Gå til innhold

Yme! Denne er kun for dine øyne!

Boyah

Anbefalte innlegg

:riste: 

det er mye rart,sier jeg bare...

Privat tråd!! Putt en finger i rumpa, og pell deg inn på velvære og kosmetikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor så agressiv, Y-U...

Jeg er så øm og nærtagen for tia. Lurer på om jeg er gravid og/eller premenstruel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yme? Hvorfor har du trykket på oppdater-knappen hele 776 ganger? Jeg mener: Siden denne tråden er for your eyes only...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme? Hvorfor har du trykket på oppdater-knappen hele 776 ganger? Jeg mener: Siden denne tråden er for your eyes only...

Øøøh... Hæ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det hele 787 visninger av denne tråden... Blir du ikke sliten i fingeren din?

Jeg veit ikke hvordan det er hos deg, men her oppdateres alt automatisk.

Uansett, så har høyrehånna god trening, så den blir skjeldent sliten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du Boyah, da?

Joda, men han kan jo ikke være her døgnet rundt. Innimellom (dvs mesteparten av tiden) må man jo ta s(t)aken i egne hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg dette har gått langt nok!

Denne tråden var KUN for Yme, nå er den på 3 sider, og jeg har bare skrevet 5 ting eller noe! skjerpings folkens!!

Anywho, jeg har et nytt medelane til lille Ymert, dere vet, han kjekke!

Yme! Nå er jeg møkklei av alt! Jeg er dritt lei deg, dine og alt du står for! Jeg er drittlei den ekle stolen foran pcen din! Jeg er drittlei pcen din!

Jeg er drittlei av skilpadda di, og jeg er drittlei døra di som alltid står i gangen og lukter vondt!

Jeg tørr til og med å påstå at jeg er drittlei de skjønner lyse lokkene som faller så arogant ned fra det litt pæreformede hode ditt!

Men nok om det, la oss snakke om det aktuelle temaet for øyeblikket!

Nemlig den vonde magen din, og diaréen den produserer! Hva gjør du egentlig med all denne toxic wasten? Hadde jeg vært deg ville jeg ringt Tomville for lenge siden!

Du burde hatt en egen septikkbil som stod parat 24/7! Din gorilla av en mann!

Jeg blir så forbanna på alt og alle, spess nå som jeg ikke har noen å pule på mer, faen!!

Jeg hater snøen! Jævla mongosnø som kommer en måned for sent og ødelegger livet mitt!

Jeg hater Gerd Liv Valla, bare fordi hun har verdens styggeste navn!

Jeg hater folk uten egne meninger! Og dessuten hater jeg deg Yme!

Nei vent, det er ikke sant, jeg.. jeg elsker deg Yme!

Men jeg hater derimot at jeg elsker deg! så det blir en ond sirkel alt i alt!

Nå får du faen meg komme deg ned hit og få litt hvit saus ut av pølsa mi, jeg er drittlei av å vente! Kommer du ikke snart skal du faen meg sove i buret igjen i natt!

kos og klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg dette har gått langt nok!

Denne tråden var KUN for Yme, nå er den på 3 sider, og jeg har bare skrevet 5 ting eller noe! skjerpings folkens!!

Anywho, jeg har et nytt medelane til lille Ymert, dere vet, han kjekke!

Yme! Nå er jeg møkklei av alt! Jeg er dritt lei deg, dine og alt du står for! Jeg er drittlei den ekle stolen foran pcen din! Jeg er drittlei pcen din!

Jeg er drittlei av skilpadda di, og jeg er drittlei døra di som alltid står i gangen og lukter vondt!

Jeg tørr til og med å påstå at jeg er drittlei de skjønner lyse lokkene som faller så arogant ned fra det litt pæreformede hode ditt!

Men nok om det, la oss snakke om det aktuelle temaet for øyeblikket!

Nemlig den vonde magen din, og diaréen den produserer! Hva gjør du egentlig med all denne toxic wasten? Hadde jeg vært deg ville jeg ringt Tomville for lenge siden!

Du burde hatt en egen septikkbil som stod parat 24/7! Din gorilla av en mann!

Jeg blir så forbanna på alt og alle, spess nå som jeg ikke har noen å pule på mer, faen!!

Jeg hater snøen! Jævla mongosnø som kommer en måned for sent og ødelegger livet mitt!

Jeg hater Gerd Liv Valla, bare fordi hun har verdens styggeste navn!

Jeg hater folk uten egne meninger! Og dessuten hater jeg deg Yme!

Nei vent, det er ikke sant, jeg.. jeg elsker deg Yme!

Men jeg hater derimot at jeg elsker deg! så det blir en ond sirkel alt i alt!

Nå får du faen meg komme deg ned hit og få litt hvit saus ut av pølsa mi, jeg er drittlei av å vente! Kommer du ikke snart skal du faen meg sove i buret igjen i natt!

kos og klems

Først, måtte jeg bare skrive noe, for å irritere deg litt mener jeg!

Så, :ler::ler::ler::ler: Lo meg ihjel når jeg leste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Boyah, du Boyah... Livet er ikke altid en dans på roser.

Jeg skjønner at du ikke har det så lett, nå som det ikke blir no på deg, men det er noe man venner seg til! Uansett vil min stump altid stå til værs, når du er i nærheten, å det syns jeg du skal huske på.

Jeg veit at vi har vokst litt fra hverandre, men gjør det egentlig noe? Selvom verden ikke aksepterer oss, som personer, så betyr ikke det at de har rett.

Jeg satt her å tenkte en dag... Tenkte på værden... Livet... Hvor kommer vi fra og hvor er vi på vei?? Det var da det slo meg, Boyah... Skjebnen har ført oss sammen. Vi er 2 sider av samme sak! Èn ånd i to kropper... Smør og rømme! Hadde det ikke vært for oss, så hadde det ikke vært noe oss... Hadde det ikke vært for andre ting, så hadde det skjedd noe aant.

Det jeg vil fram til, er at du er mitt lys, å i den skal min flamme bringes frem, som et urgammelt... ehm... Ur! Et kjeærlæikens ur, faktisk... Øøøh... Og... ehm. Ja, føkk ju! Hvis du elsker meg, så veit du hva jeg skal skrive, så jeg kan like greit bare avslutte her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet selvsagt nøyaktig hva du hadde tenkt til å skrive, men jeg kan jo ikke skrive det ,for det er privat og må bli mellom oss min lille falaffel!

Men nå skal jeg fortelle deg en liten historie, om en prins!

Prinsen var en kjekke og staut kar som hadde både jobb og utdanning, og en dag møtte han en jente han likte. Men jenta var opptatt, så stautingen lette videre...

Etter en ny stund fant han enda en jente han likte.. men hun var opptatt..

Så, plutselig fant han en jente som ikke var fullt så bra som de andre, men som ikke var opptatt.. så han tenkte.. ja, samme faen, jeg kan jo prøve..

Men det funket ikke lenge, bare et par uker!

Så gikk det enda en stund, og da kom det enda en opptatt jente forbi!

Åh, om jeg bare hadde hatt kraften til å ødelegge forhold tenkte den vakre prinsen!

Men det har han ikke, og han hater det! og det gjør at han hater alt! og alle! og faen! FAEN!

Kuuk! (Men kult å leke at jeg var prins og greier da :P )

Så da, kan du fortelle meg nå hvordan jeg gjør det? jeg tror ikke du vet det selv, du klarte ikke å sjekke opp hun du var forelska i en gang, og hun har hår på ryggen!

Det sier litt om deg da, din lille ekle drittfitte der du sitter i din egne lille aura av svettelukt og gammel helse-milkshake.. Jeg håper, for din skyld, at det snart kommer en kakkerlakk ut av den ene neglen din! Bare for at du skal få en viss anelse om hvor mye jeg, og denne såkalte guden din egentlig hater deg!

Du er trolig den laveste formen for menneskelig liv som finnes på denne planeten, hadde jeg vært deg ville jeg gått og byttet liv med en sjimpanse i Kristiansand dyrepark, for da hadde du hatt et mer verdig liv!

Men nå skal du ikke glemme en ting Yme, siden vi faktisk (og dette er ikke tull, det er bare Mysan som ikke har turt å fortelle deg det) var siamesiske tvillinger da vi ble født!

Jeg ble bare oppbevart i en frysetank i litt over et år for at du ikke skulle få noen mistanke!

Og da, på grunn av vår biologiske bakgrunn kan jeg ikke hate deg, jeg MÅ elske deg! Det står skrevet i mine leveregler, som ble gitt til meg av en veldig klok geit dagen jeg kom ut av fryseren!

Det er på grunn av denne geita at jeg i dag spiser mye hamburgere også, og bruker rosa klær, som jeg vet du elsker!

Siden du var den av oss som ble tildelt den svakere hjernehalvdelen så husker du kanskje ikke geiten, Oswald som han het.. Det er derfor livet ditt er som det er, og det er også derfor jeg ikke kan gjøre noe for å hjelpe deg!

Du kan jo alltids prøve å finne igjen brevet, men jeg tipper Aina brant det dagen du kom hjem, da hun så inn i de røde demonøynene dine, og drømte seg vekk til mine søte engeløyne!

Yngve, du er min evil-twin, og det vil du alltid være! Derfor elsker jeg deg nå, og vil alltid gjøre det! Så med mindre du plutselig har noe i mot incest så må vi nok slutte med denne penetreringen vi praktiserer så ofte, jeg bare håper du ikke leser dette før helgen, for jeg har jo kjøpt en ny buttplugg som jeg tenkte du kunne prøve ut! Gratulerer med dan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Boyah.

Problemet ditt, er at du er for deilig for ditt eget sinn!

Det brister, fordi du ikke godtar din egen kropp, og din sommerfriske ånde.

Du ma ta innover degselv, å dele med værden. Først da vil du kunne innse og godta ditt kjønn og dine fantasier!

En vis mann sa "Den som venter på vann, venter ikke på noe aant", å hvis du tenker på det, så kan du unektelig si at det er usant... Har du sett stjernehimmelen i det siste? Ikke? Det er fordi alle stjernene er i dine øyne, Boyah. De lyser opp min hverdag, å setter en spiss på min ellers elendige livskvalitet.

Jeg husker, på tirsdag, da jeg lå i armkroken din, å du strøyk meg på innsiden av låret. Det var det bare oss to... oss to og værden, å den var fullkommen. Du var adam og jeg var eva, og sammen skulle vi befolke planeten, uten et dugg av feilslag! Tenk på det, å ikke legg det til side.

Du er min port til lyset, i mine mørke dager. Du er en salvatør, i skumringens olme, makrellestinkende, fordervelse! Hadde jeg ikke hatt det, hadde jeg ikke hatt noen. Du er en laks i min elv... En DJ på mine brysthvorter, og salmiakk under min forhud.

Atter en gang har livet smilt på dine veiene, å latt meg ligge igjen i tåka... Atter en gang vil du bli hørt, å jeg forlatt i min egen lyst på tran! Gud elsker deg, Boyah... Gud elsker deg... Å jeg... Jeg er Gud!

Når jeg ser deg, ser jeg ikke en jeg elsker... Men en jeg vil at skal bære fram mine barn! Odalah, tørkens greve... Mejeselah, hertug over saltets vrede og sist men ikke minst Hans Erik, hersker over neglsprett! Det er våre 4 barn, å det er våre eneste frembærte frukter... Boyah... Du er min relegion!

Innlegget er redigert.

Mvh

Leo (mod.)

Innlegget er redigert.

Mvh

Yme (Gud.)

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Hvordan i all værden kan det innleget ha brutt reglene??

Er rett før jeg blir reddigert åsså, hehe..

er nettopp registrert, skal jeg bryte non regler.. ? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...