Gå til innhold

GoldenGlows dagbok


GoldenGlow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir inspirert av "bli sunnere" tenkinga di. Men jeg er matvrak, så vanskelig å kutte ned på alt..

Sulten jeg :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ikke så vanskelig som det jeg trodde :) Og jeg også elsket mat! :) Men når jeg også fikk jobben nå, så blir jeg enda mer motivert kjenner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så mye jeg har lyst på (av klær altså...).......... ahhh............ :) MÅ MÅ MÅ bli en av disse tinga: 1.bli ekstremt rik, 2. Bli ekstremt flink til å sy.. (..jeg sy??? haha....ikke min sterkeste side nei...), eller 3. Slutte å like dyre ting.......... Håper på nummer 1. jeg :ler:

Men her i dagboken min kan jeg ihvertfall drømme litt... Så et supert sted å legge ut mine drømme ting! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jepp.. jeg vet... Sitter her kl 01.00 om natten på en Fredag... :) Men er på besøk hos faren min, og Guitar Hero var en meget vellykket julegave! :) (ekstremt moro forresten), men etter nok mislykkede forsøk var det deilig å ta et par minutter fri... :) (jada, jeg er dårlig taper også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. mamma fyller 50år på onsdag.. og jeg klarer liksom ikke å komme opp med en god ide til dagen! Pleier å være flink til sånne ting, men ble vel så mye i julen at det bare sier stopp.......... måtte bare få ut litt frustrasjon.. :ler:

What to do what to do.......... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då mor mi hadde bursdag sist var eg veldig usikker på ka eg skulle kjøpe til henne. So eg laga eit slags heimelaga gavekort, der ho sjølv kunne velge gave:

Eks. Penger til klær, ei flaske/dunk med vin, billetter til eit show mm....

Kanskje du kan bruke noke av dette?

Tusen takk for tipset :) Men er egentlig ikke gaven som er det største problemet.. det er hva jeg skal finne på for å lage dagen ekstra spesiel! Ikke lett dette... :) men veldig fin idè Glow :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...