Fanta Skrevet 7. februar 2007 #261 Del Skrevet 7. februar 2007 Men hvorfor fikk egentlig Marianne så dårlig samvittighet for at Ole-Magnus ikke fikk være hjelperen hennes lengre? Har de som er hjelpere noen fordeler som de andre ikke har, eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 8. februar 2007 #262 Del Skrevet 8. februar 2007 Men hvorfor fikk egentlig Marianne så dårlig samvittighet for at Ole-Magnus ikke fikk være hjelperen hennes lengre? Har de som er hjelpere noen fordeler som de andre ikke har, eller? :klø: ← Nei, det har dem ikke (tror jeg, arester meg noen dersom jeg har feil) Det eneste er vel at de får ligge i en bedre seng (med mere halm i madrassen), men velger du en som er nygift og den kommende er på samme sted (som i dette tilfelle)så betyr senga lite dersom du kan ligge inntil din kjære i en dårligere halmseng vil jeg tro! Spesielt hvis dama er driiiiiiiiiitsjalu som jeg nok tror Agnethe er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 8. februar 2007 #263 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvem var det som bestemte at Ole Magnus ikke fikk være hjelperen til Marianne lenger pga. den sengebyttinga? Var det Marianne selv, eller var det brudd på TV2's "spilleregler" for årets Farmen? Forstod ikke helt det. Fikk en følelse av at Marianne tok avgjørelsen selv, og at hun gråtkvalt fortalte det til Ole Magnus som om han hadde begått en kardinalsynd. Men så psycho kan hun vel ikke være (?). Jeg synes det er nokså arrogant av Jarl å hele tiden trekke frem seg selv som vinner av Farmen så sant han blir det eneste gutten igjen på gården. Jeg håper han får seg en skikkelig karamell av en av jentene snart, på en eller annen måte. Og så håper jeg at om han ender i en finale så er det ikke hans "dyrebare" muskelkraft som avgjør. Etter hva jeg husker pleier finalen å dreie seg om en kunnskapskonkurranse. Verdige vinnere er enten Hanne, hun Narvik-dama jeg aldri husker navnet på, eller Mikkel. Helst en av de to damene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #264 Del Skrevet 8. februar 2007 Godt Jarl ble valgt. Håper han ryker ut. Så han i byen på lørdag. Tenkte bare for en idiot. Håper han ryker til lørdag. ← er enig at han er teit/ dust og håpløs på farmen... men synst han er utrolig kjekke å se på....... så hadde jeg vært heldig å truffet på han så villle jeg nok ha tatt en prat.... om han var intresert i å prate da........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #265 Del Skrevet 8. februar 2007 hvor er jarl egentlig fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 8. februar 2007 #266 Del Skrevet 8. februar 2007 Nei, nei, nei ..... ikke en gang til! ← Jeg får vel bare krype til korset og tilstå at jeg også ser på Farmen, og den samegutten og Jarl får meg snart til å gå fra konseptene. Tenk å være så frekke å sitte ved matbordet og klage på at matrasjonene ikke holder, at han sliter når han utmerket godt vet at han er den metteste på hele farmen. Jeg håper de blir avslørt snart. Personligheten til Jarl gjør at jeg ikke er istand til å se at han er kjekk, han fremstår som en bortskjemt drittunge. Og hun som griner for alt, det er greit å være emosjonell men det får da være grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 8. februar 2007 #267 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Fikk litt spader i går når Jarl satt og klaget ved middagsbordet om at han var sååå sulten og må spise masse når han spiser 10 makrell hver dag... Jeg er litt del angående Ole Magnus: Syns han har en del gode sider, f.eks det med maten. Han spiser det han får, og klager ikke over det. Samtidig som han er en stille og rolig kar, så tør han å ta opp ting han syns er lavmål (Jarl). Samtidig så syns jeg han er litt vel fløtepus i forhold til Agnethe. En av dem må jo ut før den andre uansett, og hvis de ikke klarer seg i to dager uten å sove i samme seng, så skal de vel få problemer senere i livet... Greit nok å være nygift, men litt selvstendig må man da være. Men..jeg tror nok det var Agnethe som pusha mest på akkurat det der (true med å ikke være kona hans mer? Hva er det, liksom??). Er også litt delt angående Mikkel: liker hans jobbinnstilling og hans rettferdige måte å være på (tvekampen), men liker ikke helt smugspisinga hans. Endret 8. februar 2007 av Minien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 8. februar 2007 #268 Del Skrevet 8. februar 2007 Hm...mulig jeg har misforstått, men jeg oppfattet ikke at Agnethe "truet" med å ikke være kona til Ole Magnus. Jeg mener hun sa "du mister iallefall ikke meg som kone" i et slags dårlig forsøk på å trøste Ole Magnus når han fikk fyken som hjelper. Forøvrig syns jeg hun ellers er ganske spesiell og snerpete. Hadde vært litt artig å sett hvordan hun hadde deltatt om Ole Magnus forsvant Savner litt mer fokus rundt Cecilie og Astrid....de er liksom så anonyme i forhold til de andre Her hjemme er Hanne og Mikkel (untatt matfixinga) favorittene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 8. februar 2007 #269 Del Skrevet 8. februar 2007 Ah..da misforsto jeg Agnethe.. Med det grautmålet hun har, så er det ikke alltid så lett å skjønne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 8. februar 2007 #270 Del Skrevet 8. februar 2007 Ah..da misforsto jeg Agnethe.. Med det grautmålet hun har, så er det ikke alltid så lett å skjønne... ← nei..de bløde konsonantene kan være vanskelig å skille fra hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #271 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) hvor er jarl egentlig fra? ← Kristiansand Han ser bra ut han, det er ikke å legge skjul på. Men skjønner jo så klart at folk for et negativt syn på han når han SPILLER som han gjør. Han har en merkelig væremåte der.. Jeg skal ikke juge.. Han har ikke totalt forskjellig personlighet der og i "virkeligheten", det er vel så og si umulig, men jeg syns han er litt mer omtenksom utenfor Farmen.. Endret 8. februar 2007 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 8. februar 2007 #272 Del Skrevet 8. februar 2007 Den eneste med vettet i behold der er Mikkel spør du meg og håper han vinner. Selvom det med tjuvspisinga er teit og dårlig gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 8. februar 2007 #273 Del Skrevet 8. februar 2007 Men hvorfor fikk egentlig Marianne så dårlig samvittighet for at Ole-Magnus ikke fikk være hjelperen hennes lengre? Har de som er hjelpere noen fordeler som de andre ikke har, eller? :klø: ← Tror ikke det var Marianne som bestemte at Ole-M ikke fikk være hjelper lengre. Det står vel i reglene "der inne", etter det jeg har forstått... Fordelen er jo m.a. at det er små sjanser for å bli valgt som 1. kjempe. Og det kunne jo Agnethe nytt godt av også, Ole-M kunne jo påvirke Storbonden (i dette tilfellet Marianne) til ikke å velge henne (Agnethe) som 1. kjempe... Hadde jeg vært Marianne, ville jeg kanskje ha valgt Agnethe som 1. kjempe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. februar 2007 #274 Del Skrevet 8. februar 2007 Husker dere i fjor? Eller var det året før? Jaja, samma det, men iallefall fikk noen deltagere straff fordi de hadde tatt imot diverse mat fra turgåere, og spist det i hemmelighet. Håper inderlig det skjer med Jarl og Mikkel også. Jeg liker ikke Jarl, men jeg liker Mikkel Alikevel liker jeg ikke den måten de lurer de andre på. Skal bli spennende på lørdag. Håper de får skikkelig straff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 8. februar 2007 #275 Del Skrevet 8. februar 2007 Å spise mat de har fått av turgåere og å spise mat de har fisket selv er vel to helt forskjellige ting. Selv om de er temmelig sleipt å lure unna mat. Jarl har jo spist wienerbrød/skolebrød to ganger da han har vært på krambua også. Tror ikke han delte det med de andre, bare med hjelperne sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 10. februar 2007 #276 Del Skrevet 10. februar 2007 I dag får Farmen folkene besøk og jeg tror de skal kjempe seg inn på gården. Det var vel sånn før iallefall. Blir spennende om Jarl endelig må reise hjem. Det hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. februar 2007 #277 Del Skrevet 10. februar 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! JARL ER UTE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 10. februar 2007 #278 Del Skrevet 10. februar 2007 Endelig måtte Jarl pakke og dra, det var på tide. Blir deilig for de andre å slippe å høre på survinga hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 10. februar 2007 #279 Del Skrevet 10. februar 2007 Jiiippy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 10. februar 2007 #280 Del Skrevet 10. februar 2007 Endelig er Jarl ute, men jeg har litt blandede følelser. Det hadde være gøy å se hvordan Agnethe hadde klart seg uten Ole Magnus. Men det kan jo skje ved en senere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå