Gå til innhold

Farmen 2007

Cuba

Anbefalte innlegg

Jeg likte også Mikkel, men ble så skuffa over at han rotta seg sammen med late Jarl og spiste mat, mens de andre sliter og jobber. Og på toppen av det hele ler de og fryder seg over det :frustrert:

Mannen min bare ler og synes det er kjempemorsomt :sur: Om det er for å provosere meg eller ikke er en annen ting, for han liker heller ikke Jarl, men også han har hele tiden hatt sansen for Mikkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte bare flire litt da bryllupsreisedamen (Agnethe?) først klagde over at Marianne var sippete for så å sippe selv etterpå. Altså, hun klagde over at de som var på bryllupsreise måtte ligge i to forskjellige etasjer. Da lurer jeg på en ting; da de bestemte seg for å legge bryllupsreisen til Farmen, tok de ikke med i betraktning at en av dem kunne ryke ut allerede etter en uke? Litt kjipt det og, eller? Nå er de jo i det minste sammen. Synes for øvrig at det paret der begynner å bli en smule irriterende og selvgode. (Iallefall henne). Likte ikke at Mikkel rottet seg sammen med Jarl heller, men har fremdeles litt sansen for han. Han kommer nok langt, han er lur samtidig som han jobber bra og klarer å være grei mot de andre. (Selv om han går bak ryggen på dem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare Jarl blir mer og mer ekkel. Dårlig gjort av dem å lure unna fisk og bare late seg mens de andre jobba. Men da de kom tilbake og måtte få ut larvegugge fra naustet, var Mikkel med og jobba med en gang. Jarl la seg demonstrativt ned og gadd ikke gjøre en skitt! Mikkel er det tak i, og det virker som han morer seg med å "fete seg opp" og lure de andre. Jarl er jo bare sur og synes å mene han har krav på mer mat og fritid enn alle andre. Definitivt den mest usympatiske Farmendeltakeren!

Blir helt sprø av selvgode Agnethe, men er enig med henne i at Marianne var fryktelig teatralsk. Den sippinga var helt unødvendig, det er da ikke verdens undergang. Hanne "mista" jo tross alt mannen sin for flere uker siden, og hun har da ikke gått rundt som en gråtekone for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tru det var litt verre for Marianne enn for Hanne når andre parten gjekk ut. Hanne kjem jo ut igjen til mannen sin, medan Marianne ikkje veit kor ho har Dani. Litt kjipt dersom ho er forelska...

Uff, men Agnethe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke så veldig rart at de ikke fikk noe hummer i de 20 hummerteinene sine da, når de ikke la noe hummermat inni de. Den tønna med alle de larvene var jo halvrotten fisk som skulle puttes inn i teinene før de sjøsatte de...... :roll:

Mikkel er nok en lur rev og har frem til nå spilt kortene sine veldig bra. Ingen som mistenker han for å snike til seg ekstra mat ihvertfall. Jarl derimot.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Hmmm, ja så ble Jarl Bernhard valgt igjen! Skal ikke si at jeg stortuter akkurat!

Tror Mikkel fortsatt har en plan om den smugspisingen! Tviler på at Jarl nå velger Mikkel, men dersom Jarl går ut av kampen velger han mest sannsynelig Mikkel som storbonde!

Dessuten, hvis Jarl velger Mikkel bærer det nok rett ut med Jarl for jeg tviler på at Mikkel er like fair mot Jarl som han var mot Dani boy!

Hadde håpet "sippa" Marianne valgte Agnethe eller Jarl og det ble en av dem jeg håpet!

Jeg liker fortsatt Mikkel best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva ER problemet til Ole Magnus og Agnethe? Ærlig talt, klarer de ikke å sove en uke uten hverandre? De begynner skikkelig å gå meg på nervene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også Mikkel best, fortsatt :)

Tror nok det var litt taktikkerier med den spisinga ja.. For som du sier Silmarill, Jarl velger vel neppe Mikkel som andrekjempe nå? Hadde jo vært litt rart iallefall, de er jo "kompiser" og greier nå. Jarl liker jo absolutt ikke Ole Magnus, og nå har han sjansen til å bli kvitt ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva ER problemet til Ole Magnus og Agnethe? Ærlig talt, klarer de ikke å sove en uke uten hverandre? De begynner skikkelig å gå meg på nervene....

Det har jeg lurt på også. De ser hverandre hver dag uansett.

Greit at de er nygifte, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

I følge Jarl er jo Ole M så tynn og puslete at han tror vel han kan slå han i alt. Så da håper jeg at Jarl velger han, og at Ole M knuser han lett. :ler:

Guri, som Marianne sipper da...KOm over det jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok også Jarl velger Ole Magnus..

Men det kan hende han tenker at han uansett må kjempe mot Mikkel, og kanskje like greit å ta det med en gang..? Og kanskje han tror det lønner seg å vente med kampen mot Ole Magnus så han blir tynnere og tynnere, og er til slutt ingenting.. :ler:

Men derimot ser han det vel som veldig negativt å være førstekjempe mot Mikkel for da velger jo Mikkel gren. Men det gjør jo da Ole Magnus og.. Hmm!

Nei, ikke godt å si.. Kanskje han velger Mikkel.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Jeg liker også Mikkel best, fortsatt :)

Tror nok det var litt taktikkerier med den spisinga ja.. For som du sier Silmarill, Jarl velger vel neppe Mikkel som andrekjempe nå?  Hadde jo vært litt rart iallefall, de er jo "kompiser" og greier nå. Jarl liker jo absolutt ikke Ole Magnus, og nå har han sjansen til å bli kvitt ham.

Nemmlig! :) (alle mikkler er jo sånne lure og slue rever....)

I følge Jarl er jo Ole M så tynn og puslete at han tror vel han kan slå han i alt. Så da håper jeg at Jarl velger han, og at Ole M knuser han lett.  :ler:

Guri, som Marianne sipper da...KOm over det jente!

Og det siste som går mht. tæring er jo musklene - så det at Ole Magnus har mistet litt fett, betyr jo ikke at han er blitt svak av den grunn!

Marianne sipper jo endel syns jeg også, og hva så om Ole Magnus ikke ligger i samme rom som henne - det er jo ikke på natta det jobbes, han kan vel være hjelperen hennes forde!

Når det er sagt er det idioti av Ole Magnus at han ikke klarer å la være å ligge i sengen til Agnethe da! Vedder forresten på at det er snurpa Agnethe som har bestemt det!

Hun sa jo: "jau, det er jo bedre at hun (Marinne) mister deg som hjelper enn at du mister meg som kone" :roll: Hmmm, :klø: veldig sjalu den dama der tror jeg.

(med tv team og hele pakka, ja jøss)

Dreier det seg om sex kan dem vel ha det midtfjords i båten eller noe.........

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i alt dere sier! :ler:

Jarl irriterer ræva av meg! Urk. :frustrert:

Mikkel liker jeg egentlig kjempegodt!

Synes det er patetisk at Ole Magnus på død og liv må ligge hos kona si; det kan vel ikke forventes at de få lov til det når de melder seg på en sånn konkurranse!

Det er spennende å se hva som skjer videre.

Kunne på en måte tenkt meg at Jarl røyk ut, men samtidig er han så teit, at jeg går glipp av mye underholdning hvis han forsvinner. Men han må for all del ikke vinne, det har han ikke fortjent! Og det skjer nok aldri, heller... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Silmarill

Kunne på en måte tenkt meg at Jarl røyk ut, men samtidig er han så teit, at jeg går glipp av mye underholdning hvis han forsvinner. Men han må for all del ikke vinne, det har han ikke fortjent! Og det skjer nok aldri, heller...  ;)

:ler: Sånn tenker jeg også! Det er jo underholdende med sånne som Jarl Bernhard (bare navnet er morsomt å uttale) Hadde alle vært normale, hadde det jo blitt et driiitkjedelig program!

Er det noen som noengang har hørt Jarl Berhard blitt intervjuet nå i det siste uten å nevne orde "mad" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jarl blir bare mer og mer dust...... Hvis det går ann......??? Mer dust enn han tror jeg neppe man finner......... :legrine:

:hoppe::hoppe::hoppe: STÅ PÅ MIKKEL....JEG HEIER PÅ DEG....... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Jarl ble valgt. Håper han ryker ut. Så han i byen på lørdag. Tenkte bare for en idiot. Håper han ryker til lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...