Devana Skrevet 16. januar 2007 #21 Del Skrevet 16. januar 2007 Gratulerer!! Så gøy Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 16. januar 2007 #22 Del Skrevet 16. januar 2007 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 16. januar 2007 Tusen takk! Jippi er så utrolig lettet og glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 16. januar 2007 #24 Del Skrevet 16. januar 2007 Blir inspirert av "bli sunnere" tenkinga di. Men jeg er matvrak, så vanskelig å kutte ned på alt.. Sulten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 16. januar 2007 Er faktisk ikke så vanskelig som det jeg trodde Og jeg også elsket mat! Men når jeg også fikk jobben nå, så blir jeg enda mer motivert kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 16. januar 2007 #26 Del Skrevet 16. januar 2007 Måtte du oppgi hvor mye du veide da du søkte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Ja, måtte oppgi høyde og vekt Endret 5. februar 2007 av GoldenGlow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 17. januar 2007 Om noen jobber selv som flyvertinner, vil jeg gjerne ha tips og råd på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 18. januar 2007 Idag spiste jeg M&Ms...... nam....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 18. januar 2007 #30 Del Skrevet 18. januar 2007 Jaja, man må jo kose seg innimellom (Nattmenneske du også...? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 18. januar 2007 Jepp! ekstremt nattmenneske kan du si........ Du også så jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er så mye jeg har lyst på (av klær altså...).......... ahhh............ MÅ MÅ MÅ bli en av disse tinga: 1.bli ekstremt rik, 2. Bli ekstremt flink til å sy.. (..jeg sy??? haha....ikke min sterkeste side nei...), eller 3. Slutte å like dyre ting.......... Håper på nummer 1. jeg Men her i dagboken min kan jeg ihvertfall drømme litt... Så et supert sted å legge ut mine drømme ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 18. januar 2007 Moschino Cheap & Chic trench coat i marine... Føler det står navnet mitt over hele jo.... men ikke over prisen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 18. januar 2007 Chloé kaki dobbeltknappet jakke! Superkul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 18. januar 2007 Denne fra Juicy Couture hadde vel passet til meg akkurat nå Neida, en spøk, helt seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 18. januar 2007 Hahahaha.. rundt 70.000 kr for denne kjolen fra Alexander Mcqueen... Ikke øverst på ønskelisten ihvertfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 18. januar 2007 Så elegante, enkle, rene og pene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 20. januar 2007 Jepp.. jeg vet... Sitter her kl 01.00 om natten på en Fredag... Men er på besøk hos faren min, og Guitar Hero var en meget vellykket julegave! (ekstremt moro forresten), men etter nok mislykkede forsøk var det deilig å ta et par minutter fri... (jada, jeg er dårlig taper også...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 22. januar 2007 Ahh.. mamma fyller 50år på onsdag.. og jeg klarer liksom ikke å komme opp med en god ide til dagen! Pleier å være flink til sånne ting, men ble vel så mye i julen at det bare sier stopp.......... måtte bare få ut litt frustrasjon.. What to do what to do.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 23. januar 2007 Då mor mi hadde bursdag sist var eg veldig usikker på ka eg skulle kjøpe til henne. So eg laga eit slags heimelaga gavekort, der ho sjølv kunne velge gave: Eks. Penger til klær, ei flaske/dunk med vin, billetter til eit show mm.... Kanskje du kan bruke noke av dette? ← Tusen takk for tipset Men er egentlig ikke gaven som er det største problemet.. det er hva jeg skal finne på for å lage dagen ekstra spesiel! Ikke lett dette... men veldig fin idè Glow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå