Gå til innhold

Kjennetegn: Skorpion


Anbefalte innlegg

Så ut som om det stjernetegnet mangler her. Er skorpio selv, men er ikke alltid enig i det som står i bøkene. Kansje det blir bedre å høre hvilken oppfatning andre har av seg selv som skorpion, eller venner av seg?

Det som kansje er mitt mest typiske skorpiontrekk er at jeg er opptatt av det "innvedige". Siunnet, føleser , tanker etc.

Ellers er jeg ikke en sjalu venn som det står enkelte plasser, som du må passe degf for hvis du tråkker på tærne.Lidenskapelig elsker? (tør jeg si nei til det da...?) joda, i den rette stemningen så. Men er ikke kantete, ravsvart hår med mørke øyne. osvosv.

Spennende å høre hva andre har oppdaget, kansje det er en rød tråd?

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lidenskapelig, flørtete, sterk og tydelig og med sterke følelser i begge kanter av registeret. Og ille til å tolke alt som skjer....... Ja også den magnetiske utsrålingen da... hehe..

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

jeg er skorpion trevs igjennom...

Er liden skaplig og flørtete,sterk er en god venn som alltid er tilstede og hjelper helt til jeg føler svik da er jeg den verste u-vennen noen noen gang har hatt......OSV.....

Min datter er også skorpion og når jeg leser om skorpion barn så er det som om de har skrevet det av henne :D

Hun er sta,sterk fysisk og psykisk,selvstendig osv...

nei...huff vi er ikke gode å ha med å gjøre stakkars sambo som er Løve og bor sammen med oss to....

Og jeg og min lille strever veldig noen ganger for vi er så like.....Hele tiden er det en kamp om hvem som er sterkest både på ene og andre måten .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg er skorpionascendant. Har ei venninne som driver mye med astrologi, og hun spurte meg om jeg hadde ascendanten i skorpionen før jeg fortalte noe :) Jeg vet ikke så mye om skorpioner, men hun sa at det var typisk at de "scanner" omgivelsene og forholdene rundt seg før de sier så mye, og sånn var hennes førsteinntrykk av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mener at skorpioner har et spesielt blikk...en tidligere arbeidskollega av meg spurte hvilket stjernetegn jeg er født i, og da jeg sa skorpion utbrøt hun: 'jeg visste det, det er noe med øynene deres'.

Har hørt at jeg har 'noe med øynene' flere også, men siden jeg ikke kjenner andre skorpioner så vet jeg jo ikke helt da... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Det er sikkert den scanningen din de har lagt merke til :) Selv om jeg er steinbukk av soltegn, så har jeg og det blikket pga av skorpionasc. Er flere som har kommentert mitt blikk også, for jeg har en evne til å se tvers gjennom folk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren min er skorpion. Hun har et utrolig barnetekke. Har aldri sett makan. Unger som hun ikke kjenner en gang, faller for henne. Det samme er det med hjelpesløse mennesker. De faller for henne. Hun har den utstrålingen på folk. Blir også et naturlig midtpunkt. Hun er også inuitiv, bruker sin intuisjon. Syns også hun er et følelsesmenneske,men hevngejerrig, nei ikke i handling, men i tanker ja. Hun er sterk som person.

Egenskaper: Lojal, eietrang, medfølende, bestemt, sjalu, hemmelighetsfull og altoppslukende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kattastrofe: artig. jeg er også steinbukk med skorpion som ascendant.

pluss månen og venus i skorpionen. må bare si at jeg kjenner meg mer igjen i beskrivelser av typiske skorpioner enn typiske steinbukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mye jeg kjente meg igjen i. Det med å scanne lokalet først er vel mitt kjennetegn tror jeg. Jeg er nok veldig bestemt også, når jeg først har funnet ut noe. Medfølende stemmer også.

Hadde vært litt moro å høre hva vennene mine sa om meg, kansje er jeg mer skorpion enn jeg aner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen i mye av det som står om skorpionen, lidenskapelig, flørtete, sterk, sta osv

Jeg kan være sjalu men ikke overdrevet ...

Jeg skrev tidligere her i et annet tema at jeg syntes skorpionen har et ufortjent rykte til tider.

Mange rynker på nesen nåe jeg forteller jeg er skorpion, men ut i fra hva som står mange plasser om oss så er vi jo de beste venner og 110% til å stole på.

Har også hørt det om skorpionens øyne/ blikk og at jeg har dette mystiske blikket....

Det kan hende det, ikke vet jeg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... jeg har til tider hørt jeg er en typisk skorpion ja... :ler:

Vel.... og det både på godt og vondt :oops: .......Uansett jeg er meg selv jeg..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lisbeth

sorry, jeg så ikke at noen alt hadde tispet om den tråden :oops:

Jeg synes bare den var så bra at det absolutt var verdt en titt for dere som er skorpioner. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Selv mener jeg er jeg nok lidenskapelig,har sterke følelser,osv,men at jeg blir mye sjalu,som jeg har lest flere steder,er ikke sant..Selv mener jeg at disse stjernetegnene har så stor troverdighet da..

Klemz fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...