Gå til innhold

En kjapp diett som virker?


GoldenGlow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tittitt
Jeg blir nesten litt kvalm av å lese dette jeg. Her anbefaler folk altså avføringsmidler som slankekur. Skjerpings  :frustrert:

DET FINNES INGEN SNARVEIER TIL EN SLANK KROPP!!!!! Ingenting som faktisk funker på 3 dager. Det kan være at du går ned noen kg ved å drikke lite vann, men husk at det da er kun vann som forsvinner - man blir ikke tynnere!

Og ligg for all del unna avføringspreparater! Sånt skal man ikke tulle med.

Jo, det finnes snarveier til en slank kropp, men det som er problemstillingen er vel om hvor sunt det er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er overvektig og skal ned mange kilo så er det ingen snarvei. Det eneste som gjelder er å legge om kostholdet og å trene. Og legge det om slik at dette er noe du kan leve med i hverdagen videre fremover. Er man overvektig må man tenke på at det tok lang tid å bli overvektig og at man også må la kroppen få tid til å bli slank igjen.

Men... Er det bare 3-4 kilo om å gjøre (eller litt "oppblåst" mage som ikke passer i en kjole) så har jeg tidligere nevnt suppekuren. Se mitt innlegg i denne tråden:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=234282&hl=

Denne kuren er egnetlig bare ment som en hurtig måte å gå ned noen nødvendige kilo eller som en start for å få renset kroppen før man begynner med en riktig og sunn slankekur (= sunt kosthold og trening!)

Så husk at om du ikke etterpå endrer kostholdet ditt eller trener så kommer kiloene fort tilbake.

Å sulte seg eller ta avføringstabletter er å ødelegge kroppen sin og skape problemer som det kan være vanskelig å komme ut av.

Ellers så er jo Ingers Rugbrød supert da!!!

Endret av Lizzee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er overvektig og skal ned mange kilo så er det ingen snarvei. Det eneste som gjelder er å legge om kostholdet og å trene. Og legge det om slik at dette er noe du kan leve med i hverdagen videre fremover. Er man overvektig må man tenke på at det tok lang tid å bli overvektig og at man også må la kroppen få tid til å bli slank igjen.

Men... Er det bare 3-4 kilo om å gjøre (eller litt "oppblåst" mage som ikke passer i en kjole) så har jeg tidligere nevnt suppekuren. Se mitt innlegg i denne tråden:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=234282&hl=

Denne kuren er egnetlig bare ment som en hurtig måte å gå ned noen nødvendige kilo eller som en start for å få renset kroppen før man begynner med en riktig og sunn slankekur (= sunt kosthold og trening!)

Så husk at om du ikke etterpå endrer kostholdet ditt eller trener så kommer kiloene fort tilbake.

Å sulte seg eller ta avføringstabletter er å ødelegge kroppen sin og skape problemer som det kan være vanskelig å komme ut av.

Ellers så er jo Ingers Rugbrød supert da!!!

Alle sier at Ingers rugbrød er så supert...hva er det som er så fint med det?

:) Ble litt nysgjerrig nå..har ikke prøvd det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker jo ikke mer.... Spiser når jeg er sulten, og til jeg er mett...  Jeg er vant til å spise 1-2 ganger om dagen, så dette er mye mat for meg. men det kommer seg nok.. :)

De som slanker seg seriøst spiser minst 5 ganger om dagen! Spiser du bare 1-2 ganger om dagen vil kroppen din reagere med å tviholde på det lille den får. Det er mye bedre at du spiser lite og ofte og på den måten opprettholder forbrenningen din. Forbrenningen din "stanser" når du ikke spiser oftere enn 1-2 ganger om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Knekkebrød er bare sunt det...ville ikke stoppet med det i det hele tatt...spiser det masse selv. Om du vil gå ned noen ekstra kilo, så begrens vanninntaket(du trenger ikke å drikke 2 liter vann hver dag, det får du nok gjennom frukt og grønt, drikk kun når du er tørst) hold deg unna salt, og spis knekkebrød med tomat og agurk. Trust me: 3 dager med dette og du vil merke forskjell...magen blir mindre oppblåst og fordøyelsen får en kickstart!

Dette med at en må spise brød er bare tull...jeg spiser 2 knekkebrød til frokost, lunsj og kvelds(kalkun eller kylling med grønt til middag) og blir alltid mett av det...det er viktig å huske på at brød sveller i magen, og at overgangen til knekkebrød kan virke litt mager i begynnelsen, men etterhvert som magen blir vant med knekkebrød så vil tilpasse seg....Spiser jeg 3 knekebrød er jeg sprent og bli ikke sulten på 4-5 timer....

Alt er hva en venner kroppen til...i helgene unner jeg meg på pasta/ris og sjokolade...brus og chips liker jeg ikke, så da blir det egentlig bare vann er kakao med litt honning...(Noe som er er PERFEKT om du får akutt søtsug....)

Men vil anbefale mer enn 1-2 måltider per dag....iallefall frokost, lunsj, middag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...