Gå til innhold

Yme! Denne er kun for dine øyne!

Boyah

Anbefalte innlegg

Hei på deg din lille våte kladd, der du ligger og forsøker å sove!

I håp om å kunne våkne tidlig i morgen sånn at jeg kan kna de ekle, forvrengte musklene dine..

Jeg skal si deg en ting jeg, og dette kom jeg på i stad mens jeg stod og pusset tenna mine!

Dersom det faktisk blir flom, og vannet stiger sånn med 20 meter eller noe, så dør du først! Ettersom du bor i første etg!

Det ga meg en trygg og god følelse, med tanke på at jeg ligger på hemsen min oppe i 6 etg eller noe! Og la meg si deg med en gang! Kommer det mye vann kan du bare glemme å prøve å kose deg inn i senga mi igjen!

Det er så utrolig mange ting jeg ikke liker med deg, du lukter vondt, du har aldri penger, du vil aldri spise noe som faktisk er godt oog, ikke minst! Så liker du Barbra Streisand!

Jeg tror ikke jeg er den eneste av naboene som er drittlei av å høre deg synge de forferdelige sangene hennes hele natta! Det er like før vi går til sak, sånn som hun 84 år gamle dama som jeg leste om i stad!

Flere ting jeg hater med deg er; Håret ditt, brystvortene dine, at du aldri bruker sokker og selvfølgelig at jeg må dele christoffer med deg!

Men det sier seg selvfølgelig selv, at med en gang du får deg Xbox skal jeg elske deg igjen! Ikke fordi jeg vil utnytte deg for xboxen din, men fordi du er som et hvitt flag på en rød dag..

Nå skal jeg sove, og faaaaen ta deg om du ikke er våken når jeg kommer i morgen! :sur:

PS; Du var også min første kjærlighet. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk er så jævlig nysgjerrige ass.. det står at det kun er for Ymes øyne.. hvorfor har 16 folk vært her da!?

Finnes det ingen respekt for privatliv mer!? :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke det at folk er så nysgjerringe eller noe....er jo bare det at den der telleren registrerer søren meg bare man passerer personlige meldinger på tur opp til mat og drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj... Hva kan jeg si? Det blir digg å sove 3 timer, før du kommer :P

Jeg er en søvnløs mann, og uansett hvro mye jeg prøver, så får jeg aldri sove om nettene :forvirret:

Om det blir flom, så tenker jeg nok at jeg ligger på den grønne, fine masasjebenken din, uansett, å den flyter, for fhaan! Desverre er det ikke plass til to, men du vil for altid leve videre i mitt hjerte. Jeg kommer seffklart til å ta vare på de helende nevene dine, så jeg har noe å kose meg med på nettene ;)

Musklene mine er faktisk helt perfekte, skal jeg si deg! Selvom hele venstresiden rister, og generelt oppfører seg veldig rart... Det er din skyld at det er sån, Bøje... Det er du som har knust mitt hjerte, å siden det sitter på venstresia, sidna levværn, så har jeg blitt svak i den siden... Men ser du meg gråte av den grund? Nei... Å veit du hvorfor det?? Fordi jeg altid gråter i dusjen!

Vi trenger ikke dele christoffer... Jeg har tenkt til å ha han helt for megselv! Å i samma svingen, så arver jeg nok xBoxn hans også, siden han elsker meg så dypt... Dypere enn din penis noengang har vært i meg, tenk litt på det!

Det er slettes ikke bare du som kan hate... Det er faktisk en del ting jeg hater hve deg og! Jeg hater de vakre øynene dine, som gjør at jeg drukner og forsvinner inn i min egen lille verden av tunfisk og sexfantasier... Jeg hater den silkemyke huden din, som ikke har en eneste kjemelse... Jeg hater de trygge armene dine, som holder rundt meg på kalde vinterkvelder... Å sist, men ikke minst, så hater jeg at du har hatt mye mye MYE mer sex, enn det jeg har. Føkk ju, Boyah... Føkk ju...

Se's om noen få timer, din drittfostra fittesnik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sist, men ikke minst, så hater jeg at du har hatt mye mye MYE mer sex, enn det jeg har.

Det skal vel ikke så mye til? Skal det vel..?

Jeg har hørt om Linuxnerder som får seg mer enn deg lissom :P

Men det gjør ikke noe, jeg er glad i deg selv om du vil være Monk.

Du kan jo få deg sånn fancy oransje monkedrak.. eller heter det munk? wtf?

Jeg har så lyst til å sove jeg nå, kommer faen meg til å være enda mer trøtt enn deg i morgen tidlig, hvis jeg våkner i det hele tatt... Faen, helvete.. hater alt og alle! (untatt deg akkurat nå) (jeg gjorde det i stad.. se over..)

Og faen ta nakken min, og jødene, og bilen min.. og kalde føtter, og somaliere, og faen meg alt og alle! Kirken, fuck deg.. Politikontroller, dra til helvete.. EKSAMEN! FAEN!!!

Jeg er også en søvnløs mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal vel ikke så mye til? Skal det vel..?

Jeg har hørt om Linuxnerder som  får seg mer enn deg lissom :P

Men det gjør ikke noe, jeg er glad i deg selv om du vil være Monk.

Du kan jo få deg sånn fancy oransje monkedrak.. eller heter det munk? wtf?

Jeg har så lyst til å sove jeg nå, kommer faen meg til å være enda mer trøtt enn deg i morgen tidlig, hvis jeg våkner i det hele tatt... Faen, helvete.. hater alt og alle! (untatt deg akkurat nå) (jeg gjorde det i stad.. se over..)

Og faen ta nakken min, og jødene, og bilen min.. og kalde føtter, og somaliere, og faen meg alt og alle!  Kirken, fuck deg.. Politikontroller, dra til helvete.. EKSAMEN! FAEN!!!

Jeg er også en søvnløs mann..

Nei, det skal vel ikke så jævla mye til, med den ubrukte, vissne lille tissefanten min... Men jeg likærn! Den tisser pent, å det er alt jeg brukærn til.

Munk, ja... Det lukter forresten stærin av fothvortene dine. Hadde vært noe å bo i tibet ett år, å bodd i et av klosterene der! Spørs bare om jeg har lov til å ha med xBox!

Men nå som alt er oppklart, å det er en god, flørtende tone mellom oss, så syns jeg det er fint du har innsett av værden er et jævli stede! Dette har jeg visst lenge, å jeg har prøvd å fortelle deg det, men du driver altid å knuller, så jeg får jo fhaanikke sakt et ord...

Jeg har forresten meldt meg inn på en Japansk dating side! Jeg skjønner ikke hva noen skriver, men hærregud så mye penere jeg er, enn alle de andre der inne! De kommer jo fra Asia, å alle veit at det er et B-land, så de har ikke tannleger eller tyggetabletter, sån som her i Norge! Åååooo sej kææn ju siiiiii, thtaaat goldfish are greeeen. Flamiiiingos are yellow, and Iiiiim a marsmellow.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis

Yme sprengvagina. Jeg blander meg uansett hva du sier Boyeh.

KYSS MEG I RÆVVA, KYSS MEG BAK... HÅPER AT DET FALLER I SMAK. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme sprengvagina. Jeg blander meg uansett hva du sier Boyeh.

KYSS MEG I RÆVVA, KYSS MEG BAK... HÅPER AT DET FALLER I SMAK. :danse:

Jeg tror Yme ville likt det mer enn du tror!

Eller er dette enda en av de luremuseriene dine?

Du er mot Yme som Yme er mot meg skal jeg si deg!

Og det er nok derfor jeg hater deg like mye som jeg hater Yme, som jeg egentlig elsker, men det er bak en stor fasade jeg har bygget opp etter mange år med hjertevondt og ødelagte drømmer!

Akk ja Yme! Som jeg har drømt om deg og meg sammen i en Sjark i finnmark! Der ville vi hatt det så fint du og jeg! Vi kunne levd av fisken du fisker mens jeg styrer båten mot en forlatt øy langt der ute! Og når vi kommer frem ville vil løpt nakne rundt med de bleke småfeite kroppene våre! Åh, hvor mange kvelder har jeg ikke ligget og drømt om dette fantastiske livet? Men det er vel kun en fantasi, det vil aldri bli noe av..

Du vil jo bare ha disse gamle, skrukkete gudinnene dine, som i og for seg er greit nok! Bare det ikke er det likevel tenk!

Om du var en høytaler, skulle jeg sprengt deg med en gang!

To hunder sommerfulger kunne ikke stoppet meg, ikke engang om de hadde mensen! Så nå! Nååå! er jeg sliten av å skrive så jævlig mye, så nå gidder jeg ikke mer! Din innsnerpete jævla bananelskende hestehemoride!

Håper du blir trøtt igjen snart, for vi skal faen meg øve i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Yme ville likt det mer enn du tror!

Eller er dette enda en av de luremuseriene dine?

Du er mot Yme som Yme er mot meg skal jeg si deg!

Og det er nok derfor jeg hater deg like mye som jeg hater Yme, som jeg egentlig elsker, men det er bak en stor fasade jeg har bygget opp etter mange år med hjertevondt og ødelagte drømmer!

Det er usmakelig og veldig slemt at hu frister rundt, med den dvasse, slitne rumpa si... Akkurat som det ikke er vansklig nok, å holde fingra av fatet?

Jeg er mot deg, Boyah, men samtidig er jeg med deg... Det hele mangler smuligens logikk, men samtidig er det vare skjebnen som leder vei, i våre såre hjerter.

Akk ja Yme! Som jeg har drømt om deg og meg sammen i en Sjark i finnmark! Der ville vi hatt det så fint du og jeg! Vi kunne levd av fisken du fisker mens jeg styrer båten mot en forlatt øy langt der ute! Og når vi kommer frem ville vil løpt nakne rundt med de bleke småfeite kroppene våre! Åh, hvor mange kvelder har jeg ikke ligget og drømt om dette fantastiske livet? Men det er vel kun en fantasi, det vil aldri bli noe av..

Du vil jo bare ha disse gamle, skrukkete gudinnene dine, som i og for seg er greit nok! Bare det ikke er det likevel tenk!

Ja, denne drømmen er vi 2 om, men i min drøm er vi ikke nakne... Vi er begge iført stramme latexdrakter, med hull i rumpa og på brysthvortene (dine hulle er større, av obvious reasons, nippleman!)

Jeg fisker ikke bare fisk, i min fantasi... Jeg fisker ål! Slimete, lange åler, på tykkelse med en velbygd og frisk penis. Åler som vi skal ha for oss selv, når amors pil penetrerer vår unge, erotikkberusede hjerter, atter en gang!

Når vi endelig ankommer vår øde øye, setter du deg på kne, finner fram en ring og suger meg hardt å lenge. Med færsk sæd i munnviken, gurgler du ut "Yme! Vil du bli min ledsager, på livets landevei? Skal vi gå hånd i hånd inn i resten av vårt liv?" hvr på jeg svarer "åh, boye... Snowball meg!" så vil vi leve lykkelig, alle våre dager.

Om du var en høytaler, skulle jeg sprengt deg med en gang!

To hundre sommerfugler kunne ikke stoppet meg, ikke engang om de hadde mensen!  Så nå! Nååå! er jeg sliten av å skrive så jævlig mye, så nå gidder jeg ikke mer! Din innsnerpete jævla bananelskende hestehemoride!

Håper du blir trøtt igjen snart, for vi skal faen meg øve i morgen!

Jeg skjønner, og respekterer dine behov... Å sprenge meg, kan du få gjøre any time, you well hung piece of manbief!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er jente og heter Kake går jeg ut i fra at du er litt lubben...

Kan du ikke komme hit, sånn at jeg kan kappe av deg armen og få litt Litago?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er forfærdelig at man ikke kan ha en personlig samtale, på et forum som faktisk heter personlige meldinger

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silmarill
Jeg syns det er forfærdelig at man ikke kan ha en personlig samtale, på et forum som faktisk heter personlige meldinger

Siden når ble personlige meldinger PERSONLIGE, når de legges ut på et forum med x antall 1000 brukere?

PM er personlig når du bruker alternative "send pm" på kontrollpanelet!

Yme da ;)

(et fåtall har svart i sammenligning med de som har lest)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden når ble personlige meldinger PERSONLIGE, når de legges ut på et forum med x antall 1000 brukere?

PM er personlig når du bruker alternative "send pm" på kontrollpanelet!

Yme da  ;)

(et fåtall har svart i sammenligning med de som har lest)

Tull og tøys! Det er en skandale at vi ikke kan få ha tråden ifred, å det viser bare litt om hvor værden går... rett til hælvete!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bøllefrøet
Siden du er jente og heter Kake går jeg ut i fra at du er litt lubben...

Kan du ikke komme hit, sånn at jeg kan kappe av deg armen og få litt Litago?

Dette er meg! :sjarmor:

*Kommer løpende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen!

Faen?? Fins det noen som sier det?? Det heter Fhaan!! Det er sån det uttales, derfor er det sån det skrives. Den regærn gjelder ikke alle ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er meg!  :sjarmor:

*Kommer løpende*

Linken din funka ikke en gang da, så det sier vel nok om deg... du spammer folks personlige meldinger og sender ut URLer som ikke fungerer en gang..

Vil ikke si dette setter deg i noe særlig godt lys..

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...