Gå til innhold

Beste byen på Vestlandet?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Stavanger er den desidert fineste vestlandsbyen. Bergen kan ikke sammenlignes ... den mangler totalt sjarm og intimitet.

enig.

jeg har bodd en rekke år i hver by, men synes stavanger har mest sjarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil absolutt si at bergen har mye sjarm, man maa bare soeke seg vekk fra steder som er veldig full av folk.

Har ikke vaert saa mye i stavanger, untatt paa russetreff, saa skal virkelig ikke uttale meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristiansund!

Harryeste byen som jeg noen gang har vært i.. Har ikke møtt ett trivelig menneske i den byen omtrent, og jeg bodde i nærheten i mange år.. Og alle de jeg kjenner som flytta dit ble like utrivelige de og..

Volda (er ingen by, men veeeldig koselig).. Ellers synes jeg Bergen er veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte å nevne Haugesund.

Bergen er en by jag aldri har likt. Jeg bodde ca 1 1/2 time unna, men reiste sjelden til Bergen. De gangene jeg måtte, var jeg rask med å reise ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"rart at man ikke liker noe man aldri har gitt en sjanse" :roll:

Hvis du tenker på det jeg skrev, så har jeg gitt Bergen flere sjanser. For hver gang jeg var i Bergen, følte jeg mindre og mindre for den byen.

Forstår ikke helt hva som er så "bra" med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Bergen har alt. :sjarmor:

Haugesunds innbyggere er koselige og blide.

Stavanger er kjekt å dra på besøk og vite at en skal hjem igjen.

Uansett hvor: best i fint vær.

Og det regner ikke stort mindre i Stavanger enn Bergen...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det regner ikke stort mindre i Stavanger enn Bergen...;)

i stavanger er ikke regnværet like trykkende som i Bergen. stavanger er flatt, mens bergen er preget av høye fjell der tåken henger midt på fjellene på de værste regnsværsdagene.

men synes begge byen er bra jeg :) kunne bodd livet ut i begge byene, men synes som sagt at stavanger har mest sjerm og det fineste stedet å være på sommeren.

uansett så er det vel der du har venner og familie at du liker deg best ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silmarill
Nå er ikke Vestlandet helt min greie så uten å ha veldig mye peiling så sier jeg Haugesund.

Da sier jeg det samme som Persille!Haugesund har jeg ihvertfall vært mange ganger fra jeg var liten, og mange gode minner derfra! Var der nå i sommer også på sillajazzen i forbindelse med en ferie på hytta i Skjold (4 mil fra Hgsnd) :)

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...