GoldenGlow Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #41 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Ser jeg har vært elendig til å skrive opp ting jeg har spist...... MEN! Jeg målte meg igår (målebånd ja, jeg hater vekta.... ) og har gått ned ca 3 cm gjevnt over på 2 uker (-3 cm på midjen, -3cm over rompa osv), syntes ikke det er så aller verst jeg! Tror jeg.... Endret 24. januar 2007 av GoldenGlow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #42 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg er litt av et nattmenneske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #43 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Siden jeg ikke får sove eller er trøtt uansett kan jeg jo skrive litt om dagen min Bestevenninnen min fikk en av topp plasseringene på NM i makeup idag! *stolt* men fikk ikke blitt med å sett det desverre... Uansett, så er hun så UTROLIG flink! Eller så føler jeg at jeg har vært svært produktiv idag for å være en søndag! Første gang på leeeenge jeg våkner på søndag frisk og uthvilt og ikke har dundrene hodepine og fyllenerver fra dagen før Igår (Lørdag) laget kjæresten min heller en kjempe god middag til meg, og vi bare koset oss og slappet av. Uvandt måte å bruke en lørdag på... hehe Idag har jeg altså vasket leiligheten, ryddet, gått tur og brukte laaaang tid på å stelle meg og pleie meg selv med masker, peeling og hårkurer (Kjærsten hjalp en kamerat, så hadde leiligheten helt for meg selv, og det er så deilig noen ganger! ) Litt senere hadde vi beste-venn-paret vårt på middag, også så vi på film og spiste godteri Jepp! Er lov på søndag det... Og nå, noen få timer senere sitter jeg her... mens samboeren og hunden vår har lagt seg... Tror til og med gullfiskene mine sover.... hehehe.. Alle utenom meg føles det ut som jepp.. jeg er søvnløs... Endret 5. februar 2007 av GoldenGlow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå