Gå til innhold

maskara

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har ganske så lange øyevipper, men desverre er de helt lyse..hvite kan man vel kalle de.

Dermed er jeg avhengig av å måtte ta på noen lag med maskara for å få dekket de med farge.

For et år siden fant jeg den beste maskaraen jeg noensinne har brukt. Fra Clinique. Den passet perfekt for vippene mine. De ble ikke sammenklistret når jeg tok på flere lag.

Har dere noen andre anbefalinger på lignende maskara? Kjekt å prøve å noe annet også, kanskje? Kunne jo tenkes at de var enda bedre 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Har du forsøkt permanentfarging på vippene dine?

Hadde gjort det i en salong første gangen hvis jeg var deg, og det blir sikkert fint siden vippene dine er lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei jeg har ikke gjort det på en salong noen gang, men jeg har planer om å gjøre det nærmere sommeren. Men jeg er redd at resultatet ikke blir noe bra? Forestiller meg at det bare blir farge ytterst, og det er jo ikke noe pent.. :(

Men jeg skal som sagt prøve det ut litt nærmere sommeren, for jeg ser helt forferdelig ut uten maskara :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trust me....du får farget hele øyenvippen, det er noe av poenget med slik farging :wink:

Får mine vipper farget jevnlig, og jeg gjør det også på mine kunder. Funker veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ok, hvis det stemmer det du sier, er det jo bare å bestille en time da. Noen som vet hvor mye det koster og er det noen steder dere anbefaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor bor du angeleyes? Om den som farger er flink får du farge fra innerst til ytterst, og det varer opptil 6 uker på noen :D Selv farger jeg mine, da trenger jeg nesten ikke mascara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bor nesten ved Hurum-landet :wink: ..Men jeg kan godt reise til Asker, Drammen eller Oslo for å gjøre dette. Eller rettere sagt så har jeg ikke noe valg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kikket litt rundt på nettet og der koster det ca 100 kroner for bryn og 150 for vippene. Noen salonger har også "tilbud" der du får redusert pris om du gjør begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hjertelig takk for hjelpa. Kunne jo ha sjekket på nettet sjøl da :ler::ler:

Da skal jeg jammen meg bestille en time etterhvert. Håper resultatet blir bra. Men jeg tviler på at jeg klarer å legge fra meg maskaren for det.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker maskara i tillegg jeg, føler at jeg trenger litt "vomlum" :) Men man trenger jo mindre, og siden vippene er sorte innerst ser det mye bedre ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...