Gjest indiangranny Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 hei Nå er jeg litt ilter fordi min bror medte avbud til geburtsdagen til min mor fordi vi var der. Mamma hadde laget god mat og kaker for flere men de dukket ikke opp.Min bror sa til min mor at hun kunne ringe når vi var reist hjem. :evil: :evil: :evil: Vi bryr oss ikke noe om det men det er trist at de skal behandle mamma på den måten.Vi reiser igjen ned og hjelper dem i dag med å spise rester og hjlepe far på beina. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort av din bror. Han kunne vel ha kommet og klart å oppføre seg normalt et par timer vel?! Det at han har et problem med dere skal da ikke gå utover din mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 13. februar 2003 #3 Del Skrevet 13. februar 2003 Høres virkelig ut som om broren din ikke er mer en 14-15 år?????? Dårlig gjort å ikke komme på moren sin sin 80-års dag. Hun hadde sikkert gleda seg til å ha dere der....fikk litt vondt av henne jeg. Så dårlig gjort av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå