Gå til innhold

Hvilken musikk hører dere på?

Eowyn

Hvilken type musikk liker du?  

1. 1. Hvilken type musikk liker du?

• Techno/trance
      4
    • Pop og rock (listepop og slikt)
      8
    • R&B
      4
    • Soul
      0
    • Rap
      0
    • Country/western
      0
    • Musikk a la "ballad hits" osv
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm...kan ikke stemme, for du har satt rock og pop sammen- og atpåtil som listepop!

Hører på rock for det meste, men da det mer alternative som ikke figurerer så ofte på salgslistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på humør, og hva jeg skal. hvis jeg skal vaske og rydde, eller trene så liker jeg at det er litt fart, det blir mye sånnlistepop, jeg kaller det for fjortis musikk. men er jeg hjemme og bare skal nye musikk, så blir det ofte mer balade preg. noen ganger vil jeg gjerne høre på norsk.

men gi meg ikke jazz for det klarer jeg ikke, det skjærer i sjela.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingen alternativer som passet jeg.

Når jeg hører på musikk er det stort sett 80-talls :oops: pop og rock. Er også glad i musikk fra diverse musicals.

Favorittene er Metallica, Raga Rockers, gammel Dum Dum Boys og sånt.

Er litt sær når det gjelder musikk, men hører på nesten hva som helst.. etter anledning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

det kommer ann på Tulla mi fortiden hvilken musikk jeg hører på,er ikke allt hun liker og da må det vekk og av for ellers så skriker hun lungene av seg :lol:

Så fortiden hører vi på en blanding av Tor Bjørn Egner`s viser og R&B og Rapp....

Der favorittene er fortiden Eminem og J.Lo

For min del så er jeg glad i liste popp til husvask og Enja til avslappning.....Kan faktisk sitte og vugge etter Bobb Marley`s gode ryttmer og sove til noe fasinerende syngene valer.....

No så er det som sakt Tulla som bestemmer og sambo når han er hjemme og da er det Goa og stressende musikk for et hus mors hode som lager vibbrasjoner i veggene :roll:

Kos er det med tor Bjørn Egner og R&B og Rapp takkler hode mitt forsatt og det hender jeg blir tvingt opp for å danse ,Tulla er nemmelig ikke den som gir seg med det første :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket hører jeg mye på samleplata "Lady sings the blues", med forskjellige kvinnelige artister.

Ypperlig som bakgrunnsmusikk når jeg stuller og steller med minstemann, han elsker at jeg danser med han til musikken :D

Ellers er jeg svak for "gammel" musikk fra 80-tallet....mimre, mimre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... rock og listepop er vel ikke akkurat det samme, lille venn...

Hvis jeg må trekke fram en kategori, må det bli rock a la Pearl Jam, Metallica, AC/DC, Live, Paradise Lost, Eric Clapton og Bruce Springsteen, som ikke akkurat kan kalles listepop, men jeg hører egentlig på mye forskjellig, bl a klassisk. Jeg er derimot ikke noe glad i jazz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille venn? Yæk...Jaja, var jo også noe å kalle meg :ler: Tibake til saken, jeg vet godt at rock og listepop ikke er det samme! Men hvis du liker rock, så krysser du enkelt og greit av i den ruta! Ikke så vanskelig det vel? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan heller ikke stemme her; som en sa: Du har satt pop, rock og listepop sammen.......jeg er ei rocka jente, digger gammel og ny rock, listepop hører jeg aldri på. Blues, derimot hadde du IKKE m, ikke jazz heller og ikke musicals (elsker nemlig Les Miserables). Klassisk manglet også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

none of the above!!! jeg hører på kølsvart satanmusikk!!!! jeg er så fæl!!!! bøøøøøø!!!!!!! :evil:

men jeg liker veldig godt klassisk musikk også :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

none of the above!!! jeg hører på kølsvart satanmusikk!!!! jeg er så fæl!!!! bøøøøøø!!!!!!!

He he, Lisle. På bildet ditt ligner du litt på Nemi, men utsagnet ditt minner om Otto Jespersen. Har forøvrig sans for begge to.

Når det gjelder musikk... Hører på alt utenom opera og heavy metal. Er veldig glad i Elton John, samt musikal-sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke stemme jeg heller, listepop er "fy-musikk" i mine ører.

Rock er favoritten. Gjerne eldre rock, f.eks. fra 60-70 tallet (Pink Floyd er store). Det er dette som stort sett spilles hjemme.

Ellers varierer det, alt etter hvor man er og hva slags humør en er i. Kafè-musikk er en ting, disco noe annet - det er ok der og da, men ikke noe jeg spiller selv.

Bør også nevne klassisk, jazz og musicaler - det er lite som slår slik live-musikk! (Musikk er forresten ofte best live, konserter er digg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på absolutt alt mulig jeg!! nesten..... :ler2:

Så lenge det musikken er bra laget og godt arbeid, eller rett og slett en fengende melodi. Men musikk med trommemaskiner liker jeg absolutt ikke!! :tunge1:

Det jeg hører mest på er vel kansje 80-tallsrock. Veldig mye bra der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over at jeg ikke tok med all verdens alternativ i avstemningen, sorry folkens :oops: Men til de som ble sure for at jeg ikke hadde lagt til alle alternativer, la være å svare da, og så kan dere heller skrive hva dere liker, keei? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...