Gjest trude.lutt Skrevet 9. januar 2007 #1 Del Skrevet 9. januar 2007 Første kurskveld i kveld....gruer meg til vekten, men får bare hoppe i det. Har lest litt om kurset og er glad for at det ikke er telling av kalorier og veing av mat. det er direkte farlig for meg! Er det noen som har noen erfaringer å dle i forhold til fimermat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 12. januar 2007 #2 Del Skrevet 12. januar 2007 Har ikke noen erfaring med kurset, men jeg vil gjerne vite hvordan du syntes det var? Har hatt litt lyst til å begynne, men synes det er litt dyrt. Skal bare ned 4-5 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trude.lutt Skrevet 12. januar 2007 #3 Del Skrevet 12. januar 2007 Begynte på tirsdag, kurset koster 1400,-.Du får en enkel kursbok med opplegget og oppskrifter. Går du på flere kurs koster det neste 1300,- Veldig greit opplegg. 5 brødskiver med Ingers fiberbrød om dagen, middag (det er lov å spiste poteter, ris og pasta, en kjøtt/fisk rasjon 100-150 gram pluss masse grønnsaker), to frukt og melkerasjon. Vanlig mat, ingen telling av kalorier og veining av mat. To-tre ganger i uka kan du bytte ut en frukt med et glass vin, en hvetebolle eller lignene. Du får en "byttelist" også i forhold til melkerasjonen. Jeg føler at dette er veldig riktig for meg, spiser fem ganger om dagen. Føler det er mye mat. jeg har nok spist litt for lite tidligere. Har gått ned over en kg siden tirsdag, vet at det er vanlig i begynnelsen av et opplagg. Kursederen min har en vekt hvor en kan se muskelmasse, fett og vann andelen. hun er opptatt av at det er fett som skal vekk. Snakket mye om viktigheten av å trene, jeg trente i går. 40 min spinning og 20 min vekter. Går i tillegg en tus om kvelden de dagene jeg ikke får trent "ordentlig" og tar noen øvelser på stuegulvet. Har tidligere slitt med spiseforstyrelse, dette opplegget kan jeg leve med også etter at jeg har kommet ned på den vekta jeg ønsker. Mitt mål er 10-15 kg, og jeg har tenkt å bruke et år på det. Har lavt stoffskifte og PCOS. Diabetesen ligger og lurer, så den skal jeg iallefall få trent/ spist vekk! Jeg er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie81 Skrevet 14. januar 2007 #4 Del Skrevet 14. januar 2007 Så hyggelig at du er fornøyd Finnes det noen internett-side hvor man kan få info? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 14. januar 2007 #5 Del Skrevet 14. januar 2007 Så hyggelig at du er fornøyd Finnes det noen internett-side hvor man kan få info? ← http://www.fibermat.no/ Går ikke på kurs, men spiser brødet og bruker tipsene jeg har funnet på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. januar 2007 #6 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei, jeg har vært kursleder for Ingers Hverdagskost og min erfaring at de som tok det hele mest seriøst også var de som gikk ned mest i vekt. Hadde et par damer som insisterte på å fortsette med det brødet de alltid hadde bakt og spist, og de fikk ikke spesielt gode resultater - det brødet er særdeles viktig. Antakelig fordi det er så fiberrikt og metter så godt, samt at søthunger og sånt forsvinner. Min beste "elev" gikk ned 12kg på 8 uker. Den dårligste gikk heller opp en kilo eller to, men han gadd ikke anstrenge seg. Først skulle han nå spise opp alt han hadde i kjøleskapet før han kunne kjøpe ny og sunn mat. Og når han skulle handle så handlet han det han ville og var vant til uansett, så sånn ble det med han. Kona hans gikk det atskillig bedre med ja Lykke til med kurset, håper du får det til å funke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie81 Skrevet 15. januar 2007 #7 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvor kan man få kjøpt rugbrødet hen? (Akershus-Oslo-området) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. januar 2007 #8 Del Skrevet 15. januar 2007 Baker Hansen baker på lisens fra Inger. Du finner dem vis á vis Nationaltheateret i kvartalet nedenfor Theatercafeen og i Vikaterassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie81 Skrevet 15. januar 2007 #9 Del Skrevet 15. januar 2007 Baker Hansen baker på lisens fra Inger. Du finner dem vis á vis Nationaltheateret i kvartalet nedenfor Theatercafeen og i Vikaterassen. ← Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. januar 2007 #10 Del Skrevet 15. januar 2007 bare hyggelig, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trude.lutt Skrevet 16. januar 2007 #11 Del Skrevet 16. januar 2007 Gikk på vekten i dag; ned 1,6 kg! og jeg feiret to bursdager i helgen! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 16. januar 2007 #12 Del Skrevet 16. januar 2007 Kjempebra! Gjør du noe annet spesielt, eller er det kun brødet du spiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 16. januar 2007 #13 Del Skrevet 16. januar 2007 Hverdagskosten til Inger handler om livsstilsendringer. Bli bevisst på hva man putter i seg og i hvilke mengder. Brødet alene er ingen mirakelkur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. januar 2007 #14 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvor kan jeg finne dette brødet i stavanger? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna-maria Skrevet 16. januar 2007 #15 Del Skrevet 16. januar 2007 Dette hørtes spennende og fornuftig ut på samme tid. Hvor kan jeg finne info om denne "Ingers" sine kurs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 16. januar 2007 #16 Del Skrevet 16. januar 2007 Dette hørtes spennende og fornuftig ut på samme tid. Hvor kan jeg finne info om denne "Ingers" sine kurs? ← http://www.fibermat.no/kursledere.htm Brød selges her: http://www.fibermat.no/utsalg.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 16. januar 2007 #17 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvor kan jeg finne dette brødet i stavanger? Noen som vet? ← Det ser ut som om det er dårlg med utsalg i Stavanger, men du kan jo høre med de som har kurser der? http://www.fibermat.no/rogaland.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie81 Skrevet 16. januar 2007 #18 Del Skrevet 16. januar 2007 Kjøpte brødet i dag, gleder meg til frokost i morgen Noen som vet hva det inneholder? Synes det virket litt hvetemelaktig (jeg tåler ikke så godt hvetemel) og hadde ikke helt den surdeigslukta jeg er vant til fra rugbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå