Gå til innhold

En kjapp diett som virker?


GoldenGlow

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd en av de veldig kjappe diettene? Bare for å få en rask start på vektnedgang, eller for å se bra ut til en fest?

Jeg leter etter en slik kur, en som faktisk virker.. :) Vil noen hjelpe meg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Ikke spis og drikk mye vann. Hjelper, men er ikke mye sunt ;)

Tror nok ikke mange kortsiktige kurer er så lurt. Lønner seg nok å begynne på noe mer langsiktig. Uansett pleier man å gå ned mest i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker bare veldig å se litt fresh ut før jeg skal bort i helgen..... :) Men er vel grenser på hva man klarer å gå ned på tre dager...? hehe.. Men mister man fett også av vannkuren? Litt gjør man vel pga man ikke spiser, men blir vel mest vann som gjør en litt lettere?

Kan jeg ikke spise NOE i det hele tatt...? Må vel bli fryktelig svimmel....? :) Men fristende å prøve...... :) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kjære deg, hvis du bare drikker vann kommer du til å svime av!

Kjøp deg heller en renselseskur på helsekosten, hvis du absolutt må...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Og det er tvilsomt at du mister særlig fett på "vannkuren". Du ender nok bare opp med å bremse forbrenningen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titta litt på kostholdsdagboka di...

Du spiser altfor lite!

Kroppen din kommer til å ende opp i sparebluss. Bytt ut knekkebrødene med brødskiver, og spis litt frukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker jo ikke mer.... Spiser når jeg er sulten, og til jeg er mett... Jeg er vant til å spise 1-2 ganger om dagen, så dette er mye mat for meg. men det kommer seg nok.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tittitt
Kjære deg, hvis du bare drikker vann kommer du til å svime av!

Kjøp deg heller en renselseskur på helsekosten, hvis du absolutt må...

Hvis hun bare drikker vann er det lite sannsynlig at hun går ned særlig mye, og som du sier, hun kommer til å svime av.

En rensekur er bortkasta penger. Da kan heller trådstarter spise sunt, slutte med kaffe og drikke masse vann i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tittitt

Skjønner ikke hvorfor noen her ber deg kutte ut knekkebrødene du spiser.

Heller knekkebrød enn brød, vel. :)

Jeg har ikke sett kostholdsplanen din jeg GoldenGlow, men grønnsaker, kylling, ricotta, kesam, knekkebrød, osv er supert hvis du vil ned i vekt.

Jeg var syk her i Jula. Da levde jeg på klementiner. Jeg gikk ned mellom 3 og 4 kilo, så hvis du absolutt vil pine kroppen din litt anbefaler jeg deg å kjøpe inn en 15-20 klementiner å knaske på dem til du skal bort. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du virkelig torturere kroppen din og gå ned i vekt så kan du kjøpe noe som heter C24. Det er liksom en rensekur, men den er veldig sterk og du blir sittende på do en goooood stund og går derfor ned noen kilo. Og etter du er ferdig med den kuren så orker du nok ikke spise noe sånn særlig fet mat på en god stund rett og slett fordi det er ikke det man har lyst på da (vet ikke hvorfor.)

Men dette er ikke noe jeg anbefaler egentlig, men går vel greit for en gang. :)

Hvis ikke så har jeg hørt at hvis man ikke spiser noe særlig karbohydrater så går man ned ganske fort i begynnelsen, men jeg vet ikke..har ikke prøvd selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den såkalte karbokuren er veldig effektiv, men det tar 3 dager fra du har begynt med den til den begynner å virke.

Ikke sant at du går mest ned i begynnelsen.. Gått på den selv og gikk ned gradvis.. Er å anbefale, men den er slitsom å gå på hvis du er veldig glad i pasta, poteter og ris....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golden glow:

Du skriver at du inntar 1-2 måltider om dagen, det er alt for lite. Din forbrenning vil da stoppe opp etterhvert.. Viktig å spise lite og ofte, gjerne 5 måltider om dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Golden glow:

Du skriver at du inntar 1-2 måltider om dagen, det er alt for lite. Din forbrenning vil da stoppe opp etterhvert.. Viktig å spise lite og ofte, gjerne 5 måltider om dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor noen her ber deg kutte ut knekkebrødene du spiser.

Heller knekkebrød enn brød, vel. :)

Grunnen til at jeg ba henne bytte ut knekkebrødene med brød er fordi hun spiser litt lite. Jeg tipper hun ligger under 800 kcal om dagen (litt vanskelig å vite siden jeg ikke vet konkret hva hun spiser til middag)

Men skikkelig grovt brød (for eks ingers rugbrød) er da mye mer næringsrikt enn knekkebrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir nesten litt kvalm av å lese dette jeg. Her anbefaler folk altså avføringsmidler som slankekur. Skjerpings :frustrert:

DET FINNES INGEN SNARVEIER TIL EN SLANK KROPP!!!!! Ingenting som faktisk funker på 3 dager. Det kan være at du går ned noen kg ved å drikke lite vann, men husk at det da er kun vann som forsvinner - man blir ikke tynnere!

Og ligg for all del unna avføringspreparater! Sånt skal man ikke tulle med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg ba henne bytte ut knekkebrødene med brød er fordi hun spiser litt lite. Jeg tipper hun ligger under 800 kcal om dagen (litt vanskelig å vite siden jeg ikke vet konkret hva hun spiser til middag)

Men skikkelig grovt brød (for eks ingers rugbrød) er da mye mer næringsrikt enn knekkebrød.

Knekkebrød er sunt og magert. Men når man har et så lavt inntak som 800 kcal bør man spise et skikkelig grovt brød. Enig med deg Vampyra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...