Boyah Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 12. januar 2007 Dette har ingenting med å være venner å gjøre! Dette har med å respektere andres privatliv! Når det står PRIVATE MELDINGER, så vil det hentyde at det kun er jeg og Yme som skal lese dem! Og ikke minst poste her inne! Det går rett og slett på prinsipper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 12. januar 2007 #22 Del Skrevet 12. januar 2007 Kan ikke alle bare være venner??? *sprer harmoni* Syns Yme er søt jeg! ← Takk! Det skjønner jeg godt. Rart det ikke er flere jenter som syns det, egentlig :klø: Det ikkeno med å være venner å gjøre. Den tråden her er kun for meg, og min kjære Boyah, hvor vi kan utveksle kjærlighets-dikt og romantiske tanker! Det er jo groteskt at vi ikke skal kunne får dele våre homoerotiske interesser, uten at alle skal blande seg inn og sabortere kosestunden vår, syns du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget J Skrevet 12. januar 2007 #23 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg poster i den personlige tråden deres, suckers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boyah Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 12. januar 2007 Kan ikke alle bare være venner??? *sprer harmoni* Syns Yme er søt jeg! ← Og JEG er IKKE søt? Nå er jeg skuffa og snurt ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #25 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) ::: Endret 13. januar 2007 av superma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 12. januar 2007 #26 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg poster i den personlige tråden deres, suckers! ← Det her er jo rett og slett et overgrep! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boyah Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg poster i den personlige tråden deres, suckers! ← Det er sikkert fordi du enten er pakistansk eller ikke har fått skikkelig folkeskikk i oppbringelsen din.. Det kan også komme av lavere sosial intelligens, men jeg føler ikke jeg vet nok om deg til å uttale meg om det.. Ikke at det er noe galt med lav SI.. Yme lider av det han også Og han elsker jeg jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #28 Del Skrevet 12. januar 2007 sabortere ← Arti ord, er det et nytt ord for mislykket svangerskapsavbrudd? Eller heller et vellykket et... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget J Skrevet 12. januar 2007 #29 Del Skrevet 12. januar 2007 Det her er jo rett og slett et overgrep! ← Pfft. Nå måru gir'æ. Ps: Jeg trenger ingen Yme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boyah Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 12. januar 2007 Ps: Jeg trenger ingen Yme! ← ALLE! Hører du! ALLE! Trenger en Yme! Fordi en Yme er som en epikondyle! Og det rimer, derfor er det sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 12. januar 2007 #31 Del Skrevet 12. januar 2007 Det er sikkert fordi du enten er pakistansk eller ikke har fått skikkelig folkeskikk i oppbringelsen din.. Det kan også komme av lavere sosial intelligens, men jeg føler ikke jeg vet nok om deg til å uttale meg om det.. Ikke at det er noe galt med lav SI.. Yme lider av det han også Og han elsker jeg jo. ← Arti ord, er det et nytt ord for mislykket svangerskapsavbrudd? Eller heller et vellykket et... ← Nei, det er jo ikke mislykka! Det er når en person hærper, en ellers vellykka abort. Tanvekkmedsaksspontasabort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #32 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) ::: Endret 13. januar 2007 av superma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 12. januar 2007 #33 Del Skrevet 12. januar 2007 Pfft. Nå måru gir'æ. Ps: Jeg trenger ingen Yme! ← Å jeg trenger ikke mat eller vann... *oppgitt* ALLE! Hører du! ALLE! Trenger en Yme! Fordi en Yme er som en epikondyle! Og det rimer, derfor er det sant! ← Helt klart, men det rimer ikke! Eller, det rimer nesten, så det betyr fortsatt at det er sant. Uansett så kan du aldri ta feil, så det ækkeno prolem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget J Skrevet 12. januar 2007 #34 Del Skrevet 12. januar 2007 Mat, vann og Yme er sterkt overvurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 12. januar 2007 #35 Del Skrevet 12. januar 2007 Mat, vann og Yme er sterkt overvurdert. ← Nei, fytti! Nå drar jeg å trener... Må få ut all agresjonen som bygger seg opp inni meg, når dere voldtar tråden vår, og generelt bare tar dere til rette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget J Skrevet 12. januar 2007 #36 Del Skrevet 12. januar 2007 Pøhda. Jeg ser deg enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #37 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Endret 12. januar 2007 av superma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boyah Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 12. januar 2007 ← EEEhh.. okey? Hva er poenget med å poste en lame smiley flere ganger? Den fører ikke diskusjonen noe sted hen! Dessuten savner jeg Yme, treningen tar opp av vår tid sammen og jeg blir misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 12. januar 2007 #39 Del Skrevet 12. januar 2007 Men nå er jeg tilbake, så etter jeg har dytta i meg svinet mitt, og dusja, så kommer jeg bort! Da kan du få klisse og klå på kroppen min, så mye du orker! Hva skulle du gjort uten meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 12. januar 2007 #40 Del Skrevet 12. januar 2007 Pøhda. Jeg ser deg enda! ← Synet ditt bedrar deg, min lille snuskedusk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå