Gå til innhold

GoldenGlows dagbok


GoldenGlow

Anbefalte innlegg

Ser jeg har vært elendig til å skrive opp ting jeg har spist...... :forvirret:

MEN! Jeg målte meg igår (målebånd ja, jeg hater vekta.... :) ) og har gått ned ca 3 cm gjevnt over på 2 uker (-3 cm på midjen, -3cm over rompa osv), syntes ikke det er så aller verst jeg! :) Tror jeg.... :)

Endret av GoldenGlow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Siden jeg ikke får sove eller er trøtt uansett kan jeg jo skrive litt om dagen min :)

Bestevenninnen min fikk en av topp plasseringene på NM i makeup idag! *stolt* men fikk ikke blitt med å sett det desverre... :( Uansett, så er hun så UTROLIG flink! :)

Eller så føler jeg at jeg har vært svært produktiv idag for å være en søndag! Første gang på leeeenge jeg våkner på søndag frisk og uthvilt og ikke har dundrene hodepine og fyllenerver fra dagen før :ler: Igår (Lørdag) laget kjæresten min heller en kjempe god middag til meg, og vi bare koset oss og slappet av. Uvandt måte å bruke en lørdag på... :) hehe

Idag har jeg altså vasket leiligheten, ryddet, gått tur og brukte laaaang tid på å stelle meg og pleie meg selv med masker, peeling og hårkurer :) (Kjærsten hjalp en kamerat, så hadde leiligheten helt for meg selv, og det er så deilig noen ganger! :) )

Litt senere hadde vi beste-venn-paret vårt på middag, også så vi på film og spiste godteri :) Jepp! Er lov på søndag det... :)

Og nå, noen få timer senere sitter jeg her... mens samboeren og hunden vår har lagt seg... Tror til og med gullfiskene mine sover.... :) hehehe.. Alle utenom meg føles det ut som :) jepp.. jeg er søvnløs...

Endret av GoldenGlow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...