melis Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 Tror det er veldig få som går gjennom livet uten å forelske seg en gang i blant..gresset er alltid grønnere på den andre siden av gjerdet vet du. Men hvis du har det bra i det forholdet du er i er det da noen vits i å kaste det på båten for en forelskelse som kanskje ikke blir gjengjeldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 13. februar 2003 #3 Del Skrevet 13. februar 2003 Først og fremst vil jeg si at det skjer med alle som er i et lengerevarende forhold, og det er ikke nødvendigvis (sjeldent, etter min mening) at det betyr at det er noe (fundamnetalt) galt i forholdet. Det skyldes nok mere at man har behov for bekreftelse, og som du sier, oppleve litt av den gamle spenninige, igjen. Jeg synes du bør gjøre to ting på en gang. Både pleie forholdet til din samboer og finne ut av/huske hvorfor dere to er sammen og alt det som er bra med det. Samtidig bør du også gå inn i deg selv og finne ut av om du egentlig ville ha det bedre med han andre eller alene. Det skjer jo faktisk at man møter kjærligheten, også når man er i et forhold. Og hvis du tror at han er mere rigtig, bør du utforske det litt. Det er bedre at du gjøre det nå, enn at du våkner opp om ti år (med 2,4 barn) og finner ut at du ikke har noe og snakke med samboeren din om... :cry: Det er alltid litt skummelt og oppdage at kjærligheten ikke er så sterk som man trodde, men i de fleste tilfeller går det over og kjærligheten blir bare sterkere av det. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 13. februar 2003 #4 Del Skrevet 13. februar 2003 Skal jeg utforske følelsene videre, eller glemme han og prøve å komme meg videre? Ja, til det siste! Du bør glemme han og komme deg videre i det forholdet du er i. Mange har slike følelser som du beskriver, og dette er normalt, men de færreste (håper jeg virkelig!) går videre med 'forelskelsen'. Hvis du så bestemmer deg for å gjøre det motsatte; gjør for all del det slutt med samboeren din først! Du kan ikke få i pose og sekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #5 Del Skrevet 13. februar 2003 Det du snakker om her, tipper jeg vel at de aller fleste har opplevd, å bli betatt av en annen::::::::::: Dette gjelder HELT SIKKERT også din samboer. Enten har han opplevd det før, eller er midt oppe i det akkurat nå, eller så vil han nok erfare det i nær fremtid. Svært få mennesker kommer utenom dette. Enten de er i et forhold eller ikke. Temmelig vanlig. Elsker du samboeren din? OK, ikke gjør noe med betattheten din. Elsker du han ikke, og samtidig planlegger et brudd, DA er saken en annen. GO FOR IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEN, og det er et stort MEN her. Hvordan vet du at dine følelser blir gjengjeldt av denne mannen du traff? Betattheten KAN godt være ENSIDIG! Er du klar for den muligheten? Neivel? Fortsett og kos deg med følelsen dette gir deg. Men unngå å skru opp forventningene dine skyhøyt, da du neppe opplever at de blir innfridd av personen det gjelder.................................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 13. februar 2003 #6 Del Skrevet 13. februar 2003 Eh..... det er vel ingen her som vet om den andre gjengjelder Melis sine følelser eller ei?? Er det så uttenkelig at en annen mann enn samboeren hennes skulle falle for henne eller i det minste ha et ønske om å bli bedre kjent med henne?? Det bare slo meg som litt rart å si at det neppe blir gjengjeldt. Melis.... jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Det må være kjempevanskelig, og det gir du jo veldig klart uttrykk for. Jeg tror at det under ingen omstendigheter er lurt å gå fra ett par armer og rett inn i noen andres... Jeg tror at du først må finne ut hva du føler for og vil med samboeren din. Dersom du finner ut at du IKKE vil være sammen med ham lenger, SÅ kan du sortere ut hva du føler for den andre. Eller en annen andre....*s* Jeg tror det kan bli vanskelig å takle et brudd og en ny forelskelse på samme tid. Hva tror du om det? Det er sannelig ikke lett å gi råd i den situasjonen du er i nå. For når alt kommer til alt er det DITT liv, og du må selv finne ut hva som er best for DEG. Ikke alle andre, men DEG. Lykke til, Melis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 14. februar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 14. februar 2003 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2003 #8 Del Skrevet 17. februar 2003 Flott! Og lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå