Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg er så himla glad i denne osten at jeg spiser den nesten hver dag på salaten min. Men så lurer jeg på om dette er en type "nei" ost, som man helst ikke skal spise hvis man skal prøve å komme inn i en snerten liten bikini til sommeren. :blunke: Noe som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 Tja... det vet jeg ikke noe om. Men det jeg vet er at den er veldig god :-) Jeg har byttet den ut med cottage chees, det kan du i allefall spise for å passe inn i bikinien til sommeren. Og ganske godt er det også :-) Bland den med litt urter, pepper, og annet krydderier så blir den enda bedre :-) Fin hakket agurk og pepper er min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #3 Del Skrevet 13. februar 2003 Cottege chees er kjempegodt. Jeg brukte før å spise det + ananas og agurk, det er kjempegodt. Men må finne ut om jeg kan spise denne fetaosten da uten å legge for mye på meg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 13. februar 2003 #4 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg er også kjempe glad i denne osten. Tror ikke den er den feiteste osten på markedet akkurat, men er vel ikke mager heller. Den er jo laget av geitemelk og det er kanskje magrere?? I følge blodtypedietten, så er fetaost medisinsk for blodtypeB og AB og heller ikke usunn som kumelk for blodtype A og 0. Så bare spis i vei sier nå jeg! Ah! Elsker gresk mat forresten. Fetaost, oliven og god rødvin og jeg er i himmelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #5 Del Skrevet 13. februar 2003 Ah! Elsker gresk mat forresten. Fetaost, oliven og god rødvin og jeg er i himmelen! Ja, jeg får vann i munnen av å tenke på det. :blunke: Når det gjelder blodtypedietten, så har jeg blodtype B, sikkert en årsakt til at jeg liker det så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 13. februar 2003 #6 Del Skrevet 13. februar 2003 Ikke for å ødelegge noe, men når jeg kjøper fetaost i løsvekt, kan man velge mellom 40% og 60%. Jeg trodde dette var fettinnholdet, jeg? Men det er veldig, veldig godt, og man spiser jo som regel salat til det, så da får man vel i seg noe sunt i tillegg i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå