting i veien for at det står der. Akkurat det er imidlertid umulig for oss å vite og jeg håper på forståelse for at vi heller sletter en gang for mye enn en gang for lite hvis vi mistenker "outing" i en eller annen form. Det er nemlig svært lite hyggelig for den det gjelder hvis vedkommende ikke ønsker å bli gjenkjent.

Mvh

Leo (mod.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det tydeligvis full enighet om at dette var et fiktivt navn og da er det selvfølgelig ingenting i veien for at det står der. Akkurat det er imidlertid umulig for oss å vite og jeg håper på forståelse for at vi heller sletter en gang for mye enn en gang for lite hvis vi mistenker "outing" i en eller annen form. Det er nemlig svært lite hyggelig for den det gjelder hvis vedkommende ikke ønsker å bli gjenkjent.

Mvh

Leo (mod.). 

Hehe, skjønner det, men hvorfor i all værden trodde du plutslig at det var navnet til Boyah?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme, det er ikke så rart om hun plutselig trodde det, når hele brevet nedover handler om Boyah og så plutselig på ett sted kaller du ham Hans Erik - jeg ville også trodd at det var en forsnakkelse (forskrivelse) fra din side og at det var Boyahs egentlige navn...

Det er nemlig fort gjort og plutselg skrive det riktige navnet , det kan jeg alt om.

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, nå skjønte jeg det - det var oppramsing av deres 4 barn... da lurer jeg på om du må øve litt på tegnsetting, for der ble både Leo og jeg forvirret-....

Nei, jeg kryper til korset etter å ha lest det en gang til. Jeg trenger lesetrening.

Leo, det gjelder deg også ;)

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Annonse

Gjest Nanette

Yme! Jeg syns at du skal begynne å gå på veggene slik som Mr. Melk. Pingpongballer kan du jo allerede alt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alleshammen! høhøhø

Heldigvis er Mr.Melk forbildet mitt, så det skal jeg øve på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, langt ifra! Men jeg er nøye med å trene og å få i meg "nydelig pshyttein", så en vakker dag kommer nok jeg til å være like staselig som han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enda flere! Kult! Jeg har ikke sett noe særlig på TVen i det siste, så de der har jeg ikke fått meg meg :fnise:

Åh,Yme.Plutselig kjenner jeg deg myyyye bedre. Og det er vakkert det jeg leser :rodmer:

Ja, her blir det jo virkelig vist noen av mine mer personlige sider, så folk får sett hvem jeg er på innsiden! Der er det mye snegleslim :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...