Gå til innhold

På an igjen ;)


Gjest Miss_alexandria

Anbefalte innlegg

Gjest Miss_alexandria

Jeg tenkte at jeg skulle lage en liten treningsdagbok for meg selv så jeg kan følge utviklingen min fremover.

Jeg har vært flink og trent regelmessig i snart to år nå, men vekten står omtrent bomfast. Jeg gikk ned 16 kilo i forfjor og begynnelsen av i fjor, men ser at det meste har kommet tilbake igjen.

Nå har jeg tenkt å prøve en ny diett/livsstilforandring og se om jeg klarer å gå mer ned. Det er ikke fullt så lett når man er metabolsk treg :sur:

Håper noen kommer og legger igjen noen ord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss_alexandria

I dag har jeg så sinnsykt med gangsperr at det er til å grine av :grine:

Er såvidt jeg klarer å bevege armene. Det tok meg i tillegg 5-6 min å få på meg genseren i dag. Bhen var det bare til å innse at den fikk jeg ikke på :sur::ler:

Jeg har allerede fått trent to ganger denne uken og det synes jeg er bra for å nett ha begynt igjen. Det er virkelig tungt. Jeg trente aerobik med treningsvenninnen min Ana på mandag og jeg tok styrke på bena mine etter det. På tirsdag trente jeg overkroppen og det kjenner jeg så altfor godt i dag :grine:

I går tok jeg en pause. I dag har jeg tenkt å trene beina. Tror jeg kommer til å se ut som den mongoen i dag da jeg sliter med å bevege armene mine og det gjør så ufattelig vondt i brystet. Men vet nå at det blir bedre i morgen... forhåpentligvis!!

Ellers så prøver jeg å sette meg inn i min nye diett/livsstilsendrring ala Atkins. Det er så mye å huske på og jeg må snu opp ned på hele spisingen min. Men nå har jeg bestemt meg for at jeg begynner på mandag. Resten av fy maten får jeg vel bare kaste ut av vinduet eller noe... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...