Gjest Zalomine Skrevet 14. februar 2003 #21 Del Skrevet 14. februar 2003 Dette maset med gaver, det anser jeg ikke som viktig. Hva fikk min samboer i dag? Et kort, og en pakke lovehearts (og meg da, søtt innpakket i rødt, men det vet han ikke enda) På bussen hjem i dag overhørte jeg noen jenter. Utfra at samtalen i stor grad dreide seg om kjøreskoler og sånn, vil jeg anslå at de var 17, snart 18 Vel, den ene jenta fortalte hva hun hadde kjøpt til .. ja, jeg antar det var kjæresten hennes da. Han får en genser. Til 5-600 kroner! Hun forsøkte å "bortforklare" med at "Ja, jeg kunne jo ha kjøpt den hvilkensomhelst dag da, han har jo ikke så pene klær, han trenger noe nytt...." Jaja, det er noen som har mer penger enn de har godt av.... Nei, det er ikke gavemaset som er viktig med en slik dag, men at man viser at man er glad i hverandre. Min kjære tar meg med på kino. Det synes jeg er koselig gjort av ham. (Han hadde jo egentlig lovet meg denne filmen i "bytte" mot at han gikk på ringenes herre sammen med en kamerat da) Men det kysset jeg fikk i morges, og den lidenskapen som ligger i de ordene "Jeg elsker deg!" betyr aller mest for meg. Ja, vi lager god middag, det har vi ikke for ofte. (Joda, vi spiser masse mat vi liker, men det går i mye rimelige middager, grunnet stram økonomi) Da er det deilig å ha en "unnskyldning" til å lage en deilig biffmiddag! Så kan vi kose oss sammen bare vi to. Jeg dekker bordet koselig, og setter roseen jeg har fått av ham på bordet. (Men de rosene fikk jeg ikke i dag, men forige uke altså, "bare fordi han fikk lyst") De er pene enda, ikke begynt å miste blader. For det er kjærligheten mellom oss vi "feirer", og den er like levende hver dag. Ja, roser på en "vanlig onsdag" setter jeg sånn sett mer pris på enn om han hadde kjøpt dem i dag. For når han kjøpte dem, da var det fordi han hadde lyst, ikke fordi "noen" hadde bestemt at det var en slik dag. Rosedag. Nei, kjøpehysteriet tar jeg ikke innover meg. Men en dag for å feire kjærligheten, ja DET er en tradisjon jeg setter pris på! Kjærligheten lenge leve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 14. februar 2003 #22 Del Skrevet 14. februar 2003 Det blir nok ingen valentines feiring på meg i dag, men jeg kunne virkelig ønske at jeg kunne gjordt det. Jeg har aldri gjordt det tidligere, og har vel egentlig sett på det som et salgstriks for handelstaden blandt alle fjortisene.. Men koselig er det å få en spesiell hilsen på denne dagen og jeg skulle gjerne ha kjøpt en liten gave til en spesiell venn - men akkurat for øyeblikket har jeg bare jente venner som er glade i meg.. Og de har sendt meg valentines hilsen - så jeg får vel sette pris på det... :-? Anie Håper at jeg neste år har noen jeg kan vise min kjærlighet til - foruten mine kjære jente venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 14. februar 2003 #23 Del Skrevet 14. februar 2003 Vel.. to ganger trenger jeg vel ikke å poste dette innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2003 #24 Del Skrevet 14. februar 2003 skal bort, og min kjære jobber hele kvelden, så det er ikke sikkert vi får sett hverandre i dag engang. har ikke brukt penger på noe i forbindelse med dagen og har egentlig ikke noe forhold til denne dagen i det hele tatt, utover at jeg synes det er litt søtt at det feires rundt om. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2003 #25 Del Skrevet 14. februar 2003 Hehe, så fikk jeg gjort noe litt spesielt på Valentines day jeg og likevel da..Satte inn en annonse på VG sin "Hurra" side med bilde av han og meg, og hvor jeg fortalte at jeg elsket han.. Han sover nå, så han har ikke sett den enda, men jeg håper han blir litt glad for den da. Også har vi spist kjøttkaker til middag Virkelig en romantisk middag.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 14. februar 2003 #26 Del Skrevet 14. februar 2003 jeg skal ikke gjøre noen ting. valentine er ikke noe spesielt for noen av oss. gubben hørte det på reklame i går og lurte på hva det var. vi feirer ingen sånne ting. vi har enda ikke feiret noen årsjubilumer, eller no sånt, det er ikke noe vi er vant med noen av oss, men bursdager feirer vi. men til dere andre så får dere koser dere med deres er det en engelsk eller amerikansk greie dette da. husker vi skulle lage valentines kort på skolen en gang, nei og nei for noen teite greier etter min menig, men det er jo ulike oppfatninger, og det plager meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 14. februar 2003 #27 Del Skrevet 14. februar 2003 men til dere andre så får dere koser dere med deres er det en engelsk eller amerikansk greie dette da. Det er nok en romersk tradisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå