Yme Skrevet 27. januar 2007 #81 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Er rett før jeg blir reddigert åsså, hehe.. er nettopp registrert, skal jeg bryte non regler.. ? ← Det kommer an på om moderatorne liker deg eller ikke. Hvos de syns du er kul, kan du gjøre som du vil Edit øøøh... Jeg mente hvis istedenfor hvos, men det er så stress å fikse det, så jeg tar det seinere. Endret 27. januar 2007 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 27. januar 2007 #82 Del Skrevet 27. januar 2007 Det kommer an på om moderatorne liker deg eller ikke. Hvos de syns du er kul, kan du gjøre som du vil Edit øøøh... Jeg mente hvis istedenfor hvos, men det er så stress å fikse det, så jeg tar det seinere. ← Hææ ?? hvos.. er kuul jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. januar 2007 #83 Del Skrevet 27. januar 2007 Hææ ?? hvos.. er kuul jeg hehe ← Mja, hvos er bra! Det er nesten som hvis, bare mye bedre. Skjønte du ikke det, hmm?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 27. januar 2007 #84 Del Skrevet 27. januar 2007 Jo.. trur det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. januar 2007 #85 Del Skrevet 27. januar 2007 Best fårræ! Nå var det like før det ikke blei no på deg, ass... Tenk litt på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. januar 2007 #86 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvordan i all værden kan det innleget ha brutt reglene?? ← Vi er litt strenge m.h.p. navn i innlegg . Identifisering av deg selv eller andre gjennom for eksempel fullt navn, adresse, eller telefonnummer. Mvh Leo (mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. januar 2007 #87 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Vi er litt strenge m.h.p. navn i innlegg . Mvh Leo (mod.) ← Ja, men jeg har ikke brukt noen sitt navn i det innlegget da Jeg går å skifter det tilbake nuh!!! Jeg har kun brukt tilfeldige navn i posten min... Jeg kan ikkeno for om enleraan bruker her inne kansje heter Hans Erik ass... Hærregud Endret 27. januar 2007 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boyah Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 27. januar 2007 Dette er jo galskap? Hvordan identifiserte han seg selv, eller andre? Det hele var jo et innlegg adressert til kallenavnet mitt på det idiotiske forumet her? Og bare så det er sagt så var Hans-Erik et tilfeldig valgt navn fra Ymes side, mitt navn kan jeg selvsagt ikke si uten å bli moderert tydeligvis, men det er heldigvis betraktelig mye finere og mer orginalt enn det der! Så moderatorer.. please.. huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. januar 2007 #89 Del Skrevet 27. januar 2007 Her er det tydeligvis full enighet om at dette var et fiktivt navn og da er det selvfølgelig ingenting i veien for at det står der. Akkurat det er imidlertid umulig for oss å vite og jeg håper på forståelse for at vi heller sletter en gang for mye enn en gang for lite hvis vi mistenker "outing" i en eller annen form. Det er nemlig svært lite hyggelig for den det gjelder hvis vedkommende ikke ønsker å bli gjenkjent. Mvh Leo (mod.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. januar 2007 #90 Del Skrevet 27. januar 2007 Her er det tydeligvis full enighet om at dette var et fiktivt navn og da er det selvfølgelig ingenting i veien for at det står der. Akkurat det er imidlertid umulig for oss å vite og jeg håper på forståelse for at vi heller sletter en gang for mye enn en gang for lite hvis vi mistenker "outing" i en eller annen form. Det er nemlig svært lite hyggelig for den det gjelder hvis vedkommende ikke ønsker å bli gjenkjent. Mvh Leo (mod.). ← Hehe, skjønner det, men hvorfor i all værden trodde du plutslig at det var navnet til Boyah? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 27. januar 2007 #91 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Yme, det er ikke så rart om hun plutselig trodde det, når hele brevet nedover handler om Boyah og så plutselig på ett sted kaller du ham Hans Erik - jeg ville også trodd at det var en forsnakkelse (forskrivelse) fra din side og at det var Boyahs egentlige navn... Det er nemlig fort gjort og plutselg skrive det riktige navnet , det kan jeg alt om. Endret 27. januar 2007 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 27. januar 2007 #92 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Aaah, nå skjønte jeg det - det var oppramsing av deres 4 barn... da lurer jeg på om du må øve litt på tegnsetting, for der ble både Leo og jeg forvirret-.... Nei, jeg kryper til korset etter å ha lest det en gang til. Jeg trenger lesetrening. Leo, det gjelder deg også Endret 27. januar 2007 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2007 #93 Del Skrevet 28. januar 2007 Innlegget er redigert. Mvh Leo (mod.) Innlegget er redigert. Mvh Yme (Gud.) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 10. juni 2011 #94 Del Skrevet 10. juni 2011 Yme! Jeg syns at du skal begynne å gå på veggene slik som Mr. Melk. Pingpongballer kan du jo allerede alt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. juni 2011 #95 Del Skrevet 10. juni 2011 Hallo alleshammen! høhøhø Heldigvis er Mr.Melk forbildet mitt, så det skal jeg øve på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 10. juni 2011 #96 Del Skrevet 10. juni 2011 Født med ski på beina du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. juni 2011 #97 Del Skrevet 10. juni 2011 Nei, langt ifra! Men jeg er nøye med å trene og å få i meg "nydelig pshyttein", så en vakker dag kommer nok jeg til å være like staselig som han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 10. juni 2011 #98 Del Skrevet 10. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 12. juni 2011 #99 Del Skrevet 12. juni 2011 Åh,Yme.Plutselig kjenner jeg deg myyyye bedre. Og det er vakkert det jeg leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. juni 2011 #100 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er enda flere! Kult! Jeg har ikke sett noe særlig på TVen i det siste, så de der har jeg ikke fått meg meg Åh,Yme.Plutselig kjenner jeg deg myyyye bedre. Og det er vakkert det jeg leser Ja, her blir det jo virkelig vist noen av mine mer personlige sider, så folk får sett hvem jeg er på innsiden! Der er det mye snegleslim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå