Gå til innhold

Yme! Denne er kun for dine øyne!

Boyah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis

Boyah boyah jeg har så løst'på'rei.

Du ligger der og sikler mens du kler av mei.

Hvorfor skal du sikle når jeg er så grei?

Nei nei nei sa jeg.

Hørte du etter eller sa du bare ja?

typisk dere menn å være så gla.

jeg orker ikke å være vaskekjærringa di mer.

jeg kler på meg klærne og røyker meg en rev.

Endret av Gresk Gudinne med bakoversveis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boyah boyah jeg har så løst'på'rei.

Du ligger der og sikler mens du kler av mei.

Hvorfor skal du sikle når jeg er så grei?

Nei nei nei sa jeg.

Hørte du etter eller sa du bare ja?

typisk dere menn å være så gla.

jeg orker ikke å være vaskekjærringa di mer.

jeg kler på meg klærne og røyker meg en rev.

Skal du også legge ann på boyah nå? Hærregud, så sårt hjertet mitt blir... Jeg vil dø! (sjekk a, nå må dem slette hele tråden :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og JEG er IKKE søt?  :grine:

Nå er jeg skuffa og snurt ass..

NÅÅÅ er du søt også, men tidligere hadde du jo en avatar som så helt forferdelig ut. Snøft. Liker søte fyrer jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D jo takk!

Men hvordan kan du ikke like Jeremy Clarkson? Han er jo kanksje verdens kuleste mann!

Og skal ikke gutter være kjekke og staute, mens jenter skal være søte? Jeg får alltid høre at jeg er søt :P

Unatta hun som heter et eller annen Gudinne da, hun kalte meg kjekk, faktisk! og Niomi også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, det er bare til å være slik du trives best som, jeg liker dere søte, myke, harde, tøffe, +++++++++ spiller liten rolle, jeg vet hva jeg liker når jeg ser det.... Høhøh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er bare til å være slik du trives best som, jeg liker dere søte, myke, harde, tøffe, +++++++++ spiller liten rolle, jeg vet hva jeg liker når jeg ser det.... Høhøh :)

åjÅJ! Så det du sier, er at du liker alle menn? Thøsa! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg vet som sagt hva jeg liker når jeg ser det. Ikke alle menn i det hele tatt, og jeg er absolutt ingen thøs. Din bæsj. Det er da vel lov å synes enkelte er kjekkere å se til enn andre? Thihi! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han kaller meg en thøs så. Men ikke utenom. Han er så kjekk og snill at, akkurat som du. Var jeg flink nå? Er alle fornøyde? :perebrus: *Skåler for fredens skyld*

Endret av Ginen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han kaller meg en thøs så. Men ikke utenom. Han er så kjekk og snill at, akkurat som du. Var jeg flink nå? Er alle fornøyde?  :perebrus: *Skåler for fredens skyld*

Nei, dette er usmaklig. Akkurat som å få så teit spam-mail hvor de later som de har lagd det til deg personlig, men så er det egentlig trykka opp til mange forskjellige.

Hei Yme/Boyah!

Jeg syns du er veldig kjekk og hyggelig fyr! Ring meg, så kan vi ha sex :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yme, nå var du bare ufin.. nå beslaglegger jeg latexdrakta di i 2 timer!

Si unnskyld!

(Du vet jo at du ikke må jage bort de som har lyst til å ha sex med oss!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme, nå var du bare ufin.. nå beslaglegger jeg latexdrakta di i 2 timer!

Si unnskyld!

(Du vet jo at du ikke må jage bort de som har lyst til å ha sex med oss!)

åh, føkk... Sant!

*tørker tårene*

Ååååh, unskyld! Du er veldig søt assa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du Yme, du Yme!

Da var det dags igjen! Dags for dagens dose av Boyahs lovenotes for your eyes only!

(Jeg har insett nå at det er utrolig mange nysgjerrigperer her, som rett og slett ikke respekterer andre folks privatliv, men det er greit, jeg godtar dere som det dere er!)

Yme, ja hva er vel en Yme? Tidligere i dag ville jeg ha det til at du minnet litt om en epikondyle, men akk nei, som du skøyt ned det argumentet!

Skadeskutt og med sine siste svake pust fortalte det meg nettopp det Yme, at vi er hva vi er, så lenge vi tror det selv!

Det vil altså si, at dersom Frode skulle ville være Yme, ville Yme også da vært Frode? Eller ville vi plutselig hatt 2 Ymer? ( som ville vært veldig praktisk med tanke på at alle trenger en Yme)

Jeg skal fatte meg i korthet, for tiden kan som sagt være knapp til tider da man har masse igjen! Det er en setning jeg har hatt så lyst til å si til deg i lang tid nå, og du kan kanskje gjette hva den er?

Jo du, det skal jeg si deg! Det er hverken jeg elsker deg, dine eller tingen din!

Nei nå skal du høre her din berusede lille breiflabbkant!

Jeg vil påstå at dette er noe du har lengtet etter å høre i mange måneder nå, så her kommer det!

Yme, GÅ NÅ HEN OG DØ!

Og når du er ferdig kan du komme å hjemsøke dyna mi, om natten kanskje? mens jeg sover? sånn at jeg får fin ståpels på ryggen som du kan kose med!

Det ville vel vært noe? Kanksje du koser deg litt med en viss Junior også? hva vet vel jeg? Alt jeg vet er at jeg ville blitt glad! For et Ymeferd (Yme-gjenferd) er vel noe av det beste man kan tenke seg!

Det ville flydd rundt i den slitte latexdrakta si med hull her og der og appåtil blitt mobbet av de andre spøkelsene.. sånn som Casper og vennene hans!

Nå skal jeg gå i dusjen! Håper du har fått satt opp den livestreamen med webcammet sånn at du får noe å se på pus ;)

Hadde du vært en lavalampe ville jeg elsket deg for alltid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg blei rørt helt inn i skjela mi. Det er med en tåre i øyet, i tilbaketrukken forhud jeg sier: Boyah... Puppene dine henger ikke, sån som visse andre sine *kremtkremtgreskgudinnemedbakoversveiskremt*... Bedritne rullgardiner av non råttne brød på den dama der!

Jeg har ingen vittige svar... ingen sjappe komentarer... ingen hånd som kan erstatte dine varme hulrom... Det jeg har, min ridder, er et kvad!

Boyah,

du er min kjerlighet

å den vil vare

i all evighet!

Du er mitt liv, min pust,

min indre ånd

Du er deiligere

enn min høyrehånd!

Jeg lever for

å ha sex med deg!

Å jeg liker sp godt

å ha deg inni meg...

Det gjør litt vondt

men det er fortsatt bra

alt for å gjøre deg

lykkelig og glad!

Mine tanker

løper vildt rundt deg

Du vil altid

være den eneste for meg

En gutt

med en veldig kjepp av en stå

var det som Gud

lot meg få.

Håper du forstå hvor det her kommer fra... Hjertet, Boyah... Dypt i hjertet!

Åh, det er akkurat som jeg kan kjenne den stive, blodfylte kukken din i meg... Jeg kjenner at blodet pumper i den... åh, jeg greier ikke uttrykke meg. Det finnes ikke ord som kan beskrive følelsen jeg får, av ditt manndige lem! Den er det eneste som betyr noe for meg her i værden, Boyah... Du er seffklart på en god andre plass, da, kjekken :sjarmor:

Jeg må nok avslutte her. Buksa byner å bli litt stram, så jeg tenke å *kremt* skifte til noe mer komfortabelt, så går jeg å legger meg... Jeg lar døra stå åpen ;)

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...